Wie is toch die madame paon?quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:34 schreef Typisch het volgende:
kut fok
ik wilde dit topic weer aanklikken, maar elke keer versprong de lijst van myat doorat er iemand anders ergens een post had gemaakt, toen klikte ik 3 keer verkeerd![]()
danny doe er wat aan
madame_paon
quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is maar wat de maatstaf is. Naast uberecto Tjacka wel.
Dan is iedereen dikquote:Op vrijdag 13 december 2013 18:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is maar wat de maatstaf is. Naast uberecto Tjacka wel.
Ik ga geen pics van haar doorsturenquote:
pff, nare vent ben jij zegquote:Op vrijdag 13 december 2013 18:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ga geen pics van haar doorsturen
quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Enigszins opleidingstechnisch.
http://www.hulpmix.nl/gew(...)n-geschiedenisleraar
Al is dit nog altijd de enige reden waarom ik deze opleiding volg
aandachtshoer.quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:38 schreef Tjacka het volgende:
mijn vrienden vinden mij niet meer grappig.
ik ga mijzelf ophangen, doei.
Later.quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:38 schreef Tjacka het volgende:
mijn vrienden vinden mij niet meer grappig.
ik ga mijzelf ophangen, doei.
Leuk.quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:38 schreef Jhali het volgende:
[..]Ik wil ook iets van geschiedenis studeren als ik mijn MBO afgerond heb. Damn.
Welke?quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:36 schreef Tjacka het volgende:
ik heb heerlijk lasagnette gegeten.
nu maar nadenken wat ik met de fokverkiezingen wil.
hebben jullie misschien ideeën?
jij wil geen baan vinden met je vervolg studie? dan is geschiedenis een geschikte keusquote:Op vrijdag 13 december 2013 18:38 schreef Jhali het volgende:
[..]Ik wil ook iets van geschiedenis studeren als ik mijn MBO afgerond heb. Damn.
Blijf nou niet hangen hier en ga doen wat je ging doen.quote:
Amen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
jij wil geen baan vinden met je vervolg studie? dan is geschiedenis een geschikte keus
het is trouwens mbo
mboquote:Op vrijdag 13 december 2013 18:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
jij wil geen baan vinden met je vervolg studie? dan is geschiedenis een geschikte keus
het is trouwens mbo
Jawel, bijvoorbeeld geschiedenisleraar.quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
het is trouwens mbo
geen lerares ?quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:40 schreef Jhali het volgende:
[..]
Jawel, bijvoorbeeld geschiedenisleraar.
niks mis met mbo, als dat je plafond isquote:Op vrijdag 13 december 2013 18:40 schreef Jimbo het volgende:
[..]
mbo
Zonder het mbo had deze bak shoarma er niet geweest
Ik heb mij bedacht,quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:39 schreef Muto het volgende:
[..]
Blijf nou niet hangen hier en ga doen wat je ging doen.
Ja, download FOK!. Genoeg topics om te lezen, waaronder deze lijst:quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:40 schreef Spatieloos het volgende:
Wat moet ik op mijn iPad downloaden als ik 7 dagen zonder internet ga zitten? Een boek? Een film? Hoe moet dat eigenlijk, films downloaden op iPad, laat maar geen tijd? Kan ik reddit pages downloaden? Kan ik het FOK!Forum downloaden?
Ik ben blij dat ik het nooit gedaan heb en nog succesvoller ben dan de gemiddelde hbo-er.quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
niks mis met mbo, als dat je plafond is
maar ben blij dat ik het over kon slaan
quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:40 schreef Jhali het volgende:
[..]
Jawel, bijvoorbeeld geschiedenisleraar.
Oké.quote:
quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:40 schreef Spatieloos het volgende:
Wat moet ik op mijn iPad downloaden als ik 7 dagen zonder internet ga zitten? Een boek? Een film? Hoe moet dat eigenlijk, films downloaden op iPad, laat maar geen tijd? Kan ik reddit pages downloaden? Kan ik het FOK!Forum downloaden?
ben je er weerquote:Op vrijdag 13 december 2013 18:41 schreef xcachet het volgende:
Omg typisch. Hahaha. Ik herken die ui. Die is van een user die ik niet leuk vind
hai poppiequote:
Goed idee!quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:42 schreef Jimbo het volgende:
Spatie, je kan de pagina printen, dan kan ie in boekvorm mee
Maar hoe download ik die dingen dan?quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:41 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ja, download FOK!. Genoeg topics om te lezen, waaronder deze lijst:
KLB / Geen KLB-lijst met historische bazentopics
quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:41 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik het nooit gedaan heb en nog succesvoller ben dan de gemiddelde hbo-er.
Of moet ik dat IN CAPSLOCKZETTEN OMDAT IK ANDERS LETTERLIJK NIET GELOOFD WORD
uh, dit was mijn eerste UI op fokquote:Op vrijdag 13 december 2013 18:41 schreef xcachet het volgende:
Omg typisch. Hahaha. Ik herken die ui. Die is van een user die ik niet leuk vind
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |