Ja daar wordt half vrouwelijk Nederland zwak in de knieën vanquote:
Kan me nog vaag herinneren dat de winnaar bekend werd gemaakt door middel van stemmen van het publiekquote:Op donderdag 12 december 2013 21:31 schreef muzas het volgende:
Mensen, het gaat al enkele jaren zo toch? Een-na-laatste aflevering start van de finaleproef.. En dan de ontknoping in zo'n studioaflevering na een terugblik met de afvallers.
Nou nee hoor, het was nogal een kinderlijke blikquote:Op donderdag 12 december 2013 21:31 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Ja daar wordt half vrouwelijk Nederland zwak in de knieën van
Oh jahquote:Op donderdag 12 december 2013 21:32 schreef AF_ het volgende:
[..]
Kan me nog vaag herinneren dat de winnaar bekend werd gemaakt door middel van stemmen van het publiek
Voorheen toch door de groep?quote:Op donderdag 12 december 2013 21:32 schreef AF_ het volgende:
[..]
Kan me nog vaag herinneren dat de winnaar bekend werd gemaakt door middel van stemmen van het publiek
Ik gok op Annaquote:Op donderdag 12 december 2013 21:32 schreef Geo4kant het volgende:
Die aandachtshoer van een kut Gerrie zal wel winnen
Nee dat komt door het overgewicht. Die reclame van de volgende Rekenkamer niet gezien?quote:Op donderdag 12 december 2013 21:31 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Ja daar wordt half vrouwelijk Nederland zwak in de knieën van
Lang geleden jaquote:Op donderdag 12 december 2013 21:33 schreef muzas het volgende:
[..]
Oh jahMaar dat is alweer een tijd terug?
Dat is ook vaker het geval geweest jaquote:
Fixed...quote:Op donderdag 12 december 2013 21:33 schreef Guanabana het volgende:
Hans Edith, met z'n irritante bek.
inderdaad jaquote:Op donderdag 12 december 2013 21:33 schreef Goodbye het volgende:
Heel erg vroeger mochten de afgevallen kandidaten stemmen, dat was pas een goede manier!
Jij zal wel bij de andere helft horenquote:Op donderdag 12 december 2013 21:32 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nou nee hoor, het was nogal een kinderlijke blik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |