jaquote:
Verdomme Furdi, zeg tegen haar dat ze aan het werk moet.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:46 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Die zit naast me. Hij is beter in afleiden dan wie dan ook.
Trek je wel weer een ander aan?quote:
Ja, dat weet ik wel, het gaat me om het feit dat jij STIBBA in de mond neemt buiten KLB.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:47 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja dat was van die foto van pelle
neequote:
Hij heeft het gezegd, maar kwam niet echt overtuigend over.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:48 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Verdomme Furdi, zeg tegen haar dat ze aan het werk moet.
quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:49 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Hij heeft het gezegd, maar kwam niet echt overtuigend over.
ik hoop dat iemand anders hem maaktquote:Op vrijdag 13 december 2013 20:48 schreef Rodawa het volgende:
Inb4 grapje van supersof of muto over post #104.
Mehquote:
Hihi, in de mond nemen, hihi.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:48 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik wel, het gaat me om het feit dat jij STIBBA in de mond neemt buiten KLB.
High class ook.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:48 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik wel, het gaat me om het feit dat jij STIBBA in de mond neemt buiten KLB.
Pfffffftquote:Op vrijdag 13 december 2013 20:49 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Hij heeft het gezegd, maar kwam niet echt overtuigend over.
Jammer dat je verwacht dat ik zulke grappen maken.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:48 schreef Rodawa het volgende:
Inb4 grapje van supersof of muto over post #104.
Een meisje van 14 zei vandaag tegen mij op skype:quote:
Ik zou meteen aan hoorcollege denkenquote:Op vrijdag 13 december 2013 20:51 schreef supersof het volgende:
[..]
Een meisje van 14 zei vandaag tegen mij op skype:
nee ik ook niet maar ze doen beetje HC
wtf is HC. Bleek high class te zijnsuch generatiekloof
much classquote:Op vrijdag 13 december 2013 20:51 schreef supersof het volgende:
[..]
ik aan hardcorequote:Op vrijdag 13 december 2013 20:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik zou meteen aan hoorcollege denken
Geheel onterecht ook natuurlijk.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:50 schreef Muto het volgende:
[..]
Jammer dat je verwacht dat ik zulke grappen maken.
hardcorequote:Op vrijdag 13 december 2013 20:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nou, eigenlijk wel.quote:
Trechteklacht.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:51 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik dacht aan habboquote:Op vrijdag 13 december 2013 20:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Waarvoor? Voor wie? Waarover?quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hallo. Ik moet nog een gedichtje schrijven, halp
Jij denkt je bent beter dan high class.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:51 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dat vind ik echt een rotomschrijving.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Je zou het misschien niet zeggen maar ben aan het werk. Ik sherlock hem als ik weer thuis benquote:
oooh oke, ik kan wel dm'en?quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:54 schreef xcachet het volgende:
[..]
Je zou het misschien niet zeggen maar ben aan het werk. Ik sherlock hem als ik weer thuis ben
Wat.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:51 schreef supersof het volgende:
[..]
Jaquote:
emo zijn die mensen in het zwart met die rare muzieksmaak.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:56 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja![]()
dit schreef ze ook:
eerst wist ik ook niet ik wist zelfs niet wat emo was ik dacht emo is dat je jezelf snijd maar is gwn Emotioneel
je werkt bij de shell?quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:55 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja en om 2200 en om 2300 en om 0000 ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |