quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
willen jullie mijn vriendenboekje invullen
mag ik meequote:Op vrijdag 13 december 2013 18:23 schreef xcachet het volgende:
[..]
Oh lol. Dat gaan we doen. Vanavond
neequote:Op vrijdag 13 december 2013 18:23 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik hoop voor jou dat je haar ooit hebt gemotorboat.
President wereldquote:
Waar?quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
nee
wel eens aangeraakt tijdens het gymen
Hard geworden.quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
nee
wel eens aangeraakt tijdens het gymen
ik heb hier nog een vriendenboekje waarin een neger staatquote:
ja hey hoezo goftedommequote:Op vrijdag 13 december 2013 18:25 schreef xcachet het volgende:
Jij kan een foto van mij nu wel schuddel typisch
Heeft ie maccie overvallen?quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:25 schreef Typisch het volgende:
]
ik heb hier nog een vriendenboekje waarin een neger staat
Wat ik later wil worden ''kassa + geld'' heeft hij daar neer gezet
toen al op de hossel, hij zit nu 4 maanden in het gevang
quote:
quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik heb hier nog een vriendenboekje waarin een neger staat
Wat ik later wil worden ''kassa + geld'' heeft hij daar neer gezet
toen al op de hossel, hij zit nu 4 maanden in het gevang
Ik ga al weerquote:Op vrijdag 13 december 2013 18:26 schreef xcachet het volgende:
Oh er komt zo'n knul binnen lopen die mij leuk vindt
Mijn zusje had er laatst nog een meegekregen naar huis.quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Hebben kinderen nog steeds vriendenboekjes?
Niet dat ik de mijne nog heb helaas.
geen idee, toen ik hem tegen kwam en ik vroeg waarom hij werd vervolgd zei hijquote:Op vrijdag 13 december 2013 18:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Heeft ie maccie overvallen?
Moest sierues kanjer hard lachen irl
denk het welquote:Op vrijdag 13 december 2013 18:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Hebben kinderen nog steeds vriendenboekjes?
Niet dat ik de mijne nog heb helaas.
Hah! Mijn paint handschrift is toch beter dan het jouwe.quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:27 schreef Muto het volgende:
[ afbeelding ]
Ik mocht zelf het eerste gedeelte schrijven. Mijn mama heeft het tweede gedeelte voor me gedaan.
xx Muto
quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:27 schreef Muto het volgende:
[ afbeelding ]
Ik mocht zelf het eerste gedeelte schrijven. Mijn mama heeft het tweede gedeelte voor me gedaan.
xx Muto
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
blondquote:Op vrijdag 13 december 2013 18:27 schreef xcachet het volgende:
[..]
Vraag maar aan tjacka hoe ik eruit zie
Sorry. Mijn moeders schuld. Die schreef maar 3 namen op.quote:
Ik zal het haar vanavond wel even duidelijk maken wie papa is.quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:28 schreef Muto het volgende:
[..]
Sorry. Mijn moeders schuld. Die schreef maar 3 namen op.
quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:27 schreef Jhali het volgende:
[..]Soms vergeet ik dat mensen uit 96 al 17 zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar laten we het goedmaken van je beledigingen toch nog even uitstellen.
Nou, waaromquote:Op vrijdag 13 december 2013 18:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Soms vergeet ik dat mensen uit 96 al 17 zijn
Maar laten we het goedmaken van je beledigingen toch nog even uitstellen.
eet zequote:
quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
willen jullie mijn vriendenboekje invullen
quote:
ik word een beetje emotioneelquote:Op vrijdag 13 december 2013 18:27 schreef Muto het volgende:
[ afbeelding ]
xx Muto
Enigszins opleidingstechnisch.quote:
Jouw handschrift is prachtigquote:Op vrijdag 13 december 2013 18:27 schreef Muto het volgende:
[ afbeelding ]
xx Muto
haha je bent een joodquote:Op vrijdag 13 december 2013 18:33 schreef Littlerabbit het volgende:
Gezien de tijdsdruk vind ik mijn handschrift het indrukwekkendst![]()
En dan ga ik nu richting de oven en nee ik ben geen jood
Wie is toch die madame paon?quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:34 schreef Typisch het volgende:
kut fok
ik wilde dit topic weer aanklikken, maar elke keer versprong de lijst van myat doorat er iemand anders ergens een post had gemaakt, toen klikte ik 3 keer verkeerd![]()
danny doe er wat aan
madame_paon
quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is maar wat de maatstaf is. Naast uberecto Tjacka wel.
Dan is iedereen dikquote:Op vrijdag 13 december 2013 18:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is maar wat de maatstaf is. Naast uberecto Tjacka wel.
Ik ga geen pics van haar doorsturenquote:
pff, nare vent ben jij zegquote:Op vrijdag 13 december 2013 18:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ga geen pics van haar doorsturen
quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Enigszins opleidingstechnisch.
http://www.hulpmix.nl/gew(...)n-geschiedenisleraar
Al is dit nog altijd de enige reden waarom ik deze opleiding volg
aandachtshoer.quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:38 schreef Tjacka het volgende:
mijn vrienden vinden mij niet meer grappig.
ik ga mijzelf ophangen, doei.
Later.quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:38 schreef Tjacka het volgende:
mijn vrienden vinden mij niet meer grappig.
ik ga mijzelf ophangen, doei.
Leuk.quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:38 schreef Jhali het volgende:
[..]Ik wil ook iets van geschiedenis studeren als ik mijn MBO afgerond heb. Damn.
Welke?quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:36 schreef Tjacka het volgende:
ik heb heerlijk lasagnette gegeten.
nu maar nadenken wat ik met de fokverkiezingen wil.
hebben jullie misschien ideeën?
jij wil geen baan vinden met je vervolg studie? dan is geschiedenis een geschikte keusquote:Op vrijdag 13 december 2013 18:38 schreef Jhali het volgende:
[..]Ik wil ook iets van geschiedenis studeren als ik mijn MBO afgerond heb. Damn.
Blijf nou niet hangen hier en ga doen wat je ging doen.quote:
Amen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
jij wil geen baan vinden met je vervolg studie? dan is geschiedenis een geschikte keus
het is trouwens mbo
mboquote:Op vrijdag 13 december 2013 18:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
jij wil geen baan vinden met je vervolg studie? dan is geschiedenis een geschikte keus
het is trouwens mbo
Jawel, bijvoorbeeld geschiedenisleraar.quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
het is trouwens mbo
geen lerares ?quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:40 schreef Jhali het volgende:
[..]
Jawel, bijvoorbeeld geschiedenisleraar.
niks mis met mbo, als dat je plafond isquote:Op vrijdag 13 december 2013 18:40 schreef Jimbo het volgende:
[..]
mbo
Zonder het mbo had deze bak shoarma er niet geweest
Ik heb mij bedacht,quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:39 schreef Muto het volgende:
[..]
Blijf nou niet hangen hier en ga doen wat je ging doen.
Ja, download FOK!. Genoeg topics om te lezen, waaronder deze lijst:quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:40 schreef Spatieloos het volgende:
Wat moet ik op mijn iPad downloaden als ik 7 dagen zonder internet ga zitten? Een boek? Een film? Hoe moet dat eigenlijk, films downloaden op iPad, laat maar geen tijd? Kan ik reddit pages downloaden? Kan ik het FOK!Forum downloaden?
Ik ben blij dat ik het nooit gedaan heb en nog succesvoller ben dan de gemiddelde hbo-er.quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
niks mis met mbo, als dat je plafond is
maar ben blij dat ik het over kon slaan
quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:40 schreef Jhali het volgende:
[..]
Jawel, bijvoorbeeld geschiedenisleraar.
Oké.quote:
quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:40 schreef Spatieloos het volgende:
Wat moet ik op mijn iPad downloaden als ik 7 dagen zonder internet ga zitten? Een boek? Een film? Hoe moet dat eigenlijk, films downloaden op iPad, laat maar geen tijd? Kan ik reddit pages downloaden? Kan ik het FOK!Forum downloaden?
ben je er weerquote:Op vrijdag 13 december 2013 18:41 schreef xcachet het volgende:
Omg typisch. Hahaha. Ik herken die ui. Die is van een user die ik niet leuk vind
hai poppiequote:
Goed idee!quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:42 schreef Jimbo het volgende:
Spatie, je kan de pagina printen, dan kan ie in boekvorm mee
Maar hoe download ik die dingen dan?quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:41 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ja, download FOK!. Genoeg topics om te lezen, waaronder deze lijst:
KLB / Geen KLB-lijst met historische bazentopics
quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:41 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik het nooit gedaan heb en nog succesvoller ben dan de gemiddelde hbo-er.
Of moet ik dat IN CAPSLOCKZETTEN OMDAT IK ANDERS LETTERLIJK NIET GELOOFD WORD
uh, dit was mijn eerste UI op fokquote:Op vrijdag 13 december 2013 18:41 schreef xcachet het volgende:
Omg typisch. Hahaha. Ik herken die ui. Die is van een user die ik niet leuk vind
Jimbo haat altijd met een reden.quote:
Stond op mijn cijferlijst van het vmbo 2 zevens, een negen en de rest achten, op dan een 3,5 voor wiskunde naquote:Op vrijdag 13 december 2013 18:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
niks mis met mbo, als dat je plafond is
maar ben blij dat ik het over kon slaan
Dude, download gewoon films op je laptop en boeken op je ipad en neem dat mee.quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:43 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar hoe download ik die dingen dan?
Ik heb geen laptop (die ik mee neem) (die goed is).quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dude, download gewoon films op je laptop en boeken op je ipad en neem dat mee.
Wiskunde is wel belangrijk. Vak bij uitstek waar je inzicht en oplossingsvaardigheden worden getoetst.quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:44 schreef Jhali het volgende:
[..]
Stond op mijn cijferlijst van het vmbo 2 zevens, een negen en de rest achten, op dan een 3,5 voor wiskunde naEnige reden dat ik geen HAVO kon/kan.
quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:43 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Opslaan op je harde scheibe.quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:43 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ga Harry Potter lezen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:45 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik heb geen laptop (die ik mee neem) (die goed is).
En geef mij aanraders!
INB4 John Green
Jij haatte ook op mij in de vbl scquote:Op vrijdag 13 december 2013 18:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
[..]
uh, dit was mijn eerste UI op fok
ik had een 9 voor wiskundequote:Op vrijdag 13 december 2013 18:44 schreef Jhali het volgende:
[..]
Stond op mijn cijferlijst van het vmbo 2 zevens, een negen en de rest achten, op dan een 3,5 voor wiskunde naEnige reden dat ik geen HAVO kon/kan.
Ik denk dat de meeste FOK!ers niet weten hoe je FOK! download dat je daarna geen internet meer nodig hebt, of wel? Zijn dat allemaal digibeten? Hoe moet dat dan?quote:
Maar ben nu op 2F niveau geslaagd met een 6 voor rekenen dus hopen dat ik 3F nog met een vijf-en-een-halfje binnen kan slepen en dan zit ik gebakkenquote:Op vrijdag 13 december 2013 18:45 schreef Muto het volgende:
[..]
Wiskunde is wel belangrijk. Vak bij uitstek waar je inzicht en oplossingsvaardigheden worden getoetst.
dat klopt, maar dat is slechts geacteerdquote:Op vrijdag 13 december 2013 18:46 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jij haatte ook op mij in de vbl sc
Krijg ele flashbacks nu
Kameleon.quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:45 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik heb geen laptop (die ik mee neem) (die goed is).
En geef mij aanraders!
INB4 John Green
Ik had een 9.4 voor Engels. Als het nu een 9.5 was werd het afgerond op een 10 godverdoriequote:Op vrijdag 13 december 2013 18:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik had een 9 voor wiskunde
maar ik ben dan ook een autist
Goedzo meid, ik ben trots op je.quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:46 schreef Jhali het volgende:
[..]
Maar ben nu op 2F niveau geslaagd met een 6 voor rekenen dus hopen dat ik 3F nog met een vijf-en-een-halfje binnen kan slepen en dan zit ik gebakken
Dat kan ook niet ei.quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:46 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste FOK!ers niet weten hoe je FOK! download dat je daarna geen internet meer nodig hebt, of wel? Zijn dat allemaal digibeten? Hoe moet dat dan?
En voor Nederlands?quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:47 schreef Tjacka het volgende:
Ik stond een 4,5 voor wiskunde op mijn havo examen.
gesnaptquote:Op vrijdag 13 december 2013 18:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
uh, dit was mijn eerste UI op fok
quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:43 schreef Muto het volgende:
Wel leuk al die Feijenoorders.
Jimbo, Typisch, Fok-it, Insomnia
Dan had je je tetten maar hier neer moeten zetten, dan doen (we/ik) een stuk lieverquote:
Goedzo.quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:48 schreef Tjacka het volgende:
voor maatschappijwetenschappen een 7.1
quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:49 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Dan had je je tetten maar hier neer moeten zetten, dan doen (we/ik) een stuk liever
of je moet gewoon lief doen, dat wil ook helpen
Je bent LETTERLIJK een goeie gozer en een PERSOONLIJKE KENNIS, al laat ik je vaak anders gelovenquote:Op vrijdag 13 december 2013 18:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
dat klopt, maar dat is slechts geacteerd
ik ben hartstikke aardig
vraag maar aan jimbo (en zijn vriendin)
best ofquote:Op vrijdag 13 december 2013 18:49 schreef Spatieloos het volgende:
Als ik 1 album van Neil Young wil downloaden, welke raden jullie dan aan?
Jij houdt van Neil Young?quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:49 schreef Spatieloos het volgende:
Als ik 1 album van Neil Young wil downloaden, welke raden jullie dan aan?
Nou stel je daar maar niet al te veel van voor hoorquote:Op vrijdag 13 december 2013 18:49 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Dan had je je tetten maar hier neer moeten zetten, dan doen (we/ik) een stuk liever
of je moet gewoon lief doen, dat wil ook helpen
Ja wie denk je neus ?quote:
ga je nog blowen en hier foto's plaatsen?quote:
quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:50 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ga je nog blowen en hier foto's plaatsen?
ik vind dat altijd enorm stoer.
quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:50 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Alles boven mijn Acuppie is al goed, het gaat om het idee, niet om het bericht.quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:50 schreef Jhali het volgende:
[..]
Nou stel je daar maar niet al te veel van voor hoor
Hoezo dat nou weer, ik ben altijd super lief.
hihiquote:Op vrijdag 13 december 2013 18:50 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Je bent LETTERLIJK een goeie gozer en een PERSOONLIJKE KENNIS, al laat ik je vaak anders geloven
Jouw?quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:51 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Alles boven mijn Acuppie is al goed, het gaat om het idee, niet om het bericht.
ik ga zo een non-alcoholisch biertje drinken, als je wil post ik de fotos... als ik zo in je aanzicht stijgquote:Op vrijdag 13 december 2013 18:50 schreef Tjacka het volgende:
[..]
wtf gastquote:Op vrijdag 13 december 2013 18:51 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik ga zo een non-alcoholisch biertje drinken, als je wil post ik de fotos... als ik zo in je aanzicht stijg
Niet dat ik weet, ik ga hem uitproberen zeg maar. Hij lijkt me wel een coole gozert.quote:
Mijn?quote:
blowen heb ik wel vaker gedaan maar foto's daar van plaatsen niet?quote:
Moet ik je weer een complimentje geven jimbo?quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:51 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik ga zo een non-alcoholisch biertje drinken, als je wil post ik de fotos... als ik zo in je aanzicht stijg
om zo stoer te doen bij mn internet vrienden hierquote:
Ik wilde stemmenquote:
Wie is jimbo zijn vriendin?quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
dat klopt, maar dat is slechts geacteerd
ik ben hartstikke aardig
vraag maar aan jimbo (en zijn vriendin)
quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:52 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Moet ik je weer een complimentje geven jimbo?
op watquote:
ga voor greatest hits, die gast heeft zo achterlijk veel albums gemaakt dat zijn betere nummers zijn verspreid.quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:51 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Niet dat ik weet, ik ga hem uitproberen zeg maar. Hij lijkt me wel een coole gozert.
Nee johquote:
Op beste UI maar die staat er niet tussen.quote:
Of een c cupquote:
yvonne zou mijn moeder mogen zijnquote:
Jij ook al hier. Ben je voor ajax?quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Op beste UI maar die staat er niet tussen.
quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Op beste UI maar die staat er niet tussen.
Ik sta er NOG STEEDS NIET INquote:Op vrijdag 13 december 2013 18:53 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds blij met je kerstboom.
quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
yvonne zou mijn moeder mogen zijn
Nog zn goeie comment, je bent op dreef vandaagquote:
Ja ik weet dat hij miljoen albums heeft, ik kon niet kiezen, maarja een Greatest hits album, goed idee!quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:53 schreef Adames het volgende:
[..]
ga voor greatest hits, die gast heeft zo achterlijk veel albums gemaakt dat zijn betere nummers zijn verspreid.
pak gelijk buffalo springfield erbij, lekker makkelijk,
bekend van lord of war, @0:35
ja, ik ben aan het wachtenquote:Op vrijdag 13 december 2013 18:54 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Nog zn goeie comment, je bent op dreef vandaag
Feyenoordquote:Op vrijdag 13 december 2013 18:54 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jij ook al hier. Ben je voor ajax?
Yvonne is een topwijf, daar blijf ik bijquote:Op vrijdag 13 december 2013 18:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
yvonne zou mijn moeder mogen zijn
quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:55 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Yvonne is een topwijf, daar blijf ik bij
Dat lied heb ik vaker gehoord, goed liedquote:Op vrijdag 13 december 2013 18:53 schreef Adames het volgende:
[..]
ga voor greatest hits, die gast heeft zo achterlijk veel albums gemaakt dat zijn betere nummers zijn verspreid.
pak gelijk buffalo springfield erbij, lekker makkelijk,
bekend van lord of war, @0:35
Waarop, de bob?quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
ja, ik ben aan het wachten
dan ben ik op mijn best
Slaap lekker.quote:
En laat je ouders het maar niet zien dat je na 9uur nog stiekem aan het fokken bent op de laptop, anders zwaaaaait er wat!quote:
Pelle kapsel laten knippen vandaag.|quote:
Not sure if grap over gewicht of niet.quote:
Ik mis even jouw punt?quote:
Origineel 14.gifquote:Op vrijdag 13 december 2013 18:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Pelle kapsel laten knippen vandaag.|
Ja hallo. Hebben sof en cach en ezel en ess dat ook gedaan dan?quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:54 schreef Jimbo het volgende:
[..]
JA wat zeg ik nou net.
[ afbeelding ]
LR gaat daar een filmpje over maken.quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
die pedofiele leraar bedoel je?quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:56 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik heb geen ajaxmatties op fok. mijn beste mattie is voor ADO.
Doe even nornaal joh.quote:
Dan was het Ajax,quote:
Ja.quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:56 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ja hallo. Hebben sof en cach en ezel en ess dat ook gedaan dan?
Je mag mijn boomstam wel laten groeienquote:Op vrijdag 13 december 2013 18:56 schreef Jhali het volgende:
[..]
Not sure if grap over gewicht of niet.
Ik kan toch gewoon als aller onderste als deel van de boomstam
Ja via DMquote:Op vrijdag 13 december 2013 18:56 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ja hallo. Hebben sof en cach en ezel en ess dat ook gedaan dan?
Veel plezierquote:Op vrijdag 13 december 2013 18:56 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik werk nog tot half 12
Ik ga morgen sof en ezell meeten
ja was bijna gewicht grapje.quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:56 schreef Jhali het volgende:
[..]
Not sure if grap over gewicht of niet.
Ik kan toch gewoon als aller onderste als deel van de boomstam
PICS DAN !quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
een vrouwmensch
[..]
maar wel waarheid
#fuckhetsysteem
#durftezeggen
#schuldvanimmers
haha meetenquote:Op vrijdag 13 december 2013 18:56 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik werk nog tot half 12
Ik ga morgen sof en ezell meeten
Gister ging het erover bij de wereld draait door,quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:56 schreef Tjacka het volgende:
[..]
LR gaat daar een filmpje over maken.
nondeju is echt een enorm bazen ding om te zeggenquote:
Kelly Immers.quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:58 schreef Jimbo het volgende:
Zo mooi, vandaag zag ik immers op TV
Hij had een tattoo, met de naam van zn vrouw.
Vrouw hem verlaten, tattoo laten doorstrepen
Nu is kelly weer terug, en wilt ie dr naam weer zetten
quote:
Gatverdammequote:
Maar wie weet ken ik dr weerquote:
Immers kapsel is meer iets voor de zomer.quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:58 schreef Jimbo het volgende:
Zo mooi, vandaag zag ik immers op TV
Hij had een tattoo, met de naam van zn vrouw.
Vrouw hem verlaten, tattoo laten doorstrepen
Nu is kelly weer terug, en wilt ie dr naam weer zetten
fokmeetsquote:
Nee op sof en ezell dat ze mij gaan meetenquote:Op vrijdag 13 december 2013 19:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
dat klopt, maar niet op jou
haihauahahua
doe eens lief tegen dr, het is een van de weinige medejoden hier, maak er vriendjes meequote:
een hommo en iemand die chips eet voor de camquote:Op vrijdag 13 december 2013 19:01 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee op sof en ezell dat ze mij gaan meeten
En een rare stem.quote:
Denken dat ik vriendjes wil zijn met dat kindquote:Op vrijdag 13 december 2013 19:01 schreef Jimbo het volgende:
[..]
doe eens lief tegen dr, het is een van de weinige medejoden hier, maak er vriendjes mee![]()
Hey Mikey. Nog altijd woonachtig in het ruime Enschede?quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Godverdomme, dat moet een golddiger zijnquote:
Doe maar rustig hoor. Je hoeft geen vriendjes met me te zijn, maar je kan wel gewoon normaal doen.quote:
quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:03 schreef xcachet het volgende:
[..]
Denken dat ik vriendjes wil zijn met dat kindOngeacht de club.
Ze is jonger dan Xcachet. Pelle speelt gewoon in op haar onschuld.quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:03 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Godverdomme, dat moet een golddiger zijn
Ezell is een meidquote:Op vrijdag 13 december 2013 19:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
een hommo en iemand die chips eet voor de cam
niet echt
Ik quote een anderquote:Op vrijdag 13 december 2013 19:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ze is jonger dan Xcachet. Pelle speelt gewoon in op haar onschuld.
ik eet ook koekjesquote:Op vrijdag 13 december 2013 19:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
een hommo en iemand die chips eet voor de cam
niet echt
Nee heb borderliner.quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:03 schreef Jhali het volgende:
[..]
Doe maar rustig hoor. Je hoeft geen vriendjes met me te zijn, maar je kan wel gewoon normaal doen.
Jimbo heeft koekjesquote:
quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
oh echt
[..]
dan ben je wel wat voor jimbo
want Jimbo Heeft Koekjes
quote:
ik weet wel wat dat betekent hoorquote:Op vrijdag 13 december 2013 19:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
oh echt
[..]
dan ben je wel wat voor jimbo
want Jimbo Heeft Koekjes
Dat we samen koekjes moeten eten?quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:05 schreef supersof het volgende:
[..]
ik weet wel wat dat betekent hoor
het zijn toch een stel doerakken hequote:Op vrijdag 13 december 2013 19:05 schreef supersof het volgende:
[..]
Dat Jimbo overgewicht heeft? Lekker zachtquote:Op vrijdag 13 december 2013 19:05 schreef supersof het volgende:
[..]
oh vandaar dat je niet op dm reageertquote:Op vrijdag 13 december 2013 19:06 schreef Tjacka het volgende:
hallo ik heb een leuk filmpje via whatsapp gekregen
het staat ook op xvideos
einde bericht
oke hoorquote:Op vrijdag 13 december 2013 19:05 schreef supersof het volgende:
[..]
jij met je taartquote:
oke hoerquote:
Ik wilde bijna een geheim openbaar maken nuquote:Op vrijdag 13 december 2013 19:06 schreef Tjacka het volgende:
het staat ook op xvideos
einde bericht
kan ook taart zijn zegt appelquote:
het is best een leuk filmpjequote:Op vrijdag 13 december 2013 19:06 schreef Jhali het volgende:
[..]
oh vandaar dat je niet op dm reageert
Die met die eend zekerquote:Op vrijdag 13 december 2013 19:06 schreef Tjacka het volgende:
het staat ook op xvideos
einde bericht
oor jullie heb ik taart gekochtquote:
ja, heb je gelachen?quote:
quote:
Waarom?quote:
Dat is waar... er was taart op het werk vandaag, maar was niet uitgenodigdquote:
Dankjewel muto.quote:
Geen dank Supersofquote:
Noh, hoe kan dat nou?quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:08 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dat is waar... er was taart op het werk vandaag, maar was niet uitgenodigd
Dank je, had 5 minuten niet op de klok gekekenquote:
Lief hequote:Op vrijdag 13 december 2013 19:09 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dank je, had 5 minuten niet op de klok gekeken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |