quote:
"Dames en heren dit was het voor dit jaar. Tot de volgende Expeditie! Oh ja, voordat we afsluiten nog even snel de winnares: [NAAM] Bedankt voor het kijken!"quote:Op donderdag 12 december 2013 21:27 schreef Kroelo het volgende:
wordt het vandaag wel echt bekend gemaakt? ze moeten nu wel gaan opschieten met die finale
Ze houden je voor de gekquote:Op donderdag 12 december 2013 21:28 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dan word ik echt woest. Want ben inmiddels zo klaar met dit programma.
eensquote:Op donderdag 12 december 2013 21:28 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Waarom kijk je dan?quote:Op donderdag 12 december 2013 21:28 schreef Guanabana het volgende:
[..]
22:05 volgens digitale tv.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:28 schreef Kroelo het volgende:
volgens mijn tvgids duurt de uitzending maar tot 21:40..zal wel niet kloppen dan
zou wel mooi zijn ja, aangezien het toch al een soort van bekend is gemaaktquote:Op donderdag 12 december 2013 21:29 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
"Dames en heren dit was het voor dit jaar. Tot de volgende Expeditie! Oh ja, voordat we afsluiten nog even snel de winnares: [NAAM] Bedankt voor het kijken!"
quote:Op donderdag 12 december 2013 21:28 schreef Guanabana het volgende:
Want ben inmiddels zo klaar met dit programma.
FOK!quote:Op donderdag 12 december 2013 21:29 schreef muzas het volgende:
[..]Zap weg dan? Wie dwingt je te kijken dan?
Dat is vorige week al gebeurdquote:Op donderdag 12 december 2013 21:30 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Zou me nog meevallen als ze niet zo meteen met de finale beginnen en volgende week de winnaar bekend maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |