Waarom blok je elkaar op DM? Ik snap dat niet.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
elkaar dmblok en die kan nie meer weg
Kkr op.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Sry moest lachenMaar ga voor Chlo man. Die Bojan is ook 1,65
Deze chimeid 1.68 is echt heul leuk om te zien.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Sry moest lachenMaar ga voor Chlo man. Die Bojan is ook 1,65
Waar hossel je nu? Nog steeds okcupid?quote:Op woensdag 11 december 2013 23:11 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Deze chimeid 1.68 is echt heul leuk om te zien.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Met happy end?quote:Op woensdag 11 december 2013 23:11 schreef krioro het volgende:
Maar jongens en meisjes, ik ben net dus extreem hardhandig gemasseerd ivm m'n blessure.Die kerel werkt ook met mariniers en speciale eenheden van de popo etc., die zeiden allemaal dat ze de pijn wel aan zouden kunnen maar sprongen vaak schreeuwend van de tafel omdat het te erg was. Ik zei ook dat ik wel wat kon hebben, deed KKHARD PIJN maar ik liet me niet kennen, klampte me keihard vast aan de tafel en beet de tandjes op elkaar en lachte hardop.
Samenvatting: Ik ben stoerder dan iedereen van het Korps Mariniers.
paig badoo okcupid hotornot tinderquote:Op woensdag 11 december 2013 23:13 schreef Mortaxx het volgende:
Waar hossel je nu? Nog steeds okcupid?
Daar zitten toch alleen Shanique's enzo opquote:Op woensdag 11 december 2013 23:13 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
paig badoo okcupid hotornot tinder
deze girl is van badoo
Oké.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:11 schreef krioro het volgende:
Maar jongens en meisjes, ik ben net dus extreem hardhandig gemasseerd ivm m'n blessure.Die kerel werkt ook met mariniers en speciale eenheden van de popo etc., die zeiden allemaal dat ze de pijn wel aan zouden kunnen maar sprongen vaak schreeuwend van de tafel omdat het te erg was. Ik zei ook dat ik wel wat kon hebben, deed KKHARD PIJN maar ik liet me niet kennen, klampte me keihard vast aan de tafel en beet de tandjes op elkaar en lachte hardop.
Samenvatting: Ik ben stoerder dan iedereen van het Korps Mariniers.
Als ik weer fatsoenlijk kan trainen is het wel een very happy end ja.quote:
neequote:Op woensdag 11 december 2013 23:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Daar zitten toch alleen Shanique's enzo op
Haatliefdeverhoudingquote:Op woensdag 11 december 2013 23:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Waarom blok je elkaar op DM? Ik snap dat niet.
had ook ooit een chick gehosseld die ook op badoo zat, die had daarna via badoo een date met kingtoppiequote:Op woensdag 11 december 2013 23:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Daar zitten toch alleen Shanique's enzo op
quote:
quote:
Haha whaaatt.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
had ook ooit een chick gehosseld die ook op badoo zat, die had daarna via badoo een date met kingtoppie
Wordt allemaal gedeeld in de FOK!hosselclubquote:Op woensdag 11 december 2013 23:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haha whaaatt.Hoe ben je daar dan achtergekomen?
Zet jij nog een beetje hossels dan?quote:Op woensdag 11 december 2013 23:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wordt allemaal gedeeld in de FOK!hosselclub
Vraag eens iets wat je nog niet weetquote:Op woensdag 11 december 2013 23:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zet jij nog een beetje hossels dan?
I just did.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Vraag eens iets wat je nog niet weet
was super toevallig met kt over hossels aan het praten ofzoquote:Op woensdag 11 december 2013 23:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haha whaaatt.Hoe ben je daar dan achtergekomen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |