Jouw moeder??? Wow ....quote:Op woensdag 11 december 2013 22:14 schreef Ole het volgende:
[..]
Lekker in bed uitzending gemist kijken, Fok!en, facebooken, wordfeud..
Nee, mijn moeder speelt vooral wordfeud geloof ik..quote:
Ac, het ligt echt niet aan de zaal. Gordon en Gerard zongen gewoon niet zuiver vanavond, maar Patricia moet echt niet meer aan een comeback als zangeres denken. Volgens mij had zij vroeger toch een redelijke stem?quote:
ditquote:Op woensdag 11 december 2013 22:14 schreef Ole het volgende:
[..]
Lekker in bed uitzending gemist kijken, Fok!en, facebooken, wordfeud..
Dat hoort bij Geer en Goorquote:Op woensdag 11 december 2013 22:23 schreef Made-In-Holland het volgende:
Het is sowieso een lichtelijk rommelig geheel
of te proberen om te editten, neen werd m niet, beter als ik voor de chips gekozen hadquote:Op woensdag 11 december 2013 22:23 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Mooi moment om effe een zakkie paprikachips weg te kanen
Heb je geen chips?quote:Op woensdag 11 december 2013 22:26 schreef superrmama het volgende:
[..]
of te proberen om te editten, neen werd m niet, beter als ik voor de chips gekozen had
Goor zie ik later wel zo zittenquote:Op woensdag 11 december 2013 22:27 schreef CherryOnTop het volgende:
deze stukjes tussendoor zijn niet echt grappig met opa & opa
Klaag klaag klaagquote:
Ik heb tucjesquote:Op woensdag 11 december 2013 22:23 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Mooi moment om effe een zakkie paprikachips weg te kanen
Een beetje ????quote:Op woensdag 11 december 2013 22:30 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
misschien een beetje mislukt?
Echt?quote:Op woensdag 11 december 2013 22:30 schreef maily het volgende:
Zometeen belt Conny Breukhoven iemand van het belpanel op, hihi
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |