¤25quote:Op donderdag 12 december 2013 21:40 schreef DuvelDuvel het volgende:
http://www.teamsefengeza.nl
Voor de shirts
quote:Op donderdag 12 december 2013 21:39 schreef zoem het volgende:
[..]
Mwoah, begin een beetje SR moe te worden. Hopelijk komt er iets anders om te volgen
Ja, het is steeds minder ja, maar dat is niet alleen afhankelijk van Gerard vind ik, die doet toch het zelfde riedeltje. De nachten blijven vaak het leukst met dronken mensen, en daarbij Fokken is dan ook wel aardig...quote:Op donderdag 12 december 2013 21:40 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Inderdaad, en Gerard is er niet. Denk dat ik het een stuk minder ga volgen. Ben dat gebedel om geld ook zat, en dan dat het elk jaar weer meer moet zijn.
Het gaat (mij in ieder geval) ook niet om het goede doel-gedoe, maar het is gewoon verslavende radio/tv, omdat het maar doorgaat, en er telkens iets kan gebeuren.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:41 schreef zoem het volgende:
[..]
Snap niet wat daar nou zo geweldig aan is, dat bedelen om geld de hele tijd
SR ben ik ook helemaal klaar meequote:Op donderdag 12 december 2013 21:39 schreef zoem het volgende:
[..]
Mwoah, begin een beetje SR moe te worden. Hopelijk komt er iets anders om te volgen
Echt ongelooflijk inderdaad.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:42 schreef noodgang het volgende:
Hadden ze nog een half uur reclame liggen die op moest?
Bitterballs!quote:Op donderdag 12 december 2013 21:43 schreef Geo4kant het volgende:
Hello i'm sjonnie dis is my familie and wier from holland
Weet je het nog niet dan?quote:Op donderdag 12 december 2013 21:45 schreef Gramulanion het volgende:
Als Anna Alicia wint word ik leip.
Zij verdient het het meest want die andere 2 hadden al naar huis gemoeten.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:45 schreef Gramulanion het volgende:
Als Anna Alicia wint word ik leip.
Wat gaat er nu door je heen?quote:Op donderdag 12 december 2013 21:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
Edith kan alleen maar in sport termen praten.
Wanneer ze aan het woord is lijkt het net een willekeurige sporters interview.
Of dat hij goed gegokt heeft.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:47 schreef SecretStoryWous het volgende:
Nu komt het moment om te zien of Maxim Hartman een goede bron is...
Ik denk niet dat ze naar je zolderkamertje komt, jammer joh.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:46 schreef waxmask het volgende:
Alle drie niet verdiend, maar Geer omdat ik haar wil palen...
Dat zou wel heel knap moeten zijn...quote:Op donderdag 12 december 2013 21:47 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Of dat hij goed gegokt heeft.
En of ik onterrecht een ban van een week heb mogen krijgen....quote:Op donderdag 12 december 2013 21:47 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Of dat hij goed gegokt heeft.
Hier is weinig tegenin te brengenquote:Op donderdag 12 december 2013 21:46 schreef waxmask het volgende:
Alle drie niet verdiend, maar Geer omdat ik haar wil palen...
fixedquote:
quote:Op donderdag 12 december 2013 21:49 schreef muzas het volgende:
Als die streep-dingen op die jurk van gerrie nou wit waren...![]()
quote:
Die andere twee zitten ook behoorlijk onder de poederquote:Op donderdag 12 december 2013 21:50 schreef Geo4kant het volgende:
Edith is helemaal egaal gemaakt met makeup, ziet er echt niet uit
Vind ze er allemaal niet uitzien, au naturel op het eiland was toch vele malen leukerquote:Op donderdag 12 december 2013 21:50 schreef Geo4kant het volgende:
Edith is helemaal egaal gemaakt met makeup, ziet er echt niet uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |