Gaat niet echt op aangezien ik dat niet heb, maar mensen noemen me een hothead vanwege me boze reactie op allesquote:
quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:57 schreef supersof het volgende:
[..]
Hadden mijn ouders geen zin in ofzo
Is wel leuk toch![]()
Ja is prima. Vanaf hoe laat ben ik welkom?quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:00 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Oh nee, fuck.
Ja, graag. Kom je hem brengen? Je mag dan hier "bzv" blijven kijken op mijn grote televisiescherm.
Ga snel doorlezen dan moet met iemand pratennnnnnquote:Op vrijdag 13 december 2013 20:00 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
JA.
Net begonnen aan ADOD, though. Niet spoileren, pls.
Sws Stannisquote:
ohhhhhhhhhhhhhhh srryquote:
Het is gewoon zo wausquote:
Het is je vergeven mijn kind.quote:
Hoe laat begint boer zoekt?quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:01 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja is prima. Vanaf hoe laat ben ik welkom?
Oké, ik geef je RSI voor je verjaardag.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:01 schreef Tjacka het volgende:
Stoppen met die TR's ik krijg nog RSI van jullie.
Ik neem alleen de TR's van LR serieus.
dat noem ik een tekort aan relativeringsvermogenquote:Op vrijdag 13 december 2013 20:01 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Gaat niet echt op aangezien ik dat niet heb, maar mensen noemen me een hothead vanwege me boze reactie op alles
Wanneer word je eens serieus.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:01 schreef Tjacka het volgende:
Stoppen met die TR's ik krijg nog RSI van jullie.
Ik neem alleen de TR's van LR serieus.
Ah, klinkt goed!quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:59 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Nice nice, ik hoorde dat ie goed is en de 3D-effecten heel sterk zijn.
Dat laatste klinkt alsof je net je rijbewijs hebt behaald ofzo, is dat zo?
20.20quote:
Ik heb geen idee wat hier staat.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:00 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Racisme admin ik bel de nu de eigenaar van deze progamma
Ik ben hartstikke serieus.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:02 schreef Sarcastaball het volgende:
[..]
Wanneer word je eens serieus.
Ik weet niet wat het betekend.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:02 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dat noem ik een tekort aan relativeringsvermogen
of een tekort aan iq
hij gaat danny bellenquote:
Kwarktaart kan elke seizoen van het jaar.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:02 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Maar het is winter. Kwarktaart is toch voor de zomer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |