yvonne zou mijn moeder mogen zijnquote:
Jij ook al hier. Ben je voor ajax?quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Op beste UI maar die staat er niet tussen.
quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Op beste UI maar die staat er niet tussen.
Ik sta er NOG STEEDS NIET INquote:Op vrijdag 13 december 2013 18:53 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds blij met je kerstboom.
quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
yvonne zou mijn moeder mogen zijn
Nog zn goeie comment, je bent op dreef vandaagquote:
Ja ik weet dat hij miljoen albums heeft, ik kon niet kiezen, maarja een Greatest hits album, goed idee!quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:53 schreef Adames het volgende:
[..]
ga voor greatest hits, die gast heeft zo achterlijk veel albums gemaakt dat zijn betere nummers zijn verspreid.
pak gelijk buffalo springfield erbij, lekker makkelijk,
bekend van lord of war, @0:35
ja, ik ben aan het wachtenquote:Op vrijdag 13 december 2013 18:54 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Nog zn goeie comment, je bent op dreef vandaag
Feyenoordquote:Op vrijdag 13 december 2013 18:54 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jij ook al hier. Ben je voor ajax?
Yvonne is een topwijf, daar blijf ik bijquote:Op vrijdag 13 december 2013 18:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
yvonne zou mijn moeder mogen zijn
quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:55 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Yvonne is een topwijf, daar blijf ik bij
Dat lied heb ik vaker gehoord, goed liedquote:Op vrijdag 13 december 2013 18:53 schreef Adames het volgende:
[..]
ga voor greatest hits, die gast heeft zo achterlijk veel albums gemaakt dat zijn betere nummers zijn verspreid.
pak gelijk buffalo springfield erbij, lekker makkelijk,
bekend van lord of war, @0:35
Waarop, de bob?quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
ja, ik ben aan het wachten
dan ben ik op mijn best
Slaap lekker.quote:
En laat je ouders het maar niet zien dat je na 9uur nog stiekem aan het fokken bent op de laptop, anders zwaaaaait er wat!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |