quote:Op donderdag 12 december 2013 21:19 schreef superniger het volgende:
Schande dat Edith en Geraldine finalisten zijn
Niet zo vals doen jij, ik vind meer dan 1 ding mooi, maar veschilt per persoon.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:18 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ga jij toch lekker trouwen met een bonestaak!
Ben jij niet veel te zwart/wit voor Sanne?quote:Op donderdag 12 december 2013 21:18 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Volgens mij is het live, maar het zijn allemaal terugblikken met de deelnemers, dus je mist niksquote:
Guabanana is donker? Dat is dan duo penottiquote:Op donderdag 12 december 2013 21:21 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ben jij niet veel te zwart/wit voor Sanne?
Ah, daar komt de aap uit de mouw. Je bent gewoon een biggetje.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:18 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nee hoor, ben erg blank.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Guabanana is donker? Dat is dan duo penotti
Duurt volgens mijn gids tot 22:05, dus hooguit 10-15min finale denk ik. Wellicht nog een reclamemoment ertussen.quote:
Gaap, zoals elk jaar.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:22 schreef zoem het volgende:
[..]
Duurt volgens mijn gids tot 22:05, dus hooguit 10-15min finale denk ik. Wellicht nog een reclamemoment ertussen.
Oke, want ik voel me zelden aangetrokken tot donkere vrouwen dus zeg de bruiloft nog maar niet af.quote:
Ik denk volgende weekquote:Op donderdag 12 december 2013 21:27 schreef Kroelo het volgende:
wordt het vandaag wel echt bekend gemaakt? ze moeten nu wel gaan opschieten met die finale
quote:Op donderdag 12 december 2013 21:27 schreef Kroelo het volgende:
wordt het vandaag wel echt bekend gemaakt? ze moeten nu wel gaan opschieten met die finale
quote:
"Dames en heren dit was het voor dit jaar. Tot de volgende Expeditie! Oh ja, voordat we afsluiten nog even snel de winnares: [NAAM] Bedankt voor het kijken!"quote:Op donderdag 12 december 2013 21:27 schreef Kroelo het volgende:
Ze houden je voor de gekquote:Op donderdag 12 december 2013 21:28 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dan word ik echt woest. Want ben inmiddels zo klaar met dit programma.
eensquote:Op donderdag 12 december 2013 21:28 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Waarom kijk je dan?quote:Op donderdag 12 december 2013 21:28 schreef Guanabana het volgende:
[..]
22:05 volgens digitale tv.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:28 schreef Kroelo het volgende:
volgens mijn tvgids duurt de uitzending maar tot 21:40..zal wel niet kloppen dan
zou wel mooi zijn ja, aangezien het toch al een soort van bekend is gemaaktquote:Op donderdag 12 december 2013 21:29 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
"Dames en heren dit was het voor dit jaar. Tot de volgende Expeditie! Oh ja, voordat we afsluiten nog even snel de winnares: [NAAM] Bedankt voor het kijken!"
quote:Op donderdag 12 december 2013 21:28 schreef Guanabana het volgende:
Want ben inmiddels zo klaar met dit programma.
FOK!quote:Op donderdag 12 december 2013 21:29 schreef muzas het volgende:
[..]Zap weg dan? Wie dwingt je te kijken dan?
Dat is vorige week al gebeurdquote:Op donderdag 12 december 2013 21:30 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Zou me nog meevallen als ze niet zo meteen met de finale beginnen en volgende week de winnaar bekend maken.
Ja daar wordt half vrouwelijk Nederland zwak in de knieën vanquote:
Kan me nog vaag herinneren dat de winnaar bekend werd gemaakt door middel van stemmen van het publiekquote:Op donderdag 12 december 2013 21:31 schreef muzas het volgende:
Mensen, het gaat al enkele jaren zo toch? Een-na-laatste aflevering start van de finaleproef.. En dan de ontknoping in zo'n studioaflevering na een terugblik met de afvallers.
Nou nee hoor, het was nogal een kinderlijke blikquote:Op donderdag 12 december 2013 21:31 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Ja daar wordt half vrouwelijk Nederland zwak in de knieën van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |