quote:Op donderdag 12 december 2013 00:12 schreef Dimachaerus het volgende:
ze is nog steeds online ik vraag me af met wie en waarover ze praat
KLB / MORTAX HOMOquote:Op donderdag 12 december 2013 00:26 schreef Mortaxx het volgende:
Guttegut Ricardo, je bent weer nieuwe dieptepunten aan het zoeken
Ja als ieder lid nou een euro geeft aan mij...quote:Op donderdag 12 december 2013 00:16 schreef Nober het volgende:
[..]
Serieus? Want dan organiseren we een inzamelingsactie!
[..]
Ik ben geen series kijker.
geef haar niks. Geen geld en al helemaal geen aandacht.quote:Op donderdag 12 december 2013 00:16 schreef Nober het volgende:
[..]
Serieus? Want dan organiseren we een inzamelingsactie!
[..]
Ik ben geen series kijker.
quote:Op donderdag 12 december 2013 00:50 schreef Drinky het volgende:
[..]
geef haar niks. Geen geld en al helemaal geen aandacht.
Is ze een soort van Gremlin?quote:Op donderdag 12 december 2013 00:50 schreef Drinky het volgende:
[..]
geef haar niks. Geen geld en al helemaal geen aandacht.
nee gewoon een irritante aandachtshoerenkloon.quote:Op donderdag 12 december 2013 00:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
[..]
Is ze een soort van Gremlin?
Geef je me ippa voor die 1 euro dan a kehba je moet wel werken voor je geldquote:Op donderdag 12 december 2013 00:43 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Ja als ieder lid nou een euro geeft aan mij...
Misselijk gewordenquote:
Hai. =$quote:Op donderdag 12 december 2013 08:25 schreef Ezio het volgende:
Zeg, waar zijn al mijn geile SC-sletjes gebleven?![]()
Zwanger.quote:Op donderdag 12 december 2013 08:25 schreef Ezio het volgende:
Zeg, waar zijn al mijn geile SC-sletjes gebleven?![]()
quote:Op woensdag 11 december 2013 23:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Echt he, had ik niet van hem verwacht, maar stiekem is hij de grootste hosselaar hier
Wow, puttin' Vas on blast.quote:Op donderdag 12 december 2013 09:45 schreef Murdera het volgende:
[..]valt tegen hoor.
![]()
fuckedup bitches.![]()
Nu deze FwB afgekapt, maar fcking psychomode on my ass hier.![]()
Ik denk ondertussen eigenlijk dat het aan mij ligt.Dat ik het zieke gestoorde in mensen naar boven breng.
Jawel hoor. Zoals die legendarische post laatst.quote:Op donderdag 12 december 2013 09:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
Godver, ik kan nu niets meer zeggen over chicks zonder dat vas er bij betrokken word he?![]()
Jawel, als je expliciet vermeldt dat het niet over haar gaat en er pics van de dame in kwestie bij post.quote:Op donderdag 12 december 2013 09:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
Godver, ik kan nu niets meer zeggen over chicks zonder dat vas er bij betrokken word he?![]()
fixed.quote:Op donderdag 12 december 2013 09:48 schreef krioro het volgende:
[..]
Jawel, als je expliciet vermeldt dat het niet over haar gaat en er pics van de dame in kwestie bij post.
Zou er anders feest zijn? taart enzo ook?quote:Op donderdag 12 december 2013 09:51 schreef krioro het volgende:
[..]
Dan gaat het feest niet door helaas.
Yep.quote:Op donderdag 12 december 2013 09:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zou er anders feest zijn? taart enzo ook?
quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:28 schreef Murdera het volgende:
Vrouwen zijn echt allemaal verschillend in wat ze willen en hoe dat gedaan moet worden, de meesten verschillen zelfs van dag tot dag.. sommige komen bijna niet, ook niet als ze het zelf doen, sommige moeten helemaal op hun gemak zijn bij iemand, en sommige komen juist super makkelijk enzo. Maar dat maakt het wel lastig als je veel verschillende neukt. Je weet nooit wat en hoe en hoe hard enzo het beste is. En de mannen zijn meestal de genen die het doen, tuurlijk, vrouwen bewegen mee en gaan ook eens bovenop, en sommige zijn daar echt fantastisch in.Maar de meeste houden het bij een beetje meewiebelen, wellicht het standje uitzoeken enzo, en succes.
![]()
Dat de man dan komt is niet altijd de verdienste van een vrouw, maar meer gewoon haar kut, die als je hem los zou hakken en op een bank zou leggen ook prima zou voldoen.![]()
Wat een wijsheid zit er verborgen in die bos rottende takken zeg.quote:
fuck.quote:
quote:
hardop om bos rottende takkenquote:Op donderdag 12 december 2013 10:05 schreef krioro het volgende:
[..]
Wat een wijsheid zit er verborgen in die bos rottende takken zeg.
Mag die laatste zin in mijn sig? Ik wil al een tijdje een nieuwe.quote:Op donderdag 12 december 2013 10:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
fuck.
[..]
[..]
hardop om bos rottende takken
hahaha tuurlijkquote:Op donderdag 12 december 2013 10:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Mag die laatste zin in mijn sig? Ik wil al een tijdje een nieuwe.
Welkequote:
4EBE wist ik al, die kon er maar geen genoeg van krijgen, de geile zaadsletquote:
quote:Op donderdag 12 december 2013 10:50 schreef Ezio het volgende:
[..]
4EBE wist ik al, die kon er maar geen genoeg van krijgen, de geile zaadslet![]()
Overigens was het wel een beetje raar dat ze er altijd haar hamsters bij wilde betrekkenquote:
Caffia's?quote:Op donderdag 12 december 2013 10:57 schreef Ezio het volgende:
[..]
Overigens was het wel een beetje raar dat ze er altijd haar hamsters bij wilde betrekken
Die mochten alleen kijken.quote:
Wel kinky al die piepjes erbijquote:
Ja en die geluiden die die cavia's en hamsters maken ookquote:
quote:Op donderdag 12 december 2013 11:01 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ja en die geluiden die die cavia's en hamsters maken ook
Zo bescheidenquote:
Ik las het in zijn stemquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |