quote:
Ik dacht eigenlijk dat hij op mn 3e overleden was.quote:
Ik verkondig enkel waarheden.quote:
Ik kan het wel verkroppen dat je het mis hebt hoorquote:Op donderdag 12 december 2013 13:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kattenfappers die het niet kunnen verkroppen dat er mensen zijn die katten kut vinden
Gaquote:Op donderdag 12 december 2013 15:01 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik verkondig enkel waarheden.
[..]
Ik kan het wel verkroppen dat je het mis hebt hoor
Make mequote:
okquote:
quote:
Nee vind je liefquote:
Is gewoon een troll manquote:Op donderdag 12 december 2013 16:07 schreef MMGYMCMB het volgende:
R&P / Nieuwe vriend met gekke gewoonte! Disclaimer: kijk nooit in R&P, zag hem in AT-list
.
quote:Op donderdag 12 december 2013 16:07 schreef Murdera het volgende:
"ik zocht je al een tijdje op internet, ik was al bij de overlijdensadvertenties aan het kijken"
Godverdomme wat een vertrouwen hebben sommige mensen in me.
tot de vellen er bij hangenquote:Op donderdag 12 december 2013 16:12 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zou jij trouwens? I know I would.
Wat denk je zelfquote:Op donderdag 12 december 2013 16:12 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tot dat ding uit is.quote:Op donderdag 12 december 2013 16:12 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ervaring?quote:
Ja hey jij noemt een korset 'dat ding'.quote:Op donderdag 12 december 2013 16:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Het is een korset bonfakka, je weet wat een korset doet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
quote:Op donderdag 12 december 2013 16:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja hey jij noemt een korset 'dat ding'.
Ik weet wel wat ie doet hoor, daarom vroeg ik jou ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |