Lijkt beetje op mij in bedquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
quote:Op donderdag 12 december 2013 11:35 schreef Ezio het volgende:
Hier overigens een foto van mijn arm vorige weekDruiven stampen doe je met je voetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Dat kan ook behoorlijk mis gaan hoor.quote:Op donderdag 12 december 2013 11:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Druiven stampen doe je met je voeten
Oh ja diequote:Op donderdag 12 december 2013 11:38 schreef Ezio het volgende:
[..]
Dat kan ook behoorlijk mis gaan hoor.
Kutseriequote:Op donderdag 12 december 2013 11:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh ja diezit zelfs in Family Guy.
Hahahahaha woowquote:Op dinsdag 10 december 2013 17:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik zie het ook niet als belediging, maar een beetje een denkfoutje van je.
Vrouwen zijn echt allemaal verschillend in wat ze willen en hoe dat gedaan moet worden, de meesten verschillen zelfs van dag tot dag.. sommige komen bijna niet, ook niet als ze het zelf doen, sommige moeten helemaal op hun gemak zijn bij iemand, en sommige komen juist super makkelijk enzo. Maar dat maakt het wel lastig als je veel verschillende neukt. Je weet nooit wat en hoe en hoe hard enzo het beste is. En de mannen zijn meestal de genen die het doen, tuurlijk, vrouwen bewegen mee en gaan ook eens bovenop, en sommige zijn daar echt fantastisch in.Maar de meeste houden het bij een beetje meewiebelen, wellicht het standje uitzoeken enzo, en succes.
![]()
Dat de man dan komt is niet altijd de verdienste van een vrouw, maar meer gewoon haar kut, die als je hem los zou hakken en op een bank zou leggen ook prima zou voldoen.![]()
quote:Op donderdag 12 december 2013 11:42 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hahahahaha woow![]()
Over dat vrouwen vaak alleen maar wat meewiebelen heb je wel gelijk in, ja. Ik hoor die klachten ook heel vaak. Van anderen dan he, niet van mijn vriend
![]()
En over iemand anders, niet over mij![]()
![]()
Hehehe. Ik kan mijzelf geen cijfer geven, maar ik weet wel dat ik absoluut niet van stil liggen houquote:Op donderdag 12 december 2013 11:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
En ja, heb ook expres die uitzondering erbij gezet, want sommige chicks.whoaaaa.
Mee eensquote:Op donderdag 12 december 2013 11:44 schreef VeerEli het volgende:
En over dat die kut ook los aan de bank kon hangen, dat geloof ik niet.
Is voor ons vergelijkbaar met een dildo oid toch? Is toch echt wel anders hoor..
Het is alles bij elkaar. Hete lichamen tegen elkaar, gewoon zijn lul voelen, elkaar horen hijgen etc. Dat maakt het toch allemaal 10x geiler dan dat je met een levenloos ding bezig bent.
Zin gekregen in seks hierdoor.quote:Op donderdag 12 december 2013 11:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mee eensniets lekkerder dan beiden je hele lichaam over elkaar laten glijden
Veer pls.quote:Op donderdag 12 december 2013 11:44 schreef VeerEli het volgende:
Is voor ons vergelijkbaar met een dildo oid toch? Is toch echt wel anders hoor..
Het is alles bij elkaar. Hete lichamen tegen elkaar, gewoon zijn lul voelen, elkaar horen hijgen etc. Dat maakt het toch allemaal 10x geiler dan dat je met een levenloos ding bezig bent.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 12 december 2013 11:46 schreef Modus het volgende:
[..]
Veer pls.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
Jij wil dus momenteel je dikke bolle kut eens even goed door laten smeren?quote:Op donderdag 12 december 2013 11:46 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Zin gekregen in seks hierdoor.Helaas nog een dag wachten voor het kan
Het ging om de context, waar CY stelde dat het klaarkomen van de man de prestatie van de vrouw is. Nouja, klaarkomen kan ook in een losse kut.quote:Op donderdag 12 december 2013 11:44 schreef VeerEli het volgende:
Me 2quote:Op donderdag 12 december 2013 11:46 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Zin gekregen in seks hierdoor.Helaas nog een dag wachten voor het kan
Nee, mijn volslanke, sappige smalle poesje.quote:Op donderdag 12 december 2013 11:47 schreef Ezio het volgende:
[..]
Jij wil dus momenteel je dikke bolle kut eens even goed door laten smeren?
Oh ja okequote:Op donderdag 12 december 2013 11:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
Het ging om de context, waar CY stelde dat het klaarkomen van de man de prestatie van de vrouw is. Nouja, klaarkomen kan ook in een losse kut.
Dat het 100 keer minder fijn is dan de chemie, de ruwe aantrekkingskracht, de opwinding van je partner als rillingen langs je rug voelen gaan.. tuurlijk! maar daar ging het niet om.
hahaha awhquote:Op donderdag 12 december 2013 11:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Me 2hele week al btw... ik moet nog even langer wachten
Je kan ook overdrijven natuurlijk.quote:Op donderdag 12 december 2013 11:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
Het ging om de context, waar CY stelde dat het klaarkomen van de man de prestatie van de vrouw is. Nouja, klaarkomen kan ook in een losse kut.
Dat het 100 keer minder fijn is dan de chemie, de ruwe aantrekkingskracht, de opwinding van je partner als rillingen langs je rug voelen gaan.. tuurlijk! maar daar ging het niet om.
Wat is er met die dikke bolle kut gebeurd dan?quote:Op donderdag 12 december 2013 11:49 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee, mijn volslanke, sappige smalle poesje.
Ervaringsdeskundige gespot.quote:Op donderdag 12 december 2013 11:50 schreef Modus het volgende:
[..]
Je kan ook overdrijven natuurlijk..
Neh, vind 100× wel een goed getal voor het verschil tussen een losse kut en fantastische seks.quote:Op donderdag 12 december 2013 11:50 schreef Modus het volgende:
[..]
Je kan ook overdrijven natuurlijk..
Dat was ALTIJD MAAR EEN GRAPJEquote:Op donderdag 12 december 2013 11:50 schreef Ezio het volgende:
[..]
Wat is er met die dikke bolle kut gebeurd dan?
Het gaat niet om de kut van buiten, maar om de kut vanbinnenquote:
jij bent geen beffer?quote:Op donderdag 12 december 2013 11:52 schreef Ezio het volgende:
[..]
Het gaat niet om de kut van buiten, maar om de kut vanbinnen
Hoezo wat doet ze dan?quote:Op donderdag 12 december 2013 09:45 schreef Murdera het volgende:
[..]valt tegen hoor.
![]()
fuckedup bitches.![]()
Nu deze FwB afgekapt, maar fcking psychomode on my ass hier.![]()
Ik denk ondertussen eigenlijk dat het aan mij ligt.Dat ik het zieke gestoorde in mensen naar boven breng.
Disclaimer, -beschrijvingen in deze post zijn niet gerelateerd aan foksters-
Gast, ik ben een Bruine Befbeerquote:
Baffer dus.quote:
elke fucking keer gesprek over wat we wel en niet hadden. werd er echt heel erg geïrriteerd door. jammer, want verder was het echt super fijn met haar.quote:Op donderdag 12 december 2013 11:53 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Hoezo wat doet ze dan?
Die fwb wilde dus eigenlijk meer dan alleen fwb??
Je moet meisjes dus eigenlijk gewoon manipuleren, doen alsof ze alles zijn. Zij denken yes relatie met leuke jongen maar voor jou is gewoon fwb.
Whehehequote:
quote:Op donderdag 12 december 2013 11:55 schreef Ezio het volgende:
[..]
WheheheDie had ik aan moeten zien komen.
Ik lul ook maar wat man, ik ga niet echt op FOK! achter kuikens aanquote:Op donderdag 12 december 2013 11:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je zit overigens wel hitsig te doen tegen die TS van dat bloed prikken topic. Dat is een man
quote:Op donderdag 12 december 2013 11:56 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik lul ook maar wat man, ik ga niet echt op FOK! achter kuikens aan
Snap ik, doen meer en ik waarschuw ook niemand verder maar ik maak nu voor jou een uitzonderingquote:Op donderdag 12 december 2013 11:56 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik lul ook maar wat man, ik ga niet echt op FOK! achter kuikens aan
Bedankt manquote:Op donderdag 12 december 2013 11:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Snap ik, doen meer en ik waarschuw ook niemand verder maar ik maak nu voor jou een uitzonderinglief toch.
Wat ben je toch een goed jong.quote:Op donderdag 12 december 2013 11:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Snap ik, doen meer en ik waarschuw ook niemand verder maar ik maak nu voor jou een uitzonderinglief toch.
Zo kan ie wel weer, het is overduidelijk dat je op zijn penis op en neer wil stuiteren.quote:Op donderdag 12 december 2013 11:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat ben je toch een goed jong.
Zeg nou maar gewoon wat je bedoeld...quote:Op donderdag 12 december 2013 11:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat ben je toch een goed jong.
No problem tochquote:
Ik was serieus.quote:Op donderdag 12 december 2013 12:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zeg nou maar gewoon wat je bedoeld...
Bedankt voor die vermeldingquote:Op donderdag 12 december 2013 09:45 schreef Murdera het volgende:
[..]valt tegen hoor.
![]()
fuckedup bitches.![]()
Nu deze FwB afgekapt, maar fcking psychomode on my ass hier.![]()
Ik denk ondertussen eigenlijk dat het aan mij ligt.Dat ik het zieke gestoorde in mensen naar boven breng.
Disclaimer, -beschrijvingen in deze post zijn niet gerelateerd aan foksters-
Zweetquote:Op donderdag 12 december 2013 11:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mee eensniets lekkerder dan beiden je hele lichaam over elkaar laten glijden
Ohquote:
Hou op im burstin'quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |