Voor een klein dt foutje?quote:
Stans fiets is ingenomen en moet nu werken om zn fiets terug te krijgen.quote:
Idd. Franse rap, snap er niks van maar klinkt wel goedquote:
Oh met dat jong met kankerquote:Op donderdag 12 december 2013 14:23 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Stans fiets is ingenomen en moet nu werken om zn fiets terug te krijgen.
Wordt hij ijshockey coach voor kleuters, maar ze kunnen er niks van![]()
kijk nou maar!
Ja man echtquote:Op donderdag 12 december 2013 14:25 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Idd. Franse rap, snap er niks van maar klinkt wel goed
Fail spoiler. Heb hem gister al gezien, en eerder ook alquote:Op donderdag 12 december 2013 14:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh met dat jong met kankerdie gaat dood btw aan het einde
Hahaha ja iddquote:Op donderdag 12 december 2013 14:27 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Fail spoiler. Heb hem gister al gezien, en eerder ook al
Die man met die platenspeler
Apart en best chill.. Beetje old school jazz achtige muziek.quote:
50's jazz dub idd. Dem sounds of bettah times.quote:Op donderdag 12 december 2013 14:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Apart en best chill.. Beetje old school jazz achtige muziek.
Al is het meer beetje background muziek en niet echt om actief naar te luisteren vind ikquote:Op donderdag 12 december 2013 14:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
50's jazz dub idd. Dem sounds of bettah times.
neh, als achtergrond tijdens het werk ofzoquote:Op donderdag 12 december 2013 14:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Al is het meer beetje background muziek en niet echt om actief naar te luisteren vind ik
Heb alle Bioshock spellen gespeeld, dat vind ik ook altijd vet aan die spellen die jaren 50 style van alles waaronder van die oude radio's met die muziek
Echt?quote:Op donderdag 12 december 2013 14:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
neh, als achtergrond tijdens het werk ofzo
Het zelfde met die Fallout spellenEen nummer van mijn opa zit daar in
Tofquote:
RIP in peace.quote:Op donderdag 12 december 2013 14:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
nouja, hij is nu dood, en ik heb hem na mijn 3e nooit meer ontmoet.
Had ik ook met mijn Opaquote:Op donderdag 12 december 2013 14:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
nouja, hij is nu dood, en ik heb hem na mijn 3e nooit meer ontmoet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |