SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Gerard en Gordon werken aan RTL 4-show
Geplaatst op Mon 28 Jan 2013 om 9:40
Gerard Joling en Gordon werken aan een nieuw tv-programma op RTL 4. Dat verklapte Gordon zondag in de talkshow Life 4 You. Toevalligerwijs waren beide heren te gast in het programma van Carlo Boszhard en Irene Moors, en toen de twee samen aan tafel zaten, volgde de onthulling. “Er komt een programma van ons twee“, sprak Gordon, die eigenlijk niets mocht zeggen. “Ach, het is toch al overgemaakt. Waar? Bij RTL 4, want we willen wel kijkers. Het wordt heel erg leuk.“
Joling schrok van de onthulling. “Ik heb al een nieuw huis laten bouwen. Ik verschiet van kleur, ik mag helemaal niks zeggen. Ik spreek vanavond John de Mol, dus ik hoor het allemaal wel.”
Later op de avond zat Joling samen met De Mol in het programma van Eva Jinek, die aan de tv-producent vroeg of er een vervolg op Joling & Gordon Over De Vloer in zit. “Nee dat denk ik niet. Het was in ieders herinnering zo leuk, zo leuk zal het nooit meer worden. Als ze iets gaan doen, moet het iets anders zijn“, zei De Mol.quote:‘Nieuwe show wordt erger dan Over De Vloer’
Geplaatst op Mon 28 Jan 2013 om 13:54
Het nieuwe tv-programma van Gerard Joling en Gordon wordt ‘nog erger’ dan hun vroegere kijkcijferhit Joling & Gordon Over De Vloer. Dat vertelde Joling maandag op Radio 538. Joling wil niet te veel kwijt over de show, die bij RTL 4 op de buis moet komen. “Wat er klaar ligt, is in elk geval geen Over De Vloer. Als dit doorgaat zoals het er nu voorstaat en als we er contractueel en agendatechnisch uitkomen, dan wordt het misschien nog wel erger als Over De Vloer, ha ha“, zo vertelt hij.
Er ligt al een programma-idee klaar. “Er ligt een format klaar. Het ziet er briljant uit, al zeg ik het zelf. Er is alleen nog niets over zeker, dus het is lastig om er dan wat over te roepen. Maar er wordt nu al zo lang over gesproken. Ik zou het enig vinden, hoor. Ik kan alleen maar zeggen: er ligt in elk geval een format.”
Joling verheugt zich op de hernieuwde samenwerking met Gordon. “Ik heb er hartstikke veel zin in. Ik ga al een paar jaar weer leuk met Gordon om. We zitten niet elke week bij elkaar op de stoep, maar we eten regelmatig. Het is altijd lachen.”
Er moet binnenkort meer duidelijkheid zijn. “Ik heb volgende week een paar gesprekken met John de Mol. Volgens mij moet ik het volgende week sowieso weten.”
RTL 4 heeft overigens bevestigd dat er gewerkt wordt aan een nieuwe show met het tweetal. “Er ligt een idee maar dat is nog niet concreet“, meldt de persdienst.quote:GEER & GOOR: EFFE GEEN CENT TE MAKKEN
Bekijk deze YouTube-video
Geer & Goor draaien maand lang elke cent om
Geer & Goor zijn terug! Alleen dit keer pakken ze het nét even anders aan. Het welgestelde duo gaat een maand lang leven op AOW-niveau. Hiermee vragen zij aandacht voor een belangrijk goed doel: het nationaal Ouderenfonds. Gerard Joling en Gordon zetten zich gedurende maand dan ook in als vrijwilligers voor het fonds en voor de ouderen in ons land.
De diva’s nemen hun intrek in een kleine rijtjeswoning in Amsterdam Noord, waar de voor hen gebruikelijke luxe ver te zoeken is. Ze mogen, op een koffer met kleren na, niks meenemen naar hun ‘nieuwe leven’.
Alles leveren zij in. Van huissleutels, smartphones, auto’s en laptops tot tablets, bank- en fitnesspasjes. Waar ze een maand lang van leven? Van hetzelfde bedrag dat een willekeurig AOW-koppel ook ontvangt. En dat is niet veel. Na het betalen van de maandelijkse lasten blijft er slecht een paar honderd euro over waar alles van gedaan moet worden.
Van de dagelijkse boodschappen tot het busritje naar het dichtstbijzijnde woonzorgcentrum voor ouderen, waar de handen uit de mouwen moeten worden gestoken. Breien, klaverjassen, maaltijden rondbrengen, boodschappen doen voor en met de senioren, koken en verwennen, maar alles wel op hun eigen manier.
Een maand lang hebben ze geen cent te makken, maar aan het einde van de rit zijn Geer & Goor hoogstwaarschijnlijk wel een onbetaalbare ervaring rijker.
Vanaf 3 oktober elke, donderdag van 20.30 uur tot 21.30 uur bij RTL 4.
http://www.delokatie.org/(...)eer-goor-op-lokatie/Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:32 schreef Greys het volgende:
Kom, allemaal aanmelden om af en toe een oudje te bezoeken
http://www.ouderenfonds.n(...)es/geerengoor/overigOp woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
Laat dat mens lekker thuisblijven, die zit zich nu misschien te verbijtenquote:Op woensdag 11 december 2013 22:07 schreef quirina het volgende:
Ok geen Vanessa die misschien spontaan ineens kon komen zingen...
Ach ja
De helft is toch doofquote:Op woensdag 11 december 2013 22:07 schreef hunter2011 het volgende:
Mag ik het eerlijk zeggen, het klonk niet echt geweldig.
Had verwacht dat in ieder geval Patricia wel goed zou zingen.
quote:Op woensdag 11 december 2013 22:08 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
De helft is toch doof
Ja, maar wij toch niet?quote:Op woensdag 11 december 2013 22:08 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
De helft is toch doof
Ja een pilletje in een gouden doosje?quote:Op woensdag 11 december 2013 22:11 schreef CherryOnTop het volgende:
begreep ik dat nou goed? een tablet voor ouderen?
Jah...quote:Op woensdag 11 december 2013 22:11 schreef CherryOnTop het volgende:
begreep ik dat nou goed? een tablet voor ouderen?
Hier hetzelfde, iPad is 1x gebruikt, ondingquote:Op woensdag 11 december 2013 22:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Jah...ik kan niet eens met zo'n ding overweg, laat staan mijn moeder. maar ze krijgen eerst les
ze bestaan wel hoorquote:Op woensdag 11 december 2013 22:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Jah...ik kan niet eens met zo'n ding overweg, laat staan mijn moeder. maar ze krijgen eerst les
Nou jah... gaat om het gebaar, er zullen ook wel oudjes tussen zitten die het wél kunnen,quote:Op woensdag 11 december 2013 22:13 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Hier hetzelfde, iPad is 1x gebruikt, onding
Lekker in bed uitzending gemist kijken, Fok!en, facebooken, wordfeud..quote:Op woensdag 11 december 2013 22:13 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Hier hetzelfde, iPad is 1x gebruikt, onding
quote:Op woensdag 11 december 2013 22:14 schreef Ole het volgende:
[..]
Lekker in bed uitzending gemist kijken, Fok!en, facebooken, wordfeud..
songfestival was ook vals. Ook die zaal geloof ikquote:Op woensdag 11 december 2013 22:15 schreef Laysa het volgende:
Ach bij de Voice is het toch ook altijd vals...Ligt het toch aan de zaal
Zou het aan de zaal liggen?quote:Op woensdag 11 december 2013 22:15 schreef Laysa het volgende:
Ach bij de Voice is het toch ook altijd vals...Ligt het toch aan de zaal
quote:Op woensdag 11 december 2013 22:14 schreef quirina het volgende:
M'n tante van 76 speelt candy crush op d'r iPad
Jouw tante is top ,dan, lukt mij hier niet eens fatsoenlijk te postenquote:Op woensdag 11 december 2013 22:14 schreef quirina het volgende:
M'n tante van 76 speelt candy crush op d'r iPad
Goed zo oudjequote:Op woensdag 11 december 2013 22:14 schreef Ole het volgende:
[..]
Jouw moeder??? Wow ....quote:Op woensdag 11 december 2013 22:14 schreef Ole het volgende:
[..]
Nee, mijn moeder speelt vooral wordfeud geloof ik..quote:
Ac, het ligt echt niet aan de zaal. Gordon en Gerard zongen gewoon niet zuiver vanavond, maar Patricia moet echt niet meer aan een comeback als zangeres denken. Volgens mij had zij vroeger toch een redelijke stem?quote:
ditquote:Op woensdag 11 december 2013 22:14 schreef Ole het volgende:
[..]
Dat hoort bij Geer en Goorquote:Op woensdag 11 december 2013 22:23 schreef Made-In-Holland het volgende:
Het is sowieso een lichtelijk rommelig geheel
of te proberen om te editten, neen werd m niet, beter als ik voor de chips gekozen hadquote:Op woensdag 11 december 2013 22:23 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Mooi moment om effe een zakkie paprikachips weg te kanen
Heb je geen chips?quote:Op woensdag 11 december 2013 22:26 schreef superrmama het volgende:
[..]
of te proberen om te editten, neen werd m niet, beter als ik voor de chips gekozen had
Goor zie ik later wel zo zittenquote:Op woensdag 11 december 2013 22:27 schreef CherryOnTop het volgende:
deze stukjes tussendoor zijn niet echt grappig met opa & opa
Klaag klaag klaagquote:
Ik heb tucjesquote:Op woensdag 11 december 2013 22:23 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Mooi moment om effe een zakkie paprikachips weg te kanen
Een beetje ????quote:Op woensdag 11 december 2013 22:30 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
misschien een beetje mislukt?
Echt?quote:Op woensdag 11 december 2013 22:30 schreef maily het volgende:
Zometeen belt Conny Breukhoven iemand van het belpanel op, hihi
Mijn zakkie is al bijna leegquote:Op woensdag 11 december 2013 22:31 schreef superrmama het volgende:
[..]
Geen edit gevoel enzo
[..]
Geen edit of gevoel quote cq verstand, chips wel gevonden
Geweldig tochquote:Op woensdag 11 december 2013 22:31 schreef maily het volgende:
Goffer die opa Piet... bij Geer en Goor optreden
Hij zou familie kunnen zijn van Joan Rivers.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]nou ja, beetje veel
hij heeft ook spleetoogjes
quote:Op woensdag 11 december 2013 22:32 schreef Ole het volgende:
[..]
Geweldig tochNog even carriere maken op je oude dag
Klopt, maar ook showtechnisch. Maakt helemaal niet uit, valt me opquote:
Ik ben al overgeschakeld naar analoogquote:Op woensdag 11 december 2013 22:35 schreef quirina het volgende:
Wat is upc traag nou pas geroffel lol
de oma van Sneeuwwitjequote:Op woensdag 11 december 2013 22:39 schreef JaneDoe het volgende:
willeke meid, wat zie je er uiiiiiiiiiiiiiiiiiit!
kijkt ze wel? misschien moeten we dr bellen...quote:Op woensdag 11 december 2013 22:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
eat your heart out Con!
Ze kan zo in de sound of musicquote:Op woensdag 11 december 2013 22:39 schreef JaneDoe het volgende:
willeke meid, wat zie je er uiiiiiiiiiiiiiiiiiit!
Jaaaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 11 december 2013 22:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
eat your heart out Con!
Ja of stuur een appjequote:Op woensdag 11 december 2013 22:40 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
kijkt ze wel? misschien moeten we dr bellen...
quote:Op woensdag 11 december 2013 22:41 schreef maily het volgende:
Ondanks dat we niet live in de uitzending zaten, geloof ik dat wij hier toch ook hartstikke veel leut hebben gehad![]()
Morgen bij Boulevardquote:Op woensdag 11 december 2013 22:42 schreef quirina het volgende:
Hoe zal die rel aflopen tussen connie/Conny en Gorrie?
Morgen even De Telegraaf checkenquote:Op woensdag 11 december 2013 22:42 schreef quirina het volgende:
Hoe zal die rel aflopen tussen connie/Conny en Gorrie?
Dus dat...maar al die chops en bitterballenquote:Op woensdag 11 december 2013 22:41 schreef maily het volgende:
Ondanks dat we niet live in de uitzending zaten, geloof ik dat wij hier toch ook hartstikke veel leut hebben gehad![]()
http://www.telegraaf.nl/prive/22131688/__Gordon_haalt_live_uit__.htmlquote:Op woensdag 11 december 2013 22:43 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Morgen even De Telegraaf checken
quote:wo 11 dec 2013, 22:18
Gordon haalt live opnieuw uit naar Connie
van onze redactie
AMSTERDAM -
De ruzie tussen Gordon en Connie Breukhoven is nog niet voorbij. Helemaal niet nu Goor live op tv het 06-nummer van Connie prijsgaf.
Gordon begon de benefietavond met het uitleggen over het belang van het Nationaal Ouderenfonds en vertelde dat er thuis ergens nog een 'oud vrouwtje' op de bank zat genaamd Connie Breukhoven.
Vervolgens riep hij de kijker op om haar te bellen en gaf het nummer van Connie voor de zekerheid twee keer op.
De zanger is woest op Connie sinds zij afzegde voor het benefietgala. Daar zou zij samen met Patricia Paay en Patty Brard optreden.
Het verhitte telefoongesprek dat Goor en Con daarna hadden, bleek door Connie te zijn opgenomen en is de volgende dag in de media verschenen.
Connie was niet bereikbaar voor commentaar.
quote:Op woensdag 11 december 2013 22:48 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Geeeeeeeeeeeeeen idee, maar ik ga d;r van tussenwas gezellig hier
Patty was in gesprek met de toyboyquote:Op woensdag 11 december 2013 22:58 schreef quirina het volgende:
Ik heb patty ook niet gezien..
Niet dat ik er op zat te wachten ofzo..
Ik zie ze nog nergens zitten?quote:Op woensdag 11 december 2013 23:03 schreef chufi het volgende:
Connie straks bij Humberto Late nite ...
ff zappenquote:Op woensdag 11 december 2013 23:03 schreef chufi het volgende:
Nee joh die is druk met appenquote:Op woensdag 11 december 2013 23:03 schreef chufi het volgende:
Duurt wel ff voordat die geplamuurd is he...quote:Op woensdag 11 december 2013 23:03 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Ik zie ze nog nergens zitten?
Valt wel mee hoor als je koppie strak in de botox staat.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:05 schreef maily het volgende:
[..]
Duurt wel ff voordat die geplamuurd is he...
quote:Op woensdag 11 december 2013 23:03 schreef chufi het volgende:
Is er al storing bij Vodafone?quote:Op woensdag 11 december 2013 23:13 schreef SecretStoryWous het volgende:
Telefoonnummer van Gordon nu ook op internet, steeds in gesprek
mail je hem toch ffquote:Op woensdag 11 december 2013 23:13 schreef SecretStoryWous het volgende:
Ik heb er de kracht niet meer voor ...quote:Op woensdag 11 december 2013 23:15 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]Diva oorlog
![]()
Ik hou er zo van![]()
Linkjequote:Op woensdag 11 december 2013 23:13 schreef SecretStoryWous het volgende:
Conny welquote:Op woensdag 11 december 2013 23:15 schreef maily het volgende:
Ik heb er de kracht niet meer voor ...
Grapje, toch?quote:Op woensdag 11 december 2013 23:03 schreef chufi het volgende:
Telefoon van dr vriendquote:Op woensdag 11 december 2013 23:20 schreef Greys het volgende:
Connie die telefonisch meldt dat ze telefonisch niet bereikbaar is voor haar kinderen![]()
![]()
Sure. Ze heeft natuurlijk maar een nummerquote:Op woensdag 11 december 2013 23:20 schreef Greys het volgende:
Connie die telefonisch meldt dat ze telefonisch niet bereikbaar is voor haar kinderen![]()
![]()
Toch lastig als je schoonzoon drugsdealer isquote:Op woensdag 11 december 2013 23:20 schreef Greys het volgende:
![]()
Alsof ze niet gewoon een vaste lijn heeft.quote:
Zij niet dan?quote:Op woensdag 11 december 2013 23:25 schreef SecretStoryWous het volgende:
Vindt dat ze ergens ook wel een beetje gelijk heeft, Gordon wilt altijd alles zoals het hem uitkomt...
De rechter ziet je aankomen nadat je eerst zelf een telefoongesprek openbaar maaktequote:
En Gordon heeft denk ik echt een probleem als ze al doodsbedreigingen heeft gehad en hij schijnt in het verleden dit al vaker te hebben gedaan bij Connie.quote:
Alle opbrengsten voor het Ouderenfonds ...quote:Op woensdag 11 december 2013 23:42 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
En Gordon heeft denk ik echt een probleem als ze al doodsbedreigingen heeft gehad en hij schijnt in het verleden dit al vaker te hebben gedaan bij Connie.
Zul je zien dat er een gezamenlijke actie gaat komen met die Chinese kwestie ivm discriminatie.
Hoe dat publiek en Humberto ook zaten te lachen toen ze zo aan die telefoon zat te blčren dat haar banken haar nu niet konden bereiken ook. Wait, whut?quote:Op woensdag 11 december 2013 23:43 schreef Laysa het volgende:
Lekkere backfire voor Conny...wat een kutwijf is dat zeg, Gordon had dus geen woord gelogen
En alsof haar kinderen nog met haar willen pratenquote:Op woensdag 11 december 2013 23:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe dat publiek en Humberto ook zaten te lachen toen ze zo aan die telefoon zat te blčren dat haar banken haar nu niet konden bereiken ook. Wait, whut?
Afwachten, zoals ik eerder zei, we weten niet wat er allemaal heeft afgespeeld tussen Gordon en Connie.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:44 schreef Greys het volgende:
Welnee. Gordon heeft helemaal geen probleem.
Alsof RTL Gordon zou afvallen, ze hebben hem veel te hard nodig itt mevrouw Connie.
Dat deed ze zelf niet maar Marc van der Linden.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:42 schreef Greys het volgende:
[..]
De rechter ziet je aankomen nadat je eerst zelf een telefoongesprek openbaar maakte
Maar wat heeft RTL daar nou weer mee te makenquote:Op woensdag 11 december 2013 23:46 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Afwachten, zoals ik eerder zei, we weten niet wat er allemaal heeft afgespeeld tussen Gordon en Connie.
En Connie is schijnbaar slim genoeg om een dossier op te bouwen.
Ja dat blijf je maar roepen, maar zij gaf het Marc (heeft ze hardop toegegeven) en gaf hem haar zegen het openbaar te maken. Dus is door haar het gesprek online gekomen. Hoe je het ook wendt of keert.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:57 schreef quirina het volgende:
[..]
Dat deed ze zelf niet maar Marc van der Linden.
Ze heeft flinke bewijzen, en geloof me Gordon heeft een flink aantal vijanden waar je U tegen kan zeggen. Die zullen met alle liefde deze zaak supporten.quote:Op donderdag 12 december 2013 00:00 schreef quirina het volgende:
Ben benieuwd hoe vies ze het spel gaat spelen.
Ze heeft wel bewijzen.
Noem er ff een paar danquote:Op donderdag 12 december 2013 00:04 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Ze heeft flinke bewijzen, en geloof me Gordon heeft een flink aantal vijanden waar je U tegen kan zeggen. Die zullen met alle liefde deze zaak supporten.
quote:
Je weet het niet. Kan zomaarquote:Op donderdag 12 december 2013 00:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Straks zitten Conny en Gordon hier op Fok te zeiken dat hun nummers hier staan ,,,,
En zit Fok! bij Kwalbert Verlinde in Boulevardquote:Op donderdag 12 december 2013 00:21 schreef chufi het volgende:
Straks zitten Conny en Gordon hier op Fok te zeiken dat hun nummers hier staan ,,,,
En de banken en d'r kinderen dan?quote:Op donderdag 12 december 2013 00:22 schreef Ole het volgende:
[..]
Je weet het niet. Kan zomaar
Denk dat de nummers nooit meer gebruikt gaan worden.
Danny live !!!! Verantwoording over zn gebruikers ...quote:Op donderdag 12 december 2013 00:23 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
En zit Fok! bij Kwalbert Verlinde in Boulevard![]()
![]()
Nummers zien er niet normaal uit... Maar zou toch ook de plaatjes weg halenquote:Op donderdag 12 december 2013 00:22 schreef Ole het volgende:
[..]
Je weet het niet. Kan zomaar
Denk dat de nummers nooit meer gebruikt gaan worden.
Nrs kloppen welquote:Op donderdag 12 december 2013 00:29 schreef chufi het volgende:
Nummers zien er niet normaal uit... Maar zou toch ook de plaatjes weg halen
Dan zeker. Maar nummers die lijken op informatie-nummers zijn niet erg geloofwaardig.. Maar goed het kan ... Weg er mee dan maar ...quote:Op donderdag 12 december 2013 00:40 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Nrs kloppen wel![]()
Zojuist ff de uitzending terug gekeken en op 8:00 min slingert Gordon dit nummer dus de uitzending in
DM of PM me dat nummer van Gordon even, maak ik een groepsappje aan met een plaatje van John Williams in mijn account: "Het spijt me" ^^quote:Op donderdag 12 december 2013 00:11 schreef ikweethetookniet het volgende:
Cees van Amersfoort @CameraCees 56m
Het is echt OORLOG! tussen Conny 06-218******* en Gordon 06-82******
ze gooien elkaars 06-nummer openbaar live op TV en twitter! De divas.haha
![]()
![]()
![]()
Een beller is sneller
Dat kun je doen. Maar nummers mogen hier niet geplaatst. Punt.quote:Op donderdag 12 december 2013 07:36 schreef Pino112 het volgende:
Als je het telefoonnummer van Conny wilt weten moet je gewoon Giel even terugluisteren.
Daar ben ik het ook niet mee oneens.quote:Op donderdag 12 december 2013 07:37 schreef Ole het volgende:
[..]
Dat kun je doen. Maar nummers mogen hier niet geplaatst. Punt.
Ik had het nog gezien, want de TV stond nog op dat netquote:Op donderdag 12 december 2013 08:27 schreef Sunshine1982 het volgende:
Oeh, vandaag ff Connie terugkijken
Net terug geluisterd. Vond Conny nog wel meevallen eigenlijk, ik had haar erger over de zeik verwachtquote:Op donderdag 12 december 2013 11:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik had het nog gezien, want de TV stond nog op dat netwas een rateltante
ik hoop alleen
niet dat Gordon écht te ver is gegaan, niet zo slim als het haar échte 06 nummer was want dan
krijgt ie misschien nog gezeik mee.
Wat zij heeft gedaan met het openbaar maken van het gesprek is naar mijn mening net zo fout.quote:Op donderdag 12 december 2013 11:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik had het nog gezien, want de TV stond nog op dat netwas een rateltante
ik hoop alleen
niet dat Gordon écht te ver is gegaan, niet zo slim als het haar échte 06 nummer was want dan
krijgt ie misschien nog gezeik mee.
quote:Op donderdag 12 december 2013 11:23 schreef Ole het volgende:
[..]
Wat zij heeft gedaan met het openbaar maken van het gesprek is naar mijn mening net zo fout.
Er is wel iets als je een gesprek opneemt zonder dat de ander dat weet. Bedrijf mag dat in elk geval niet zomaar doen.quote:Op donderdag 12 december 2013 11:26 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]en met voorbedachte rade volgens mij
staat daar geen boete op?
Chic is het niet in elk gevalquote:Op donderdag 12 december 2013 11:28 schreef Ole het volgende:
[..]
Er is wel iets als je een gesprek opneemt zonder dat de ander dat weet. Bedrijf mag dat in elk geval niet zomaar doen.
Het is wel haar echte nummer.quote:Op donderdag 12 december 2013 11:54 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Chic is het niet in elk gevaleen vuile rotstreek zou ik het eerder noemen, tja en toen werd Goor pas écht link. Die was ook niet Chic, maar in dit geval kan ik het wél begrijpen, al hoop ik écht dat ie met zijn stomme kop niet haar echte nummer heeft geroepen, want dat zou dan wel weer dom zijn
Dat is het punt juist, daar begon ZIJ mee en niet hij, door het met het publiek te delen toen ze dat gesprek openbaarde. Dat is vragen om revanche natuurlijk als je dat met Gordon doetquote:Op donderdag 12 december 2013 11:23 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Net terug geluisterd. Vond Conny nog wel meevallen eigenlijk, ik had haar erger over de zeik verwacht
En van die 06, ik dacht inderdaad tijdens de uitzending dat het een nep 06 was. Als ie echt is zoals Conny zegt, vind ik dat behoorlijk ondermaats. Als je woorden hebt met elkaar, regel dat met elkaar en haal er geen (miljoenen)publiek bij.
Omdat er geen beelden waren van uit elkaar gerukte families, kinderen met tranen rollend over hun wangen/vliegen op hun gezicht, en/of huizen die aan gort zijn. Denk ik.quote:Op donderdag 12 december 2013 13:33 schreef Sorella het volgende:
Wat ik me nu afvraag: waarom is er maar een schamele +/- 400.000 euro opgehaald (met alle respect naar degene die gedoneerd hebben toe natuurlijk) voor onze ouderen terwijl er miljoenen naar het buitenland gaan.
Met 1.2 miljoen kijkers had er toch wel +/- 1 miljoen binnengehaald kunnen worden ?
Tranen over mijn wangenquote:Op donderdag 12 december 2013 13:41 schreef Sunshine1982 het volgende:
Die slechtziende mevrouwGordon: 'Hoe weet u het verschil tussen een leverworst en een komkommer?' Mevrouw: 'Daar heb jij meer verstand van'
![]()
![]()
Luister zelf maar ffquote:Op donderdag 12 december 2013 17:53 schreef Greys het volgende:
... want ook al begon hij kennelijk met schelden door de telefoon, .......
Ja is lastig twee topics. Eens even kijken hoe dat op te lossen..quote:Op donderdag 12 december 2013 17:57 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Er moet wel snel een Gate topic komen, want ik zit steeds in het verkeerde topic
Misschien loopt het wel met een sisser af en is het niet eens nodigquote:Op donderdag 12 december 2013 18:11 schreef Ole het volgende:
[..]
Ja is lastig twee topics. Eens even kijken hoe dat op te lossen..
Als dat niet gezellig wordtquote:Op donderdag 12 december 2013 18:47 schreef Deisyy het volgende:
Advies van Bram Moszkowicz: "Laat ze maar koffie gaan drinken".
Ze heeft de tape aan Marc van der Linden gegeven en Marc heeft het openbaar gemaakt.quote:Op donderdag 12 december 2013 18:41 schreef ikweethetookniet het volgende:
Nu Bram aan het woord![]()
Wat Connie heeft gedaan het openbaar maken is strafbaar![]()
En wat Gordon heeft gedaan is onrechtmatig en zou schadevergoeding kunnen opleveren
quote:Op donderdag 12 december 2013 18:39 schreef ikweethetookniet het volgende:
http://www.advocatie.nl/kalff-katz-koedooder
Is advocaat connie was ook ff in beeld met een reactie
KKK?quote:Kalff Katz Koedooder
Eyquote:Op donderdag 12 december 2013 19:39 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
[..]
KKK?
Kalf, Kat & Koe doder?
Hebben ze dat met opzet zo bij elkaar gezocht?![]()
quote:Op donderdag 12 december 2013 19:56 schreef quirina het volgende:
[..]
Ey![]()
Die zijn heel erg bekend ja?
Daar had Bram het ook overquote:Op donderdag 12 december 2013 19:23 schreef quirina het volgende:
Ze heeft de tape aan Marc van der Linden gegeven en Marc heeft het openbaar gemaakt.
Dus dan heeft Vanessa dat niet zelf gedaan toch....???? ;-)....
Ja maar dan kan ze altijd nog volhouden dat ze dat echt niet wist.quote:Op donderdag 12 december 2013 20:36 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Daar had Bram het ook over![]()
Als je de tape aan Marc geeft dan kan je ervan uit gaan dat hij dat openbaar maakt
Dat is voorwaardelijke opzet en dus is Connie schuldig
quote:Op donderdag 12 december 2013 20:51 schreef quirina het volgende:
Ja maar dan kan ze altijd nog volhouden dat ze dat echt niet wist.
Kan je alsnog altijd ontkennen en zeggen dat je het in vertrouwen gezegd hebt.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:16 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]![]()
Om te beoordelen of er sprake is van voorwaardelijk opzet hanteert de Hoge Raad twee vereisten:
1.Mogelijkheidsbewustzijn: de dader wist of moest weten wat de gevolgen waren, hij was op de hoogte van de aanmerkelijke kans dat het zo zou lopen (weten);
2.De dader aanvaardde bewust die kans en wilde zijn gedrag uitvoeren (willen).
Met andere woorden, de dader aanvaardde willens en wetens de kans dat zijn handelen een bepaald gevolg zou hebben.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Voorwaardelijk_opzet
iets in vertrouwen vertellen tegen een riooljournalistquote:Op donderdag 12 december 2013 21:23 schreef quirina het volgende:
[..]
Kan je alsnog altijd ontkennen en zeggen dat je het in vertrouwen gezegd hebt.
Maar ontkennen kan en mag altijdquote:Op donderdag 12 december 2013 21:26 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
iets in vertrouwen vertellen tegen een riooljournalistja tuurlijk
Maar ditquote:Op donderdag 12 december 2013 21:39 schreef quirina het volgende:
[..]
Maar ontkennen kan en mag altijd
kan je toch niet ontkennen?quote:Met andere woorden, de dader aanvaardde willens en wetens de kans dat zijn handelen een bepaald gevolg zou hebben.
Die Marc heeft allang een relatie met een Russische man Serge heet hij.quote:Op vrijdag 13 december 2013 09:58 schreef TheVulture het volgende:
Die Marc van der Linden doet dit maar al te graag natuurlijk... aangezien hij bloedbonje heeft met Gordon... volgens mij heeft hij toen toch een vriendje van Gordon gepikt volgens de roddels? Al vraag ik me af wat voor man eerst Gordon doet en daarna overstapt op een vleesgeworden Barbapappa
Dat kan, maar volgens mij was die vete tussen Marc en Gordon wel veroorzaakt door een kerel die de een van de ander afgepakt zou hebbenquote:Op vrijdag 13 december 2013 10:44 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Die Marc heeft allang een relatie met een Russische man Serge heet hij.
quote:Op vrijdag 13 december 2013 09:58 schreef TheVulture het volgende:
Die Marc van der Linden doet dit maar al te graag natuurlijk... aangezien hij bloedbonje heeft met Gordon... volgens mij heeft hij toen toch een vriendje van Gordon gepikt volgens de roddels? Al vraag ik me af wat voor man eerst Gordon doet en daarna overstapt op een vleesgeworden Barbapappa
Ik niet neequote:Op vrijdag 13 december 2013 12:48 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]je moet er toch niet aan denken?
Even visualiserenquote:Op vrijdag 13 december 2013 12:48 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
je moet er toch niet aan denken?
Barbapapa is nog aantrekkelijker dan Marcquote:Op vrijdag 13 december 2013 14:23 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Even visualiseren
[ afbeelding ]
Het zijn allebei aandachtshoeren. Eigenlijk is Connie nog veel erger, omdat zij zich zo schijnheilig opstelt. Gordon is meer impulsief.quote:Op vrijdag 13 december 2013 14:52 schreef trovey het volgende:
Je zou niet zeggen dat beiden toch volwassen mensen moeten voorstellen hč?![]()
Ik scheld je verrot, ik neem een telefoongesprek op en geef dat aan de pers, nou dan ga ik lekker je telefoonnummer doorgeven....stelletje kleuters.
De Chinezen zien er de humor wel van inquote:Op woensdag 11 december 2013 23:26 schreef Greys het volgende:
Ze laat zich enorm kennen.
"Gordon heeft wel eens wat lelijks over Barbra Streisand en over een Chinees gezegd, boohoohooo"
Loop ik al die jaren toch niet voor niks te spammenquote:Op dinsdag 17 december 2013 13:54 schreef Greys het volgende:
'Geer en Goor zijn het grappigst'
http://www.telegraaf.nl/p(...)het_grappigst__.html
Dacht dat het van RTL was.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:51 schreef static het volgende:
Ken ik ook niet deze aflevering. Is dat nog Talpa tijd? Toen was ik in Nigeria.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |