Apart.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
was super toevallig met kt over hossels aan het praten ofzoof iets wat ik las op t forun
Wow, sucks to be you.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dima heeft nog meer game dan mij
Pleit niet echt voor jou in haar mannenkeuzequote:Op woensdag 11 december 2013 23:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
had ook ooit een chick gehosseld die ook op badoo zat, die had daarna via badoo een date met kingtoppie
nee hequote:Op woensdag 11 december 2013 23:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Pleit niet echt voor jou in haar mannenkeuze
geef mijquote:Op woensdag 11 december 2013 23:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
haha nre een ander. Kuthippie is t
Zoek m'n history. Teveel clones op nu uit te typenquote:Op woensdag 11 december 2013 23:32 schreef Rozzje het volgende:
[..]
VAN WIE BEN JIJ EEN KLOON EWA ZEG NU NU
Fantaaaquote:Op woensdag 11 december 2013 23:34 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Zoek m'n history. Teveel clones op nu uit te typen
SOA?quote:Op woensdag 11 december 2013 23:37 schreef VeerEli het volgende:
Owwwwww laatste episode van SOA kijken!!! En nu snel hier weg voordat mensen gaan spoilen en shit
Doe ff lief tegen Dima.. miss moet je aan je medemens denkenquote:Op woensdag 11 december 2013 23:39 schreef Chloroform het volgende:
Dima, kijk straks Nederland 3, over waarom datingsites kut zijn. Iets voor jou, leer je van.
Was goedbedoeld advies, wat lul je.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:39 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Doe ff lief tegen Dima.. miss moet je aan je medemens denken
quote:Op woensdag 11 december 2013 23:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Was goedbedoeld advies, wat lul je.
Ja wat?quote:
Samenvatting?quote:Op woensdag 11 december 2013 23:39 schreef Chloroform het volgende:
Dima, kijk straks Nederland 3, over waarom datingsites kut zijn. Iets voor jou, leer je van.
Niet zo'n bekkie eh, faalhaas.quote:
"Never be afraid to fail".quote:Op woensdag 11 december 2013 23:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Niet zo'n bekkie eh, faalhaas.
You must be fearless then.quote:
Milanquote:Op donderdag 12 december 2013 00:02 schreef acmilanoo. het volgende:
milano per sempre!!
proud to be italian
abbiati is goeie keeperquote:Op donderdag 12 december 2013 00:04 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Milan![]()
Alleen ES92 en Balotelli en Montolivo en De Sciglio zijn goeie spelers
Ricardo, alles goed?quote:Op donderdag 12 december 2013 00:08 schreef acmilanoo. het volgende:
[..]
abbiati is goeie keeper
abate is goeie back
kaka is kampioen
el shaarawy is beste italiaanse talent
balotelli is beste spits
de sciglio is beste italiaanse back
niang is groot talent
milano is op de terugkeer broer
Ik heb het over jouquote:Op donderdag 12 december 2013 00:12 schreef Dimachaerus het volgende:
ze is nog steeds online ik vraag me af met wie en waarover ze praat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |