vd weekquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:17 schreef supersof het volgende:
iemand op Facebook:
kan niet wachten tot het tweede deel van de hobbit uit is
Die is toch al uit?
ahhh, misschien maar beterquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:19 schreef Jhali het volgende:
[..]
Oke ik kom zo
Gitaarjongen was niet eens op school vandaag
duidelijkquote:
Whehehe. Nice. Iron Man heb ik bijna niks vanquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:18 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik ga hem onthouden, maar moet zeggen dat er weinig is wat mylar niet kan vinden
(Al zit ik denk ik zelf ook al aan zo iets, al mn ironmans zijn al 52gb)
Nee want mijn vriendin heeft een relatie met zijn klasgenoot en we wilden gewoon leuk gaan kletsen zonder foute opmerkingenquote:
ooooh okequote:Op vrijdag 13 december 2013 21:21 schreef Jhali het volgende:
[..]
Nee want mijn vriendin heeft een relatie met zijn klasgenoot en we wilden gewoon leuk gaan kletsen zonder foute opmerkingen
Ik had iron man voor mn meissiequote:Op vrijdag 13 december 2013 21:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Whehehe. Nice. Iron Man heb ik bijna niks van![]()
Heb wel alles van The Tick. En veel wat door Vertigo gepubliceerd is.
dit, duidelijk.quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:20 schreef essnhills het volgende:
Maar wanneer iemand kleine borsten heeft is ook totaal afhankelijk van het postuur van de vrouw. Een A bij de ene vrouw is niet hetzelfde als een A bij de andere vrouw
Je kan afwassen, dat is een pluspunt in een vrouwquote:
Preciesquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:22 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dit, duidelijk.
Je moet geen dwerg met een E cup hebben
Max heb ik ook veel van, maar ik vaak treurig slecht getekend.quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:22 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik had iron man voor mn meissie
Vind veel van de MAX serie ook vet, tenmisnte een beetje sex en gewel
Daar heb je gewoon een vaatwasser voorquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:23 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Je kan afwassen, dat is een pluspunt in een vrouw
Die ken ik nieteensquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Max heb ik ook veel van, maar ik vaak treurig slecht getekend.
Bijvoorbeeld de Eternalof War Machine. Tragisch gewoon.
Maar daar kan je het goed en snel inzetten. PLUSPUNTquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:24 schreef xcachet het volgende:
[..]
Daar heb je gewoon een vaatwasser voorlullo
Er is niets anders in het levenquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:30 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Ik kom even langs... en wat lees ik weer: cup E, vrouwen en afwassen, relatie, vet, sex e.c.t.
ik was bier halenquote:
Nog steeds beter dan de SEX SCquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:30 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Ik kom even langs... en wat lees ik weer: cup E, vrouwen en afwassen, relatie, vet, sex e.c.t.
Wel Howard the Duck, Alias, Thor Vikings, of Punisher Max? Dat zijn wel de beste Max titels.quote:
En konijnen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:30 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Dat zijn ook belangrijke onderwerpenquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:30 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |