Apart.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
was super toevallig met kt over hossels aan het praten ofzoof iets wat ik las op t forun
Wow, sucks to be you.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dima heeft nog meer game dan mij
Pleit niet echt voor jou in haar mannenkeuzequote:Op woensdag 11 december 2013 23:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
had ook ooit een chick gehosseld die ook op badoo zat, die had daarna via badoo een date met kingtoppie
nee hequote:Op woensdag 11 december 2013 23:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Pleit niet echt voor jou in haar mannenkeuze
geef mijquote:Op woensdag 11 december 2013 23:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
haha nre een ander. Kuthippie is t
Zoek m'n history. Teveel clones op nu uit te typenquote:Op woensdag 11 december 2013 23:32 schreef Rozzje het volgende:
[..]
VAN WIE BEN JIJ EEN KLOON EWA ZEG NU NU
Fantaaaquote:Op woensdag 11 december 2013 23:34 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Zoek m'n history. Teveel clones op nu uit te typen
SOA?quote:Op woensdag 11 december 2013 23:37 schreef VeerEli het volgende:
Owwwwww laatste episode van SOA kijken!!! En nu snel hier weg voordat mensen gaan spoilen en shit
Doe ff lief tegen Dima.. miss moet je aan je medemens denkenquote:Op woensdag 11 december 2013 23:39 schreef Chloroform het volgende:
Dima, kijk straks Nederland 3, over waarom datingsites kut zijn. Iets voor jou, leer je van.
Was goedbedoeld advies, wat lul je.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:39 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Doe ff lief tegen Dima.. miss moet je aan je medemens denken
quote:Op woensdag 11 december 2013 23:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Was goedbedoeld advies, wat lul je.
Ja wat?quote:
Samenvatting?quote:Op woensdag 11 december 2013 23:39 schreef Chloroform het volgende:
Dima, kijk straks Nederland 3, over waarom datingsites kut zijn. Iets voor jou, leer je van.
Niet zo'n bekkie eh, faalhaas.quote:
"Never be afraid to fail".quote:Op woensdag 11 december 2013 23:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Niet zo'n bekkie eh, faalhaas.
You must be fearless then.quote:
Milanquote:Op donderdag 12 december 2013 00:02 schreef acmilanoo. het volgende:
milano per sempre!!
proud to be italian
abbiati is goeie keeperquote:Op donderdag 12 december 2013 00:04 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Milan![]()
Alleen ES92 en Balotelli en Montolivo en De Sciglio zijn goeie spelers
Ricardo, alles goed?quote:Op donderdag 12 december 2013 00:08 schreef acmilanoo. het volgende:
[..]
abbiati is goeie keeper
abate is goeie back
kaka is kampioen
el shaarawy is beste italiaanse talent
balotelli is beste spits
de sciglio is beste italiaanse back
niang is groot talent
milano is op de terugkeer broer
Ik heb het over jouquote:Op donderdag 12 december 2013 00:12 schreef Dimachaerus het volgende:
ze is nog steeds online ik vraag me af met wie en waarover ze praat
quote:Op donderdag 12 december 2013 00:12 schreef Dimachaerus het volgende:
ze is nog steeds online ik vraag me af met wie en waarover ze praat
KLB / MORTAX HOMOquote:Op donderdag 12 december 2013 00:26 schreef Mortaxx het volgende:
Guttegut Ricardo, je bent weer nieuwe dieptepunten aan het zoeken
Ja als ieder lid nou een euro geeft aan mij...quote:Op donderdag 12 december 2013 00:16 schreef Nober het volgende:
[..]
Serieus? Want dan organiseren we een inzamelingsactie!
[..]
Ik ben geen series kijker.
geef haar niks. Geen geld en al helemaal geen aandacht.quote:Op donderdag 12 december 2013 00:16 schreef Nober het volgende:
[..]
Serieus? Want dan organiseren we een inzamelingsactie!
[..]
Ik ben geen series kijker.
quote:Op donderdag 12 december 2013 00:50 schreef Drinky het volgende:
[..]
geef haar niks. Geen geld en al helemaal geen aandacht.
Is ze een soort van Gremlin?quote:Op donderdag 12 december 2013 00:50 schreef Drinky het volgende:
[..]
geef haar niks. Geen geld en al helemaal geen aandacht.
nee gewoon een irritante aandachtshoerenkloon.quote:Op donderdag 12 december 2013 00:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
[..]
Is ze een soort van Gremlin?
Geef je me ippa voor die 1 euro dan a kehba je moet wel werken voor je geldquote:Op donderdag 12 december 2013 00:43 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Ja als ieder lid nou een euro geeft aan mij...
Misselijk gewordenquote:
Hai. =$quote:Op donderdag 12 december 2013 08:25 schreef Ezio het volgende:
Zeg, waar zijn al mijn geile SC-sletjes gebleven?![]()
Zwanger.quote:Op donderdag 12 december 2013 08:25 schreef Ezio het volgende:
Zeg, waar zijn al mijn geile SC-sletjes gebleven?![]()
quote:Op woensdag 11 december 2013 23:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Echt he, had ik niet van hem verwacht, maar stiekem is hij de grootste hosselaar hier
Wow, puttin' Vas on blast.quote:Op donderdag 12 december 2013 09:45 schreef Murdera het volgende:
[..]valt tegen hoor.
![]()
fuckedup bitches.![]()
Nu deze FwB afgekapt, maar fcking psychomode on my ass hier.![]()
Ik denk ondertussen eigenlijk dat het aan mij ligt.Dat ik het zieke gestoorde in mensen naar boven breng.
Jawel hoor. Zoals die legendarische post laatst.quote:Op donderdag 12 december 2013 09:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
Godver, ik kan nu niets meer zeggen over chicks zonder dat vas er bij betrokken word he?![]()
Jawel, als je expliciet vermeldt dat het niet over haar gaat en er pics van de dame in kwestie bij post.quote:Op donderdag 12 december 2013 09:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
Godver, ik kan nu niets meer zeggen over chicks zonder dat vas er bij betrokken word he?![]()
fixed.quote:Op donderdag 12 december 2013 09:48 schreef krioro het volgende:
[..]
Jawel, als je expliciet vermeldt dat het niet over haar gaat en er pics van de dame in kwestie bij post.
Zou er anders feest zijn? taart enzo ook?quote:Op donderdag 12 december 2013 09:51 schreef krioro het volgende:
[..]
Dan gaat het feest niet door helaas.
Yep.quote:Op donderdag 12 december 2013 09:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zou er anders feest zijn? taart enzo ook?
quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:28 schreef Murdera het volgende:
Vrouwen zijn echt allemaal verschillend in wat ze willen en hoe dat gedaan moet worden, de meesten verschillen zelfs van dag tot dag.. sommige komen bijna niet, ook niet als ze het zelf doen, sommige moeten helemaal op hun gemak zijn bij iemand, en sommige komen juist super makkelijk enzo. Maar dat maakt het wel lastig als je veel verschillende neukt. Je weet nooit wat en hoe en hoe hard enzo het beste is. En de mannen zijn meestal de genen die het doen, tuurlijk, vrouwen bewegen mee en gaan ook eens bovenop, en sommige zijn daar echt fantastisch in.Maar de meeste houden het bij een beetje meewiebelen, wellicht het standje uitzoeken enzo, en succes.
![]()
Dat de man dan komt is niet altijd de verdienste van een vrouw, maar meer gewoon haar kut, die als je hem los zou hakken en op een bank zou leggen ook prima zou voldoen.![]()
Wat een wijsheid zit er verborgen in die bos rottende takken zeg.quote:
fuck.quote:
quote:
hardop om bos rottende takkenquote:Op donderdag 12 december 2013 10:05 schreef krioro het volgende:
[..]
Wat een wijsheid zit er verborgen in die bos rottende takken zeg.
Mag die laatste zin in mijn sig? Ik wil al een tijdje een nieuwe.quote:Op donderdag 12 december 2013 10:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
fuck.
[..]
[..]
hardop om bos rottende takken
hahaha tuurlijkquote:Op donderdag 12 december 2013 10:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Mag die laatste zin in mijn sig? Ik wil al een tijdje een nieuwe.
Welkequote:
4EBE wist ik al, die kon er maar geen genoeg van krijgen, de geile zaadsletquote:
quote:Op donderdag 12 december 2013 10:50 schreef Ezio het volgende:
[..]
4EBE wist ik al, die kon er maar geen genoeg van krijgen, de geile zaadslet![]()
Overigens was het wel een beetje raar dat ze er altijd haar hamsters bij wilde betrekkenquote:
Caffia's?quote:Op donderdag 12 december 2013 10:57 schreef Ezio het volgende:
[..]
Overigens was het wel een beetje raar dat ze er altijd haar hamsters bij wilde betrekken
Die mochten alleen kijken.quote:
Wel kinky al die piepjes erbijquote:
Ja en die geluiden die die cavia's en hamsters maken ookquote:
quote:Op donderdag 12 december 2013 11:01 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ja en die geluiden die die cavia's en hamsters maken ook
Zo bescheidenquote:
Ik las het in zijn stemquote:
Lijkt beetje op mij in bedquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
quote:Op donderdag 12 december 2013 11:35 schreef Ezio het volgende:
Hier overigens een foto van mijn arm vorige weekDruiven stampen doe je met je voetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Dat kan ook behoorlijk mis gaan hoor.quote:Op donderdag 12 december 2013 11:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Druiven stampen doe je met je voeten
Oh ja diequote:Op donderdag 12 december 2013 11:38 schreef Ezio het volgende:
[..]
Dat kan ook behoorlijk mis gaan hoor.
Kutseriequote:Op donderdag 12 december 2013 11:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh ja diezit zelfs in Family Guy.
Hahahahaha woowquote:Op dinsdag 10 december 2013 17:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik zie het ook niet als belediging, maar een beetje een denkfoutje van je.
Vrouwen zijn echt allemaal verschillend in wat ze willen en hoe dat gedaan moet worden, de meesten verschillen zelfs van dag tot dag.. sommige komen bijna niet, ook niet als ze het zelf doen, sommige moeten helemaal op hun gemak zijn bij iemand, en sommige komen juist super makkelijk enzo. Maar dat maakt het wel lastig als je veel verschillende neukt. Je weet nooit wat en hoe en hoe hard enzo het beste is. En de mannen zijn meestal de genen die het doen, tuurlijk, vrouwen bewegen mee en gaan ook eens bovenop, en sommige zijn daar echt fantastisch in.Maar de meeste houden het bij een beetje meewiebelen, wellicht het standje uitzoeken enzo, en succes.
![]()
Dat de man dan komt is niet altijd de verdienste van een vrouw, maar meer gewoon haar kut, die als je hem los zou hakken en op een bank zou leggen ook prima zou voldoen.![]()
quote:Op donderdag 12 december 2013 11:42 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hahahahaha woow![]()
Over dat vrouwen vaak alleen maar wat meewiebelen heb je wel gelijk in, ja. Ik hoor die klachten ook heel vaak. Van anderen dan he, niet van mijn vriend
![]()
En over iemand anders, niet over mij![]()
![]()
Hehehe. Ik kan mijzelf geen cijfer geven, maar ik weet wel dat ik absoluut niet van stil liggen houquote:Op donderdag 12 december 2013 11:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
En ja, heb ook expres die uitzondering erbij gezet, want sommige chicks.whoaaaa.
Mee eensquote:Op donderdag 12 december 2013 11:44 schreef VeerEli het volgende:
En over dat die kut ook los aan de bank kon hangen, dat geloof ik niet.
Is voor ons vergelijkbaar met een dildo oid toch? Is toch echt wel anders hoor..
Het is alles bij elkaar. Hete lichamen tegen elkaar, gewoon zijn lul voelen, elkaar horen hijgen etc. Dat maakt het toch allemaal 10x geiler dan dat je met een levenloos ding bezig bent.
Zin gekregen in seks hierdoor.quote:Op donderdag 12 december 2013 11:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mee eensniets lekkerder dan beiden je hele lichaam over elkaar laten glijden
Veer pls.quote:Op donderdag 12 december 2013 11:44 schreef VeerEli het volgende:
Is voor ons vergelijkbaar met een dildo oid toch? Is toch echt wel anders hoor..
Het is alles bij elkaar. Hete lichamen tegen elkaar, gewoon zijn lul voelen, elkaar horen hijgen etc. Dat maakt het toch allemaal 10x geiler dan dat je met een levenloos ding bezig bent.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 12 december 2013 11:46 schreef Modus het volgende:
[..]
Veer pls.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
Jij wil dus momenteel je dikke bolle kut eens even goed door laten smeren?quote:Op donderdag 12 december 2013 11:46 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Zin gekregen in seks hierdoor.Helaas nog een dag wachten voor het kan
Het ging om de context, waar CY stelde dat het klaarkomen van de man de prestatie van de vrouw is. Nouja, klaarkomen kan ook in een losse kut.quote:Op donderdag 12 december 2013 11:44 schreef VeerEli het volgende:
Me 2quote:Op donderdag 12 december 2013 11:46 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Zin gekregen in seks hierdoor.Helaas nog een dag wachten voor het kan
Nee, mijn volslanke, sappige smalle poesje.quote:Op donderdag 12 december 2013 11:47 schreef Ezio het volgende:
[..]
Jij wil dus momenteel je dikke bolle kut eens even goed door laten smeren?
Oh ja okequote:Op donderdag 12 december 2013 11:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
Het ging om de context, waar CY stelde dat het klaarkomen van de man de prestatie van de vrouw is. Nouja, klaarkomen kan ook in een losse kut.
Dat het 100 keer minder fijn is dan de chemie, de ruwe aantrekkingskracht, de opwinding van je partner als rillingen langs je rug voelen gaan.. tuurlijk! maar daar ging het niet om.
hahaha awhquote:Op donderdag 12 december 2013 11:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Me 2hele week al btw... ik moet nog even langer wachten
Je kan ook overdrijven natuurlijk.quote:Op donderdag 12 december 2013 11:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
Het ging om de context, waar CY stelde dat het klaarkomen van de man de prestatie van de vrouw is. Nouja, klaarkomen kan ook in een losse kut.
Dat het 100 keer minder fijn is dan de chemie, de ruwe aantrekkingskracht, de opwinding van je partner als rillingen langs je rug voelen gaan.. tuurlijk! maar daar ging het niet om.
Wat is er met die dikke bolle kut gebeurd dan?quote:Op donderdag 12 december 2013 11:49 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee, mijn volslanke, sappige smalle poesje.
Ervaringsdeskundige gespot.quote:Op donderdag 12 december 2013 11:50 schreef Modus het volgende:
[..]
Je kan ook overdrijven natuurlijk..
Neh, vind 100× wel een goed getal voor het verschil tussen een losse kut en fantastische seks.quote:Op donderdag 12 december 2013 11:50 schreef Modus het volgende:
[..]
Je kan ook overdrijven natuurlijk..
Dat was ALTIJD MAAR EEN GRAPJEquote:Op donderdag 12 december 2013 11:50 schreef Ezio het volgende:
[..]
Wat is er met die dikke bolle kut gebeurd dan?
Het gaat niet om de kut van buiten, maar om de kut vanbinnenquote:
jij bent geen beffer?quote:Op donderdag 12 december 2013 11:52 schreef Ezio het volgende:
[..]
Het gaat niet om de kut van buiten, maar om de kut vanbinnen
Hoezo wat doet ze dan?quote:Op donderdag 12 december 2013 09:45 schreef Murdera het volgende:
[..]valt tegen hoor.
![]()
fuckedup bitches.![]()
Ik denk ondertussen eigenlijk dat het aan mij ligt.Dat ik het zieke gestoorde in mensen naar boven breng.
Disclaimer, -beschrijvingen in deze post zijn niet gerelateerd aan foksters-
Gast, ik ben een Bruine Befbeerquote:
Baffer dus.quote:
elke fucking keer gesprek over wat we wel en niet hadden. werd er echt heel erg geïrriteerd door. jammer, want verder was het echt super fijn met haar.quote:Op donderdag 12 december 2013 11:53 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Hoezo wat doet ze dan?
Die fwb wilde dus eigenlijk meer dan alleen fwb??
Je moet meisjes dus eigenlijk gewoon manipuleren, doen alsof ze alles zijn. Zij denken yes relatie met leuke jongen maar voor jou is gewoon fwb.
Whehehequote:
quote:Op donderdag 12 december 2013 11:55 schreef Ezio het volgende:
[..]
WheheheDie had ik aan moeten zien komen.
Ik lul ook maar wat man, ik ga niet echt op FOK! achter kuikens aanquote:Op donderdag 12 december 2013 11:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je zit overigens wel hitsig te doen tegen die TS van dat bloed prikken topic. Dat is een man
quote:Op donderdag 12 december 2013 11:56 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik lul ook maar wat man, ik ga niet echt op FOK! achter kuikens aan
Snap ik, doen meer en ik waarschuw ook niemand verder maar ik maak nu voor jou een uitzonderingquote:Op donderdag 12 december 2013 11:56 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik lul ook maar wat man, ik ga niet echt op FOK! achter kuikens aan
Bedankt manquote:Op donderdag 12 december 2013 11:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Snap ik, doen meer en ik waarschuw ook niemand verder maar ik maak nu voor jou een uitzonderinglief toch.
Wat ben je toch een goed jong.quote:Op donderdag 12 december 2013 11:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Snap ik, doen meer en ik waarschuw ook niemand verder maar ik maak nu voor jou een uitzonderinglief toch.
Zo kan ie wel weer, het is overduidelijk dat je op zijn penis op en neer wil stuiteren.quote:Op donderdag 12 december 2013 11:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat ben je toch een goed jong.
Zeg nou maar gewoon wat je bedoeld...quote:Op donderdag 12 december 2013 11:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat ben je toch een goed jong.
No problem tochquote:
Ik was serieus.quote:Op donderdag 12 december 2013 12:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zeg nou maar gewoon wat je bedoeld...
Bedankt voor die vermeldingquote:Op donderdag 12 december 2013 09:45 schreef Murdera het volgende:
[..]valt tegen hoor.
![]()
fuckedup bitches.![]()
Disclaimer, -beschrijvingen in deze post zijn niet gerelateerd aan foksters-
Zweetquote:Op donderdag 12 december 2013 11:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mee eensniets lekkerder dan beiden je hele lichaam over elkaar laten glijden
Ohquote:
Hou op im burstin'quote:
Nee hoor, niet gek.quote:Op donderdag 12 december 2013 12:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh
Dank je wel.
Niet heel raar toch dat ik twijfel?jij bent chlochlo.
Gewoon die tieten loshakken en op de bank leggen.quote:Op donderdag 12 december 2013 12:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Gelukkig komt dat hoofd op tijd voorbij, dan raak je weer uit de tietflow.
Mensen die ik niet ken vertrouw ik gewoon nietquote:Op donderdag 12 december 2013 12:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee hoor, niet gek.Ik twijfel ook vaak aan iemands bedoelingen, maar soms moet je niet van het slechtste uitgaan. Mensen kunnen je altijd verbazen, ook in het goede.
Zoals het hoort.quote:Op donderdag 12 december 2013 12:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mensen die ik niet ken vertrouw ik gewoon niet
Ik ook niet.quote:Op donderdag 12 december 2013 12:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mensen die ik niet ken vertrouw ik gewoon niet
haha.quote:Op donderdag 12 december 2013 12:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Bedankt voor die vermelding
Nu ben ik wel nieuwsgierig btw.
Oja, naar psychomode?quote:Op donderdag 12 december 2013 12:22 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Naar het verhaal erachter misschien?
Gaaaayquote:Op donderdag 12 december 2013 12:11 schreef Chloroform het volgende:
Mensen kunnen je altijd verbazen, ook in het goede.
Dan vertel je het privé, fb ofzo. En ja ik was benieuwd wat er nu met haar was gezien eerdere verhalen van damesch.quote:Op donderdag 12 december 2013 12:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
Oja, naar psychomode?
Mjah wil ook niet te veel vertellen hier wat herkenbaar is.
Volgens mij ligt het ook wel aan jouquote:Op donderdag 12 december 2013 12:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
Oja, naar psychomode?
ik dm wel ff.quote:Op donderdag 12 december 2013 12:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dan vertel je het privé, fb ofzo. En ja ik was benieuwd wat er nu met haar was gezien eerdere verhalen van damesch.
Mjah.quote:Op donderdag 12 december 2013 12:27 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Volgens mij ligt het ook wel aan jou
Ahwquote:Op donderdag 12 december 2013 12:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik dm wel ff.
heuheuheu.![]()
moet je mij even aanspreken want ik kan je niet vinden.
[..]
Mjah.
Ik denk altijd dat het dit keer wel goed komt..quote:
Oh dus toch een fokster.quote:Op donderdag 12 december 2013 12:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
Oja, naar psychomode?
Wil er niks over zeggen. Houd er wel van als een chick mentaal naarde kanker is.quote:Op donderdag 12 december 2013 12:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik denk altijd dat het dit keer wel goed komt..![]()
"ja maar deze is echt niet doorgefreaked of mentaal naar de kanker, echt ik weet het zeker!"
pauperzooi.
Maar volgens mij komt er vanavond een nieuwe langs.
Zorgzaam? Ontbijt op bed en zo?quote:Op donderdag 12 december 2013 12:31 schreef MMGYMCMB het volgende:
Waar trekt men die psycho's vandaan vraag ik me af, ik heb altijd gewoon normale, vrolijke, zorgzame chicks.
ik trek dat aan. Soort zoekt soort enzoquote:Op donderdag 12 december 2013 12:31 schreef MMGYMCMB het volgende:
Waar trekt men die psycho's vandaan vraag ik me af, ik heb altijd gewoon normale, vrolijke, zorgzame chicks.
Bijv.quote:
Mooie vergelijking hoor.quote:Op donderdag 12 december 2013 12:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Bijv.
Maar bij mij thuis doe ik dat vaak wel hoor juist, beetje als een poes die een dood dier aan z'n baasje 'schenkt'.
Als mijn kat dat doet voel ik me altijd verplicht om dat dier dan ter plekke te verorberenquote:Op donderdag 12 december 2013 12:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Bijv.
Maar bij mij thuis doe ik dat vaak wel hoor juist, beetje als een poes die een dood dier aan z'n baasje 'schenkt'.
Dit. Ik snap het ook niet. En dan keer op keer?quote:Op donderdag 12 december 2013 12:31 schreef MMGYMCMB het volgende:
Ik zou er op stampen en de poes agressief aan blijven kijken. Kakbeesten.quote:Op donderdag 12 december 2013 12:52 schreef Ezio het volgende:
[..]
Als mijn kat dat doet voel ik me altijd verplicht om dat dier dan ter plekke te verorberen
quote:
Haten op kattenquote:Op donderdag 12 december 2013 12:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik zou er op stampen en de poes agressief aan blijven kijken. Kakbeesten.
Kattenfappers die het niet kunnen verkroppen dat er mensen zijn die katten kut vindenquote:
tja.quote:Op donderdag 12 december 2013 12:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dit. Ik snap het ook niet. En dan keer op keer?
Echt niet lullig bedoeld maar ik ben wel heelbenieuwd hoe het mogelijk is. Dan toch misschien iets onbewust wat je aantrekt aan labielen denk ik dan..?quote:
ja. ik denk dat ik onbewust mensen met problemen opzoek omdat ik dan iets heb om goed te maken. Dat ik een reden zoek, een manier om belangrijk voor iemand te zijn. Wellicht uit angst dat ik zelf als persoon echt gewoon niets te bieden heb aan iemand waar alles goed mee gaat.quote:Op donderdag 12 december 2013 13:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Echt niet lullig bedoeld maar ik ben wel heelbenieuwd hoe het mogelijk is. Dan toch misschien iets onbewust wat je aantrekt aan labielen denk ik dan..?
Heeft dat te maken met je zelfbeeld? misschien moet je een beetje proberen te veranderen en het ook vooral voor jezelf doen en je er van overtuigen dat ook jij wat waard bent zeg maar.quote:Op donderdag 12 december 2013 13:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
ja. ik denk dat ik onbewust mensen met problemen opzoek omdat ik dan iets heb om goed te maken. Dat ik een reden zoek, een manier om belangrijk voor iemand te zijn. Wellicht uit angst dat ik zelf als persoon echt gewoon niets te bieden heb aan iemand waar alles goed mee gaat.
Ik ben heel trots op mezelf, vind dat ik er goed uit zie, slim ben, grappig ben, dat ik gewaardeerd wordt.quote:Op donderdag 12 december 2013 13:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heeft dat te maken met je zelfbeeld? misschien moet je een beetje proberen te veranderen en het ook vooral voor jezelf doen en je er van overtuigen dat ook jij wat waard bent zeg maar.
Sorry voor deze junior analyse
Mooi dat je dit van jezelf weet en bewust van bentquote:Op donderdag 12 december 2013 13:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik ben heel trots op mezelf, vind dat ik er goed uit zie, slim ben, grappig ben, dat ik gewaardeerd wordt.
Maar aan de andere kant weet ik ook dat ik narcistisch, aanhankelijk, neurotisch, negatief, wisselvallig, schizo en zelfdestructief ben.
Ik zit gewoon een beetje in de knoop met mezelf denk ik.
quote:Op donderdag 12 december 2013 13:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik ben heel trots op mezelf, vind dat ik er goed uit zie, slim ben, grappig ben, dat ik gewaardeerd wordt.
Maar aan de andere kant weet ik ook dat ik narcistisch, aanhankelijk, neurotisch, negatief, wisselvallig, schizo en zelfdestructief ben.
Ik zit gewoon een beetje in de knoop met mezelf denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nouja, ik ben heel erg gegroeid sinds alles mis ging, maar ik denk dat ik mezelf qua relaties nog wel overschat. Ik ben erg overgevoelig, manipulatief, en nouja, ik ben moeilijk om op zo'n manier mee om te gaan.quote:Op donderdag 12 december 2013 13:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mooi dat je dit van jezelf weet en bewust van bent
Denk dat het wel mee valt.
quote:Op donderdag 12 december 2013 13:37 schreef ntm het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Lief dat je dat kiest om om te lachen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Nou ja je hebt in elk geval nog sekscontacten dat is al een groot deel pijnverzachtingquote:Op donderdag 12 december 2013 13:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nouja, ik ben heel erg gegroeid sinds alles mis ging, maar ik denk dat ik mezelf qua relaties nog wel overschat. Ik ben erg overgevoelig, manipulatief, en nouja, ik ben moeilijk om op zo'n manier mee om te gaan.
Het is niet voor niets dat ik bijna altijd dat soort types heb, en verder alleen veel losse sekscontacten.
Nou enkel seks met dat soort types is toch niets mis meequote:Op donderdag 12 december 2013 13:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nouja, ik ben heel erg gegroeid sinds alles mis ging, maar ik denk dat ik mezelf qua relaties nog wel overschat. Ik ben erg overgevoelig, manipulatief, en nouja, ik ben moeilijk om op zo'n manier mee om te gaan.
Het is niet voor niets dat ik bijna altijd dat soort types heb, en verder alleen veel losse sekscontacten.
hahaha. dat is dan ook wel weer zo.quote:Op donderdag 12 december 2013 13:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nou ja je hebt in elk geval nog sekscontacten dat is al een groot deel pijnverzachting
Als ik soms kijk naar users hier op dit forum, zitten er een hoop bij die het veel erger lijken te hebben kuch modus kuchh
zal jou eens doorprikken uaehuheauehawuheawuheawquote:Op donderdag 12 december 2013 13:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Nou enkel seks met dat soort types is toch niets mis mee?
En jij weet die gewoon snel op te pikken door issues uit je verleden, daarvoor hoef je ze niet nog steeds heel erg te hebben.
Grapje tochquote:Op donderdag 12 december 2013 13:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
Lief dat je dat kiest om om te lachen.![]()
Hahaha mooi verwoordquote:Op donderdag 12 december 2013 13:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
hahaha. dat is dan ook wel weer zo.
Ach ik baal gewoon dat ik me elke keer weer laat meeslepen. Ik ben net een kleuter die op schoot mag bij sinterklaas, waarvan hij eigenlijk wel weet dat het stiekem gewoon die gore dikke zweterige buurman is, en waar hij nog weken nachtmerries over heeft.
Oppikken / doorprikkenquote:Op donderdag 12 december 2013 13:41 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
zal jou eens doorprikken uaehuheauehawuheawuheaw
Nee true.quote:Op donderdag 12 december 2013 13:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Nou enkel seks met dat soort types is toch niets mis mee?
En jij weet die gewoon snel op te pikken door issues uit je verleden, daarvoor hoef je ze niet nog steeds heel erg te hebben.
van kont tot mondquote:
ik meende het.quote:Op donderdag 12 december 2013 13:42 schreef ntm het volgende:
[..]
Grapje tochik heb jou een keer gezien op tc, je bent niet lelijk
haha, ik ben een beetje de braddie van het leren.quote:Op donderdag 12 december 2013 13:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahaha mooi verwoord
En toch leer je er wel van, ene wat trager dan de ander tho.
Daar heb je wel een grotere penis voor nodig.quote:
quote:Op donderdag 12 december 2013 13:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik meende het.vond het echt lief.
[..]
haha, ik ben een beetje de braddie van het leren.
ben trots op mijn 13,5quote:Op donderdag 12 december 2013 13:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Daar heb je wel een grotere penis voor nodig.
Groter dan Zoksquote:
Hij praat tenminste over zijn problemen andere mensen kroppen het op en gaan all out met hun bowey knife op groepen peuters.quote:Op donderdag 12 december 2013 13:50 schreef MMGYMCMB het volgende:
Ewa Murdera wesh denk je is Dr. Phil hier a ouleh?
er werd naar gevraagd. en sommigen waren al eerder benieuwd naar wat er mis was met mij en mijn gestoorde verhalen en hossels.quote:Op donderdag 12 december 2013 13:50 schreef MMGYMCMB het volgende:
Ewa Murdera wesh denk je is Dr. Phil hier a ouleh?
Kan nog steeds hoor.quote:Op donderdag 12 december 2013 13:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hij praat tenminste over zijn problemen andere mensen kroppen het op en gaan all out met hun bowey knife op groepen peuters.
Hey vriendquote:Op donderdag 12 december 2013 13:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
er werd naar gevraagd. en sommigen waren al eerder benieuwd naar wat er mis was met mij en mijn gestoorde verhalen en hossels.
Maar voel je vrij om me er mee af te branden, zo heeft iedereen er wat aan.
[..]
Kan nog steeds hoor.
Goeie man, teringhipster.quote:Op donderdag 12 december 2013 13:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nou ja je hebt in elk geval nog sekscontacten dat is al een groot deel pijnverzachting
Als ik soms kijk naar users hier op dit forum, zitten er een hoop bij die het veel erger lijken te hebben kuch modus kuchh
quote:
Ik wens je een anusbloeding toe.quote:
zou je die met je neus veroorzaken bij me?quote:Op donderdag 12 december 2013 14:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik wens je een anusbloeding toe.
Waarom meteen zo onzeker, merkte alleen het hoge Dr. Phil-gehalte opquote:Op donderdag 12 december 2013 13:57 schreef Murdera het volgende:
Maar voel je vrij om me er mee af te branden, zo heeft iedereen er wat aan.
Hahahaquote:
quote:Op donderdag 12 december 2013 14:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
zou je die met je neus veroorzaken bij me?
Haha, heb je ook gelijk in. Dacht alleen dat iedereen wel met jeukende vingers zou zitten nu.quote:Op donderdag 12 december 2013 14:08 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Waarom meteen zo onzeker, merkte alleen het hoge Dr. Phil-gehalte op.
Denk ook dat dat zo is of was. Alleen kan je het goed afwenden door een Bambi te doenquote:Op donderdag 12 december 2013 14:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
Haha, heb je ook gelijk in. Dacht alleen dat iedereen wel met jeukende vingers zou zitten nu.
haha, nouja, ik zet het hier neer en ik weet wat voor reacties ik zou kunnen verwachten, dat mag ook, anders had ik het niet hier neergezet.quote:Op donderdag 12 december 2013 14:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Denk ook dat dat zo is of was. Alleen kan je het goed afwenden door een Bambi te doen
ik moet er ook elke keer weer om lachen.quote:Op donderdag 12 december 2013 14:16 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Volgens mij vindt jij het oprecht leuk om die foto te gebruiken.
vind*quote:Op donderdag 12 december 2013 14:16 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Volgens mij vindt jij het oprecht leuk om die foto te gebruiken.
Welke?quote:Op donderdag 12 december 2013 14:20 schreef Nestalgie het volgende:
Kijk NU comedy central. Kk grappige south park aflevering
Voor een klein dt foutje?quote:
Stans fiets is ingenomen en moet nu werken om zn fiets terug te krijgen.quote:
Idd. Franse rap, snap er niks van maar klinkt wel goedquote:
Oh met dat jong met kankerquote:Op donderdag 12 december 2013 14:23 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Stans fiets is ingenomen en moet nu werken om zn fiets terug te krijgen.
Wordt hij ijshockey coach voor kleuters, maar ze kunnen er niks van![]()
kijk nou maar!
Ja man echtquote:Op donderdag 12 december 2013 14:25 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Idd. Franse rap, snap er niks van maar klinkt wel goed
Fail spoiler. Heb hem gister al gezien, en eerder ook alquote:Op donderdag 12 december 2013 14:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh met dat jong met kankerdie gaat dood btw aan het einde
Hahaha ja iddquote:Op donderdag 12 december 2013 14:27 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Fail spoiler. Heb hem gister al gezien, en eerder ook al
Die man met die platenspeler
Apart en best chill.. Beetje old school jazz achtige muziek.quote:
50's jazz dub idd. Dem sounds of bettah times.quote:Op donderdag 12 december 2013 14:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Apart en best chill.. Beetje old school jazz achtige muziek.
Al is het meer beetje background muziek en niet echt om actief naar te luisteren vind ikquote:Op donderdag 12 december 2013 14:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
50's jazz dub idd. Dem sounds of bettah times.
neh, als achtergrond tijdens het werk ofzoquote:Op donderdag 12 december 2013 14:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Al is het meer beetje background muziek en niet echt om actief naar te luisteren vind ik
Heb alle Bioshock spellen gespeeld, dat vind ik ook altijd vet aan die spellen die jaren 50 style van alles waaronder van die oude radio's met die muziek
Echt?quote:Op donderdag 12 december 2013 14:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
neh, als achtergrond tijdens het werk ofzo
Het zelfde met die Fallout spellenEen nummer van mijn opa zit daar in
Tofquote:
RIP in peace.quote:Op donderdag 12 december 2013 14:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
nouja, hij is nu dood, en ik heb hem na mijn 3e nooit meer ontmoet.
Had ik ook met mijn Opaquote:Op donderdag 12 december 2013 14:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
nouja, hij is nu dood, en ik heb hem na mijn 3e nooit meer ontmoet.
quote:
Ik dacht eigenlijk dat hij op mn 3e overleden was.quote:
Ik verkondig enkel waarheden.quote:
Ik kan het wel verkroppen dat je het mis hebt hoorquote:Op donderdag 12 december 2013 13:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kattenfappers die het niet kunnen verkroppen dat er mensen zijn die katten kut vinden
Gaquote:Op donderdag 12 december 2013 15:01 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik verkondig enkel waarheden.
[..]
Ik kan het wel verkroppen dat je het mis hebt hoor
Make mequote:
okquote:
quote:
Nee vind je liefquote:
Is gewoon een troll manquote:Op donderdag 12 december 2013 16:07 schreef MMGYMCMB het volgende:
R&P / Nieuwe vriend met gekke gewoonte! Disclaimer: kijk nooit in R&P, zag hem in AT-list
.
quote:Op donderdag 12 december 2013 16:07 schreef Murdera het volgende:
"ik zocht je al een tijdje op internet, ik was al bij de overlijdensadvertenties aan het kijken"
Godverdomme wat een vertrouwen hebben sommige mensen in me.
tot de vellen er bij hangenquote:Op donderdag 12 december 2013 16:12 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zou jij trouwens? I know I would.
Wat denk je zelfquote:Op donderdag 12 december 2013 16:12 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tot dat ding uit is.quote:Op donderdag 12 december 2013 16:12 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ervaring?quote:
Ja hey jij noemt een korset 'dat ding'.quote:Op donderdag 12 december 2013 16:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Het is een korset bonfakka, je weet wat een korset doet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
quote:Op donderdag 12 december 2013 16:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja hey jij noemt een korset 'dat ding'.
Ik weet wel wat ie doet hoor, daarom vroeg ik jou ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
l-laf ja toequote:
quote:Op donderdag 12 december 2013 16:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Het is een korset bonfakka, je weet wat een korset doet?
Zou eerst die kamer opruimen voor dat ik een OCD attack krijg.quote:Op donderdag 12 december 2013 16:12 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vraag me wel af hoe die praten danquote:
quote:Op donderdag 12 december 2013 17:39 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Vraag me wel af hoe die praten dan
Wat zou Oprah van dat plaatje vindenquote:Op donderdag 12 december 2013 17:42 schreef Robophatt het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Soms zou ik willen dat ik een negerin was dan kon ik ook zo bad ass praten en er mee wegkomen.
quote:Op donderdag 12 december 2013 17:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wat zou Oprah van dat plaatje vinden
Zou je?quote:Op donderdag 12 december 2013 17:49 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gewoon. Wowquote:
Hoezo niet?quote:Op donderdag 12 december 2013 18:14 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Nee, maar wel de knapste albino die ik ooit heb gezien.
Wow!quote:Op donderdag 12 december 2013 16:12 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wauw die derdequote:Op donderdag 12 december 2013 17:49 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zou nr 3 tot puin..quote:Op donderdag 12 december 2013 17:49 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
fuck dat dan zit ik al helemaal verweven in haar haarquote:Op donderdag 12 december 2013 18:54 schreef Modus het volgende:
[..]
Ms heeft ze wel extreme puffy nipples. Of torpedotieten..
Ja bij haar kan dat wel ja.quote:Op donderdag 12 december 2013 18:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
fuck dat dan zit ik al helemaal verweven in haar haar
Wat stond hier?quote:
quote:
Damn son. Die met krullen..quote:Op donderdag 12 december 2013 17:49 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |