Doe maar rustig hoor. Je hoeft geen vriendjes met me te zijn, maar je kan wel gewoon normaal doen.quote:
quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:03 schreef xcachet het volgende:
[..]
Denken dat ik vriendjes wil zijn met dat kindOngeacht de club.
Ze is jonger dan Xcachet. Pelle speelt gewoon in op haar onschuld.quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:03 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Godverdomme, dat moet een golddiger zijn
Ezell is een meidquote:Op vrijdag 13 december 2013 19:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
een hommo en iemand die chips eet voor de cam
niet echt
Ik quote een anderquote:Op vrijdag 13 december 2013 19:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ze is jonger dan Xcachet. Pelle speelt gewoon in op haar onschuld.
ik eet ook koekjesquote:Op vrijdag 13 december 2013 19:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
een hommo en iemand die chips eet voor de cam
niet echt
Nee heb borderliner.quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:03 schreef Jhali het volgende:
[..]
Doe maar rustig hoor. Je hoeft geen vriendjes met me te zijn, maar je kan wel gewoon normaal doen.
Jimbo heeft koekjesquote:
quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
oh echt
[..]
dan ben je wel wat voor jimbo
want Jimbo Heeft Koekjes
quote:
ik weet wel wat dat betekent hoorquote:Op vrijdag 13 december 2013 19:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
oh echt
[..]
dan ben je wel wat voor jimbo
want Jimbo Heeft Koekjes
Dat we samen koekjes moeten eten?quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:05 schreef supersof het volgende:
[..]
ik weet wel wat dat betekent hoor
het zijn toch een stel doerakken hequote:Op vrijdag 13 december 2013 19:05 schreef supersof het volgende:
[..]
Dat Jimbo overgewicht heeft? Lekker zachtquote:Op vrijdag 13 december 2013 19:05 schreef supersof het volgende:
[..]
oh vandaar dat je niet op dm reageertquote:Op vrijdag 13 december 2013 19:06 schreef Tjacka het volgende:
hallo ik heb een leuk filmpje via whatsapp gekregen
het staat ook op xvideos
einde bericht
oke hoorquote:Op vrijdag 13 december 2013 19:05 schreef supersof het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |