Maar ditquote:Op donderdag 12 december 2013 21:39 schreef quirina het volgende:
[..]
Maar ontkennen kan en mag altijd
kan je toch niet ontkennen?quote:Met andere woorden, de dader aanvaardde willens en wetens de kans dat zijn handelen een bepaald gevolg zou hebben.

Die Marc heeft allang een relatie met een Russische man Serge heet hij.quote:Op vrijdag 13 december 2013 09:58 schreef TheVulture het volgende:
Die Marc van der Linden doet dit maar al te graag natuurlijk... aangezien hij bloedbonje heeft met Gordon... volgens mij heeft hij toen toch een vriendje van Gordon gepikt volgens de roddels? Al vraag ik me af wat voor man eerst Gordon doet en daarna overstapt op een vleesgeworden Barbapappa

Dat kan, maar volgens mij was die vete tussen Marc en Gordon wel veroorzaakt door een kerel die de een van de ander afgepakt zou hebbenquote:Op vrijdag 13 december 2013 10:44 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Die Marc heeft allang een relatie met een Russische man Serge heet hij.

quote:Op vrijdag 13 december 2013 09:58 schreef TheVulture het volgende:
Die Marc van der Linden doet dit maar al te graag natuurlijk... aangezien hij bloedbonje heeft met Gordon... volgens mij heeft hij toen toch een vriendje van Gordon gepikt volgens de roddels? Al vraag ik me af wat voor man eerst Gordon doet en daarna overstapt op een vleesgeworden Barbapappa
 je moet er toch niet aan denken?

Ik niet neequote:Op vrijdag 13 december 2013 12:48 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]je moet er toch niet aan denken?

Even visualiserenquote:Op vrijdag 13 december 2013 12:48 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

Barbapapa is nog aantrekkelijker dan Marcquote:Op vrijdag 13 december 2013 14:23 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Even visualiseren
[ afbeelding ]
 hij lacht wel lief
  hij lacht wel lief   

Het zijn allebei aandachtshoeren. Eigenlijk is Connie nog veel erger, omdat zij zich zo schijnheilig opstelt. Gordon is meer impulsief.quote:Op vrijdag 13 december 2013 14:52 schreef trovey het volgende:
Je zou niet zeggen dat beiden toch volwassen mensen moeten voorstellen hè?
Ik scheld je verrot, ik neem een telefoongesprek op en geef dat aan de pers, nou dan ga ik lekker je telefoonnummer doorgeven....stelletje kleuters.

De Chinezen zien er de humor wel van inquote:Op woensdag 11 december 2013 23:26 schreef Greys het volgende:
Ze laat zich enorm kennen.
"Gordon heeft wel eens wat lelijks over Barbra Streisand en over een Chinees gezegd, boohoohooo"

Loop ik al die jaren toch niet voor niks te spammenquote:Op dinsdag 17 december 2013 13:54 schreef Greys het volgende:
'Geer en Goor zijn het grappigst'
http://www.telegraaf.nl/p(...)het_grappigst__.html

Van wanneer zijn deze afleveringen? Echt lang geleden zo te zien
 Van wanneer zijn deze afleveringen? Echt lang geleden zo te zien  

Dacht dat het van RTL was.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:51 schreef static het volgende:
Ken ik ook niet deze aflevering. Is dat nog Talpa tijd? Toen was ik in Nigeria.
|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |