Als mijn kat dat doet voel ik me altijd verplicht om dat dier dan ter plekke te verorberenquote:Op donderdag 12 december 2013 12:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Bijv.
Maar bij mij thuis doe ik dat vaak wel hoor juist, beetje als een poes die een dood dier aan z'n baasje 'schenkt'.
Dit. Ik snap het ook niet. En dan keer op keer?quote:Op donderdag 12 december 2013 12:31 schreef MMGYMCMB het volgende:
Waar trekt men die psycho's vandaan vraag ik me af, ik heb altijd gewoon normale, vrolijke, zorgzame chicks.
Ik zou er op stampen en de poes agressief aan blijven kijken. Kakbeesten.quote:Op donderdag 12 december 2013 12:52 schreef Ezio het volgende:
[..]
Als mijn kat dat doet voel ik me altijd verplicht om dat dier dan ter plekke te verorberen
quote:
Haten op kattenquote:Op donderdag 12 december 2013 12:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik zou er op stampen en de poes agressief aan blijven kijken. Kakbeesten.
Kattenfappers die het niet kunnen verkroppen dat er mensen zijn die katten kut vindenquote:
tja.quote:Op donderdag 12 december 2013 12:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dit. Ik snap het ook niet. En dan keer op keer?
Echt niet lullig bedoeld maar ik ben wel heelbenieuwd hoe het mogelijk is. Dan toch misschien iets onbewust wat je aantrekt aan labielen denk ik dan..?quote:
ja. ik denk dat ik onbewust mensen met problemen opzoek omdat ik dan iets heb om goed te maken. Dat ik een reden zoek, een manier om belangrijk voor iemand te zijn. Wellicht uit angst dat ik zelf als persoon echt gewoon niets te bieden heb aan iemand waar alles goed mee gaat.quote:Op donderdag 12 december 2013 13:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Echt niet lullig bedoeld maar ik ben wel heelbenieuwd hoe het mogelijk is. Dan toch misschien iets onbewust wat je aantrekt aan labielen denk ik dan..?
Heeft dat te maken met je zelfbeeld? misschien moet je een beetje proberen te veranderen en het ook vooral voor jezelf doen en je er van overtuigen dat ook jij wat waard bent zeg maar.quote:Op donderdag 12 december 2013 13:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
ja. ik denk dat ik onbewust mensen met problemen opzoek omdat ik dan iets heb om goed te maken. Dat ik een reden zoek, een manier om belangrijk voor iemand te zijn. Wellicht uit angst dat ik zelf als persoon echt gewoon niets te bieden heb aan iemand waar alles goed mee gaat.
Ik ben heel trots op mezelf, vind dat ik er goed uit zie, slim ben, grappig ben, dat ik gewaardeerd wordt.quote:Op donderdag 12 december 2013 13:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heeft dat te maken met je zelfbeeld? misschien moet je een beetje proberen te veranderen en het ook vooral voor jezelf doen en je er van overtuigen dat ook jij wat waard bent zeg maar.
Sorry voor deze junior analyse
Mooi dat je dit van jezelf weet en bewust van bentquote:Op donderdag 12 december 2013 13:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik ben heel trots op mezelf, vind dat ik er goed uit zie, slim ben, grappig ben, dat ik gewaardeerd wordt.
Maar aan de andere kant weet ik ook dat ik narcistisch, aanhankelijk, neurotisch, negatief, wisselvallig, schizo en zelfdestructief ben.
Ik zit gewoon een beetje in de knoop met mezelf denk ik.
quote:Op donderdag 12 december 2013 13:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik ben heel trots op mezelf, vind dat ik er goed uit zie, slim ben, grappig ben, dat ik gewaardeerd wordt.
Maar aan de andere kant weet ik ook dat ik narcistisch, aanhankelijk, neurotisch, negatief, wisselvallig, schizo en zelfdestructief ben.
Ik zit gewoon een beetje in de knoop met mezelf denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nouja, ik ben heel erg gegroeid sinds alles mis ging, maar ik denk dat ik mezelf qua relaties nog wel overschat. Ik ben erg overgevoelig, manipulatief, en nouja, ik ben moeilijk om op zo'n manier mee om te gaan.quote:Op donderdag 12 december 2013 13:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mooi dat je dit van jezelf weet en bewust van bent
Denk dat het wel mee valt.
quote:Op donderdag 12 december 2013 13:37 schreef ntm het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Lief dat je dat kiest om om te lachen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Nou ja je hebt in elk geval nog sekscontacten dat is al een groot deel pijnverzachtingquote:Op donderdag 12 december 2013 13:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nouja, ik ben heel erg gegroeid sinds alles mis ging, maar ik denk dat ik mezelf qua relaties nog wel overschat. Ik ben erg overgevoelig, manipulatief, en nouja, ik ben moeilijk om op zo'n manier mee om te gaan.
Het is niet voor niets dat ik bijna altijd dat soort types heb, en verder alleen veel losse sekscontacten.
Nou enkel seks met dat soort types is toch niets mis meequote:Op donderdag 12 december 2013 13:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nouja, ik ben heel erg gegroeid sinds alles mis ging, maar ik denk dat ik mezelf qua relaties nog wel overschat. Ik ben erg overgevoelig, manipulatief, en nouja, ik ben moeilijk om op zo'n manier mee om te gaan.
Het is niet voor niets dat ik bijna altijd dat soort types heb, en verder alleen veel losse sekscontacten.
hahaha. dat is dan ook wel weer zo.quote:Op donderdag 12 december 2013 13:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nou ja je hebt in elk geval nog sekscontacten dat is al een groot deel pijnverzachting
Als ik soms kijk naar users hier op dit forum, zitten er een hoop bij die het veel erger lijken te hebben kuch modus kuchh
zal jou eens doorprikken uaehuheauehawuheawuheawquote:Op donderdag 12 december 2013 13:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Nou enkel seks met dat soort types is toch niets mis mee?
En jij weet die gewoon snel op te pikken door issues uit je verleden, daarvoor hoef je ze niet nog steeds heel erg te hebben.
Grapje tochquote:Op donderdag 12 december 2013 13:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
Lief dat je dat kiest om om te lachen.![]()
Hahaha mooi verwoordquote:Op donderdag 12 december 2013 13:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
hahaha. dat is dan ook wel weer zo.
Ach ik baal gewoon dat ik me elke keer weer laat meeslepen. Ik ben net een kleuter die op schoot mag bij sinterklaas, waarvan hij eigenlijk wel weet dat het stiekem gewoon die gore dikke zweterige buurman is, en waar hij nog weken nachtmerries over heeft.
Oppikken / doorprikkenquote:Op donderdag 12 december 2013 13:41 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
zal jou eens doorprikken uaehuheauehawuheawuheaw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |