carequote:Op vrijdag 13 december 2013 18:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
nog een jaartje of 40-45 en dan zijn je aderen dicht geslibd, mede door het eten van chips voor de webcam
graag gedaan
quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:16 schreef Littlerabbit het volgende:
Typisch en ik meeten ook met regelmaat. Dan wisselen we de nieuwste FM tactieken uit
Bijvoeglijk Naamwoord Verwante vertalingen Other Translationsquote:
Dan is de aarde toch al vergaan of je kan je hersenen in een robot zetten .quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
nog een jaartje of 40-45 en dan zijn je aderen dicht geslibd, mede door het eten van chips voor de webcam
graag gedaan
Je had mij ook zo hard kunnen naaienquote:
Wie ben je überhaupt?quote:
Vies ventje.quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:17 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Bijvoeglijk Naamwoord Verwante vertalingen Other Translations
ontuchtig lewd
wellustig horny; lascivious; lecherous; lewd; salacious
- lascivious; libidinous; lustful; obscene; raunchy; salacious
Wat dat betreft is er dus haast bij geboden. Het is jammer dat in KPD zelden iets moois wordt gepost. Pas als de aderen dichtgeslibd zijn en de vetjes zelf ook vetjes krijgen, komen vrouwen naar KPD. Waarschijnlijk om bevestiging te krijgen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
graag gedaan
Het spijt me, ik kan er niets aan doen.quote:
Okee even doen xxxquote:Op vrijdag 13 december 2013 18:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
willen jullie mijn vriendenboekje invullen
er staat tegenwoordig website bij?quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
willen jullie mijn vriendenboekje invullen
Maar rustig maar. Ik ben gewoon hetero hoor. Met af en toe wat uitspattingenquote:Op vrijdag 13 december 2013 18:18 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Het spijt me, ik kan er niets aan doen.
hoeft niet openbaar tochquote:Op vrijdag 13 december 2013 18:18 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Wat dat betreft is er dus haast bij geboden. Het is jammer dat in KPD zelden iets moois wordt gepost. Pas als de aderen dichtgeslibd zijn en de vetjes zelf ook vetjes krijgen, komen vrouwen naar KPD. Waarschijnlijk om bevestiging te krijgen.
Waarom komen ze niet wat eerder.
uh, watquote:Op vrijdag 13 december 2013 18:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je had mij ook zo hard kunnen naaienIk had geen idee dat het automatisch verliep via die link
Vroegah speelde je alleen maar buiten.quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
er staat tegenwoordig website bij?
Heb ik zelf ook wel eens wat last van, ik ken je problemen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar rustig maar. Ik ben gewoon hetero hoor. Met af en toe wat uitspattingen
DM staat open.quote:
oorlogje enzoquote:Op vrijdag 13 december 2013 18:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vroegah speelde je alleen maar buiten.
en met hun vagijn voor de webcamquote:Op vrijdag 13 december 2013 18:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
oorlogje enzo
hutten bouwen
Nu gaan ze whatsappen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |