Alles boven mijn Acuppie is al goed, het gaat om het idee, niet om het bericht.quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:50 schreef Jhali het volgende:
[..]
Nou stel je daar maar niet al te veel van voor hoor
Hoezo dat nou weer, ik ben altijd super lief.
hihiquote:Op vrijdag 13 december 2013 18:50 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Je bent LETTERLIJK een goeie gozer en een PERSOONLIJKE KENNIS, al laat ik je vaak anders geloven
Jouw?quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:51 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Alles boven mijn Acuppie is al goed, het gaat om het idee, niet om het bericht.
ik ga zo een non-alcoholisch biertje drinken, als je wil post ik de fotos... als ik zo in je aanzicht stijgquote:Op vrijdag 13 december 2013 18:50 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ga je nog blowen en hier foto's plaatsen?
ik vind dat altijd enorm stoer.
wtf gastquote:Op vrijdag 13 december 2013 18:51 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik ga zo een non-alcoholisch biertje drinken, als je wil post ik de fotos... als ik zo in je aanzicht stijg
Niet dat ik weet, ik ga hem uitproberen zeg maar. Hij lijkt me wel een coole gozert.quote:
Mijn?quote:
blowen heb ik wel vaker gedaan maar foto's daar van plaatsen niet?quote:
Moet ik je weer een complimentje geven jimbo?quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:51 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik ga zo een non-alcoholisch biertje drinken, als je wil post ik de fotos... als ik zo in je aanzicht stijg
om zo stoer te doen bij mn internet vrienden hierquote:
Ik wilde stemmenquote:
Wie is jimbo zijn vriendin?quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
dat klopt, maar dat is slechts geacteerd
ik ben hartstikke aardig
vraag maar aan jimbo (en zijn vriendin)
quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:52 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Moet ik je weer een complimentje geven jimbo?
op watquote:
ga voor greatest hits, die gast heeft zo achterlijk veel albums gemaakt dat zijn betere nummers zijn verspreid.quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:51 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Niet dat ik weet, ik ga hem uitproberen zeg maar. Hij lijkt me wel een coole gozert.
Nee johquote:
Op beste UI maar die staat er niet tussen.quote:
Of een c cupquote:
yvonne zou mijn moeder mogen zijnquote:
Jij ook al hier. Ben je voor ajax?quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Op beste UI maar die staat er niet tussen.
quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Op beste UI maar die staat er niet tussen.
Ik sta er NOG STEEDS NIET INquote:Op vrijdag 13 december 2013 18:53 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds blij met je kerstboom.
quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
yvonne zou mijn moeder mogen zijn
Nog zn goeie comment, je bent op dreef vandaagquote:
Ja ik weet dat hij miljoen albums heeft, ik kon niet kiezen, maarja een Greatest hits album, goed idee!quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:53 schreef Adames het volgende:
[..]
ga voor greatest hits, die gast heeft zo achterlijk veel albums gemaakt dat zijn betere nummers zijn verspreid.
pak gelijk buffalo springfield erbij, lekker makkelijk,
bekend van lord of war, @0:35
ja, ik ben aan het wachtenquote:Op vrijdag 13 december 2013 18:54 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Nog zn goeie comment, je bent op dreef vandaag
Feyenoordquote:Op vrijdag 13 december 2013 18:54 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jij ook al hier. Ben je voor ajax?
Yvonne is een topwijf, daar blijf ik bijquote:Op vrijdag 13 december 2013 18:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
yvonne zou mijn moeder mogen zijn
quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:55 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Yvonne is een topwijf, daar blijf ik bij
Dat lied heb ik vaker gehoord, goed liedquote:Op vrijdag 13 december 2013 18:53 schreef Adames het volgende:
[..]
ga voor greatest hits, die gast heeft zo achterlijk veel albums gemaakt dat zijn betere nummers zijn verspreid.
pak gelijk buffalo springfield erbij, lekker makkelijk,
bekend van lord of war, @0:35
Waarop, de bob?quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
ja, ik ben aan het wachten
dan ben ik op mijn best
Slaap lekker.quote:
En laat je ouders het maar niet zien dat je na 9uur nog stiekem aan het fokken bent op de laptop, anders zwaaaaait er wat!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |