quote:Op donderdag 12 december 2013 21:19 schreef superniger het volgende:
Schande dat Edith en Geraldine finalisten zijn
Niet zo vals doen jij, ik vind meer dan 1 ding mooi, maar veschilt per persoon.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:18 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ga jij toch lekker trouwen met een bonestaak!
Ben jij niet veel te zwart/wit voor Sanne?quote:Op donderdag 12 december 2013 21:18 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Volgens mij is het live, maar het zijn allemaal terugblikken met de deelnemers, dus je mist niksquote:
Guabanana is donker? Dat is dan duo penottiquote:Op donderdag 12 december 2013 21:21 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ben jij niet veel te zwart/wit voor Sanne?
Ah, daar komt de aap uit de mouw. Je bent gewoon een biggetje.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:18 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nee hoor, ben erg blank.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Guabanana is donker? Dat is dan duo penotti
Duurt volgens mijn gids tot 22:05, dus hooguit 10-15min finale denk ik. Wellicht nog een reclamemoment ertussen.quote:
Gaap, zoals elk jaar.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:22 schreef zoem het volgende:
[..]
Duurt volgens mijn gids tot 22:05, dus hooguit 10-15min finale denk ik. Wellicht nog een reclamemoment ertussen.
Oke, want ik voel me zelden aangetrokken tot donkere vrouwen dus zeg de bruiloft nog maar niet af.quote:
Ik denk volgende weekquote:Op donderdag 12 december 2013 21:27 schreef Kroelo het volgende:
wordt het vandaag wel echt bekend gemaakt? ze moeten nu wel gaan opschieten met die finale
quote:Op donderdag 12 december 2013 21:27 schreef Kroelo het volgende:
wordt het vandaag wel echt bekend gemaakt? ze moeten nu wel gaan opschieten met die finale
quote:
"Dames en heren dit was het voor dit jaar. Tot de volgende Expeditie! Oh ja, voordat we afsluiten nog even snel de winnares: [NAAM] Bedankt voor het kijken!"quote:Op donderdag 12 december 2013 21:27 schreef Kroelo het volgende:
Ze houden je voor de gekquote:Op donderdag 12 december 2013 21:28 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dan word ik echt woest. Want ben inmiddels zo klaar met dit programma.
eensquote:Op donderdag 12 december 2013 21:28 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Waarom kijk je dan?quote:Op donderdag 12 december 2013 21:28 schreef Guanabana het volgende:
[..]
22:05 volgens digitale tv.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:28 schreef Kroelo het volgende:
volgens mijn tvgids duurt de uitzending maar tot 21:40..zal wel niet kloppen dan
zou wel mooi zijn ja, aangezien het toch al een soort van bekend is gemaaktquote:Op donderdag 12 december 2013 21:29 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
"Dames en heren dit was het voor dit jaar. Tot de volgende Expeditie! Oh ja, voordat we afsluiten nog even snel de winnares: [NAAM] Bedankt voor het kijken!"
quote:Op donderdag 12 december 2013 21:28 schreef Guanabana het volgende:
Want ben inmiddels zo klaar met dit programma.
FOK!quote:Op donderdag 12 december 2013 21:29 schreef muzas het volgende:
[..]Zap weg dan? Wie dwingt je te kijken dan?
Dat is vorige week al gebeurdquote:Op donderdag 12 december 2013 21:30 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Zou me nog meevallen als ze niet zo meteen met de finale beginnen en volgende week de winnaar bekend maken.
Ja daar wordt half vrouwelijk Nederland zwak in de knieën vanquote:
Kan me nog vaag herinneren dat de winnaar bekend werd gemaakt door middel van stemmen van het publiekquote:Op donderdag 12 december 2013 21:31 schreef muzas het volgende:
Mensen, het gaat al enkele jaren zo toch? Een-na-laatste aflevering start van de finaleproef.. En dan de ontknoping in zo'n studioaflevering na een terugblik met de afvallers.
Nou nee hoor, het was nogal een kinderlijke blikquote:Op donderdag 12 december 2013 21:31 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Ja daar wordt half vrouwelijk Nederland zwak in de knieën van
Oh jahquote:Op donderdag 12 december 2013 21:32 schreef AF_ het volgende:
[..]
Kan me nog vaag herinneren dat de winnaar bekend werd gemaakt door middel van stemmen van het publiek
Voorheen toch door de groep?quote:Op donderdag 12 december 2013 21:32 schreef AF_ het volgende:
[..]
Kan me nog vaag herinneren dat de winnaar bekend werd gemaakt door middel van stemmen van het publiek
Ik gok op Annaquote:Op donderdag 12 december 2013 21:32 schreef Geo4kant het volgende:
Die aandachtshoer van een kut Gerrie zal wel winnen
Nee dat komt door het overgewicht. Die reclame van de volgende Rekenkamer niet gezien?quote:Op donderdag 12 december 2013 21:31 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Ja daar wordt half vrouwelijk Nederland zwak in de knieën van
Lang geleden jaquote:Op donderdag 12 december 2013 21:33 schreef muzas het volgende:
[..]
Oh jahMaar dat is alweer een tijd terug?
Dat is ook vaker het geval geweest jaquote:
Fixed...quote:Op donderdag 12 december 2013 21:33 schreef Guanabana het volgende:
Hans Edith, met z'n irritante bek.
inderdaad jaquote:Op donderdag 12 december 2013 21:33 schreef Goodbye het volgende:
Heel erg vroeger mochten de afgevallen kandidaten stemmen, dat was pas een goede manier!
Jij zal wel bij de andere helft horenquote:Op donderdag 12 december 2013 21:32 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nou nee hoor, het was nogal een kinderlijke blik
Albino!quote:Op donderdag 12 december 2013 21:34 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Jij zal wel bij de andere helft horen
Hoe blank ben jij overigens?
Lieke is ook al zo'n leeghoofdquote:Op donderdag 12 december 2013 21:35 schreef Goodbye het volgende:
Best leuk, maar jammer dat Lieke van Lexmond het presenteert.![]()
En geen BN'ers!
Waren BN'ers volgens de voiceoverquote:Op donderdag 12 december 2013 21:35 schreef Goodbye het volgende:
Best leuk, maar jammer dat Lieke van Lexmond het presenteert.![]()
En geen BN'ers!
Alleen zonder EPHquote:Op donderdag 12 december 2013 21:36 schreef zeeppaardje het volgende:
[..]
Dit lijkt inderdaad precies hetzelfde
22:05quote:Op donderdag 12 december 2013 21:37 schreef ZaZoe het volgende:
21:40 is de aflevering afgelopen,..dat wordt een quickie
quote:Op donderdag 12 december 2013 21:37 schreef zoem het volgende:
Ernst-Paul, de enige echt Robinson-eindbaas
quote:Op donderdag 12 december 2013 21:37 schreef zoem het volgende:
Ernst-Paul, de enige echt Robinson-eindbaas
Utopia heeft in mijn ogen wel potentie, alleen zal SBS dat wel verneukenquote:Op donderdag 12 december 2013 21:37 schreef waxmask het volgende:
Volgende week SR, dan feestdagen en Top2000 en daarna Utopia. Helaas voor de rest...
En Wie is de Molquote:Op donderdag 12 december 2013 21:37 schreef waxmask het volgende:
Volgende week SR, dan feestdagen en Top2000 en daarna Utopia. Helaas voor de rest...
Mwoah, begin een beetje SR moe te worden. Hopelijk komt er iets anders om te volgenquote:Op donderdag 12 december 2013 21:37 schreef waxmask het volgende:
De Mol he, die heeft al meer RLS met goede moed gestart om daarna als een baksteen te floppen.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:38 schreef AF_ het volgende:
[..]
Utopia heeft in mijn ogen wel potentie, alleen zal SBS dat wel verneuken
SR?quote:Op donderdag 12 december 2013 21:37 schreef waxmask het volgende:
Inderdaad, en Gerard is er niet. Denk dat ik het een stuk minder ga volgen. Ben dat gebedel om geld ook zat, en dan dat het elk jaar weer meer moet zijn.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:39 schreef zoem het volgende:
[..]
Mwoah, begin een beetje SR moe te worden. Hopelijk komt er iets anders om te volgen
quote:Op donderdag 12 december 2013 21:39 schreef RedFever007 het volgende:
Hoelaat is het afgelopen eigenlijk
quote:
quote:Op donderdag 12 december 2013 21:34 schreef Geo4kant het volgende:
Oh het duut tot 22.05 , nog 20minuten gelul dus
Zijn ze lekker laat mee nu het seizoen is afgelopenquote:Op donderdag 12 december 2013 21:40 schreef DuvelDuvel het volgende:
http://www.teamsefengeza.nl
Voor de shirts
Kill it with firequote:Op donderdag 12 december 2013 21:40 schreef DuvelDuvel het volgende:
Voor de shirts
quote:Op donderdag 12 december 2013 21:40 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Inderdaad, en Gerard is er niet. Denk dat ik het een stuk minder ga volgen. Ben dat gebedel om geld ook zat, en dan dat het elk jaar weer meer moet zijn.
Snap niet wat daar nou zo geweldig aan is, dat bedelen om geld de hele tijdquote:Op donderdag 12 december 2013 21:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hoop dat ik dit jaar niet weer 4 of 5x tot 07.00 ga kijken
¤25quote:Op donderdag 12 december 2013 21:40 schreef DuvelDuvel het volgende:
Voor de shirts
quote:Op donderdag 12 december 2013 21:39 schreef zoem het volgende:
[..]
Mwoah, begin een beetje SR moe te worden. Hopelijk komt er iets anders om te volgen
Ja, het is steeds minder ja, maar dat is niet alleen afhankelijk van Gerard vind ik, die doet toch het zelfde riedeltje. De nachten blijven vaak het leukst met dronken mensen, en daarbij Fokken is dan ook wel aardig...quote:Op donderdag 12 december 2013 21:40 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Inderdaad, en Gerard is er niet. Denk dat ik het een stuk minder ga volgen. Ben dat gebedel om geld ook zat, en dan dat het elk jaar weer meer moet zijn.
Het gaat (mij in ieder geval) ook niet om het goede doel-gedoe, maar het is gewoon verslavende radio/tv, omdat het maar doorgaat, en er telkens iets kan gebeuren.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:41 schreef zoem het volgende:
[..]
Snap niet wat daar nou zo geweldig aan is, dat bedelen om geld de hele tijd
SR ben ik ook helemaal klaar meequote:Op donderdag 12 december 2013 21:39 schreef zoem het volgende:
[..]
Echt ongelooflijk inderdaad.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:42 schreef noodgang het volgende:
Hadden ze nog een half uur reclame liggen die op moest?
Bitterballs!quote:Op donderdag 12 december 2013 21:43 schreef Geo4kant het volgende:
Hello i'm sjonnie dis is my familie and wier from holland
Weet je het nog niet dan?quote:Op donderdag 12 december 2013 21:45 schreef Gramulanion het volgende:
Als Anna Alicia wint word ik leip.
Zij verdient het het meest want die andere 2 hadden al naar huis gemoeten.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:45 schreef Gramulanion het volgende:
Als Anna Alicia wint word ik leip.
Wat gaat er nu door je heen?quote:Op donderdag 12 december 2013 21:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
Edith kan alleen maar in sport termen praten.
Wanneer ze aan het woord is lijkt het net een willekeurige sporters interview.
Of dat hij goed gegokt heeft.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:47 schreef SecretStoryWous het volgende:
Nu komt het moment om te zien of Maxim Hartman een goede bron is...
Ik denk niet dat ze naar je zolderkamertje komt, jammer joh.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:46 schreef waxmask het volgende:
Alle drie niet verdiend, maar Geer omdat ik haar wil palen...
Dat zou wel heel knap moeten zijn...quote:Op donderdag 12 december 2013 21:47 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Of dat hij goed gegokt heeft.
En of ik onterrecht een ban van een week heb mogen krijgen....quote:Op donderdag 12 december 2013 21:47 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Of dat hij goed gegokt heeft.
Hier is weinig tegenin te brengenquote:Op donderdag 12 december 2013 21:46 schreef waxmask het volgende:
Alle drie niet verdiend, maar Geer omdat ik haar wil palen...
fixedquote:
quote:Op donderdag 12 december 2013 21:49 schreef muzas het volgende:
Als die streep-dingen op die jurk van gerrie nou wit waren...![]()
quote:
Die andere twee zitten ook behoorlijk onder de poederquote:Op donderdag 12 december 2013 21:50 schreef Geo4kant het volgende:
Edith is helemaal egaal gemaakt met makeup, ziet er echt niet uit
Vind ze er allemaal niet uitzien, au naturel op het eiland was toch vele malen leukerquote:Op donderdag 12 december 2013 21:50 schreef Geo4kant het volgende:
Edith is helemaal egaal gemaakt met makeup, ziet er echt niet uit
Welcome to televisionquote:Op donderdag 12 december 2013 21:50 schreef zoem het volgende:
[..]
Die andere twee zitten ook behoorlijk onder de poeder
Ik luister nooit naar de uitleg bij die spelletjes omdat ik dan zit te fokkenquote:
quote:Op donderdag 12 december 2013 21:52 schreef muzas het volgende:
[..]
Ik luister nooit naar de uitleg bij die spelletjes omdat ik dan zit te fokkenOm vervolgens me af te vragen waar ze nou mee bezig zijn
nog net ietsje te vroeg zelfsquote:Op donderdag 12 december 2013 21:52 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Ik schakel net in, precies op tijd zo te zien
quote:Op donderdag 12 december 2013 21:52 schreef muzas het volgende:
[..]
Ik luister nooit naar de uitleg bij die spelletjes omdat ik dan zit te fokkenOm vervolgens me af te vragen waar ze nou mee bezig zijn
Het is wel een lekkerwijf,quote:Op donderdag 12 december 2013 21:53 schreef Geo4kant het volgende:
Ga dat blote mannenkontje van Gerrie niet missen, aandachtshoer
quote:Op donderdag 12 december 2013 21:54 schreef Guanabana het volgende:
Ik moet bij het woord EMMERS altijd aan Hans Teeuwen denken.
quote:Op donderdag 12 december 2013 21:55 schreef waxmask het volgende:
Anders ga je lekker terug naar je MTV hol en kom er niet meer uit...
Haha inderdaad.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:56 schreef zoem het volgende:
Het is zo spannend dat er niemand meer post
Die was nog aan het tellenquote:Op donderdag 12 december 2013 21:56 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Ik had Zimra dit wel willen zien doen.
Die had die emmers in dr BH gedaan.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:56 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Ik had Zimra dit wel willen zien doen.
Dat sowiesoquote:Op donderdag 12 december 2013 21:57 schreef waxmask het volgende:
Ben ik de enige die hier totaal geen spanning bij voelt? Wat een k@t eindspel...
Het maakt mij niet uit wie er wint.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:57 schreef waxmask het volgende:
Ben ik de enige die hier totaal geen spanning bij voelt? Wat een k@t eindspel...
Inderdaad, ik gun het niemandquote:Op donderdag 12 december 2013 21:58 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Het maakt mij niet uit wie er wint.
Ik zit ook maar half te kijken, gaat nergens over idd. Ben vooral benieuwd of Maxime het bij het juiste eind hadquote:Op donderdag 12 december 2013 21:57 schreef waxmask het volgende:
Nee dusquote:Op donderdag 12 december 2013 21:59 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Ik zit ook maar half te kijken, gaat nergens over idd. Ben vooral benieuwd of Maxime het bij het juiste eind had
Meester troll Maximequote:Op donderdag 12 december 2013 21:59 schreef SecretStoryWous het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit voorbereid hebbenquote:Op donderdag 12 december 2013 21:59 schreef SecretStoryWous het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |