jaquote:
Verdomme Furdi, zeg tegen haar dat ze aan het werk moet.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:46 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Die zit naast me. Hij is beter in afleiden dan wie dan ook.
Trek je wel weer een ander aan?quote:
Ja, dat weet ik wel, het gaat me om het feit dat jij STIBBA in de mond neemt buiten KLB.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:47 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja dat was van die foto van pelle
neequote:
Hij heeft het gezegd, maar kwam niet echt overtuigend over.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:48 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Verdomme Furdi, zeg tegen haar dat ze aan het werk moet.
quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:49 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Hij heeft het gezegd, maar kwam niet echt overtuigend over.
ik hoop dat iemand anders hem maaktquote:Op vrijdag 13 december 2013 20:48 schreef Rodawa het volgende:
Inb4 grapje van supersof of muto over post #104.
Mehquote:
Hihi, in de mond nemen, hihi.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:48 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik wel, het gaat me om het feit dat jij STIBBA in de mond neemt buiten KLB.
High class ook.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:48 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik wel, het gaat me om het feit dat jij STIBBA in de mond neemt buiten KLB.
Pfffffftquote:Op vrijdag 13 december 2013 20:49 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Hij heeft het gezegd, maar kwam niet echt overtuigend over.
Jammer dat je verwacht dat ik zulke grappen maken.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:48 schreef Rodawa het volgende:
Inb4 grapje van supersof of muto over post #104.
Een meisje van 14 zei vandaag tegen mij op skype:quote:
Ik zou meteen aan hoorcollege denkenquote:Op vrijdag 13 december 2013 20:51 schreef supersof het volgende:
[..]
Een meisje van 14 zei vandaag tegen mij op skype:
nee ik ook niet maar ze doen beetje HC
wtf is HC. Bleek high class te zijnsuch generatiekloof
much classquote:Op vrijdag 13 december 2013 20:51 schreef supersof het volgende:
[..]
Een meisje van 14 zei vandaag tegen mij op skype:
nee ik ook niet maar ze doen beetje HC
wtf is HC. Bleek high class te zijnsuch generatiekloof
ik aan hardcorequote:Op vrijdag 13 december 2013 20:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik zou meteen aan hoorcollege denken
Geheel onterecht ook natuurlijk.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:50 schreef Muto het volgende:
[..]
Jammer dat je verwacht dat ik zulke grappen maken.
hardcorequote:Op vrijdag 13 december 2013 20:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik zou meteen aan hoorcollege denken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |