De Mol he, die heeft al meer RLS met goede moed gestart om daarna als een baksteen te floppen.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:38 schreef AF_ het volgende:
[..]
Utopia heeft in mijn ogen wel potentie, alleen zal SBS dat wel verneuken
SR?quote:Op donderdag 12 december 2013 21:37 schreef waxmask het volgende:
Volgende week SR, dan feestdagen en Top2000 en daarna Utopia. Helaas voor de rest...
Inderdaad, en Gerard is er niet. Denk dat ik het een stuk minder ga volgen. Ben dat gebedel om geld ook zat, en dan dat het elk jaar weer meer moet zijn.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:39 schreef zoem het volgende:
[..]
Mwoah, begin een beetje SR moe te worden. Hopelijk komt er iets anders om te volgen
quote:Op donderdag 12 december 2013 21:39 schreef RedFever007 het volgende:
Hoelaat is het afgelopen eigenlijk
quote:
quote:Op donderdag 12 december 2013 21:34 schreef Geo4kant het volgende:
Oh het duut tot 22.05 , nog 20minuten gelul dus
Zijn ze lekker laat mee nu het seizoen is afgelopenquote:Op donderdag 12 december 2013 21:40 schreef DuvelDuvel het volgende:
http://www.teamsefengeza.nl
Voor de shirts
Kill it with firequote:Op donderdag 12 december 2013 21:40 schreef DuvelDuvel het volgende:
Voor de shirts
quote:Op donderdag 12 december 2013 21:40 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Inderdaad, en Gerard is er niet. Denk dat ik het een stuk minder ga volgen. Ben dat gebedel om geld ook zat, en dan dat het elk jaar weer meer moet zijn.
Snap niet wat daar nou zo geweldig aan is, dat bedelen om geld de hele tijdquote:Op donderdag 12 december 2013 21:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hoop dat ik dit jaar niet weer 4 of 5x tot 07.00 ga kijken
¤25quote:Op donderdag 12 december 2013 21:40 schreef DuvelDuvel het volgende:
Voor de shirts
quote:Op donderdag 12 december 2013 21:39 schreef zoem het volgende:
[..]
Mwoah, begin een beetje SR moe te worden. Hopelijk komt er iets anders om te volgen
Ja, het is steeds minder ja, maar dat is niet alleen afhankelijk van Gerard vind ik, die doet toch het zelfde riedeltje. De nachten blijven vaak het leukst met dronken mensen, en daarbij Fokken is dan ook wel aardig...quote:Op donderdag 12 december 2013 21:40 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Inderdaad, en Gerard is er niet. Denk dat ik het een stuk minder ga volgen. Ben dat gebedel om geld ook zat, en dan dat het elk jaar weer meer moet zijn.
Het gaat (mij in ieder geval) ook niet om het goede doel-gedoe, maar het is gewoon verslavende radio/tv, omdat het maar doorgaat, en er telkens iets kan gebeuren.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:41 schreef zoem het volgende:
[..]
Snap niet wat daar nou zo geweldig aan is, dat bedelen om geld de hele tijd
SR ben ik ook helemaal klaar meequote:Op donderdag 12 december 2013 21:39 schreef zoem het volgende:
[..]
Echt ongelooflijk inderdaad.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:42 schreef noodgang het volgende:
Hadden ze nog een half uur reclame liggen die op moest?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |