Ze heeft flinke bewijzen, en geloof me Gordon heeft een flink aantal vijanden waar je U tegen kan zeggen. Die zullen met alle liefde deze zaak supporten.quote:Op donderdag 12 december 2013 00:00 schreef quirina het volgende:
Ben benieuwd hoe vies ze het spel gaat spelen.
Ze heeft wel bewijzen.

Noem er ff een paar danquote:Op donderdag 12 december 2013 00:04 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Ze heeft flinke bewijzen, en geloof me Gordon heeft een flink aantal vijanden waar je U tegen kan zeggen. Die zullen met alle liefde deze zaak supporten.

Op donderdag 12 december 2013 00:06 schreef quirina het volgende:
 Op donderdag 12 december 2013 00:06 schreef quirina het volgende:

quote:

Je weet het niet. Kan zomaarquote:Op donderdag 12 december 2013 00:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Straks zitten Conny en Gordon hier op Fok te zeiken dat hun nummers hier staan ,,,,

En zit Fok! bij Kwalbert Verlinde in Boulevardquote:Op donderdag 12 december 2013 00:21 schreef chufi het volgende:
Straks zitten Conny en Gordon hier op Fok te zeiken dat hun nummers hier staan ,,,,

En de banken en d'r kinderen dan?quote:Op donderdag 12 december 2013 00:22 schreef Ole het volgende:
[..]
Je weet het niet. Kan zomaar
Denk dat de nummers nooit meer gebruikt gaan worden.

Danny live !!!! Verantwoording over zn gebruikers ...quote:Op donderdag 12 december 2013 00:23 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
En zit Fok! bij Kwalbert Verlinde in Boulevard

Nummers zien er niet normaal uit... Maar zou toch ook de plaatjes weg halenquote:Op donderdag 12 december 2013 00:22 schreef Ole het volgende:
[..]
Je weet het niet. Kan zomaar
Denk dat de nummers nooit meer gebruikt gaan worden.

Nrs kloppen welquote:Op donderdag 12 december 2013 00:29 schreef chufi het volgende:
Nummers zien er niet normaal uit... Maar zou toch ook de plaatjes weg halen

Dan zeker. Maar nummers die lijken op informatie-nummers zijn niet erg geloofwaardig.. Maar goed het kan ... Weg er mee dan maar ...quote:Op donderdag 12 december 2013 00:40 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Nrs kloppen wel
Zojuist ff de uitzending terug gekeken en op 8:00 min slingert Gordon dit nummer dus de uitzending in

DM of PM me dat nummer van Gordon even, maak ik een groepsappje aan met een plaatje van John Williams in mijn account: "Het spijt me" ^^quote:Op donderdag 12 december 2013 00:11 schreef ikweethetookniet het volgende:
Cees van Amersfoort @CameraCees 56m
Het is echt OORLOG! tussen Conny 06-218******* en Gordon 06-82******
ze gooien elkaars 06-nummer openbaar live op TV en twitter! De divas.haha

Een beller is sneller

Dat kun je doen. Maar nummers mogen hier niet geplaatst. Punt.quote:Op donderdag 12 december 2013 07:36 schreef Pino112 het volgende:
Als je het telefoonnummer van Conny wilt weten moet je gewoon Giel even terugluisteren.

Daar ben ik het ook niet mee oneens.quote:Op donderdag 12 december 2013 07:37 schreef Ole het volgende:
[..]
Dat kun je doen. Maar nummers mogen hier niet geplaatst. Punt.

Ik had het nog gezien, want de TV stond nog op dat netquote:Op donderdag 12 december 2013 08:27 schreef Sunshine1982 het volgende:
Oeh, vandaag ff Connie terugkijken
 was een rateltante
  was een rateltante   ik hoop alleen
  ik hoop alleen 

Net terug geluisterd. Vond Conny nog wel meevallen eigenlijk, ik had haar erger over de zeik verwachtquote:Op donderdag 12 december 2013 11:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik had het nog gezien, want de TV stond nog op dat netwas een rateltante
ik hoop alleen
niet dat Gordon écht te ver is gegaan, niet zo slim als het haar échte 06 nummer was want dan
krijgt ie misschien nog gezeik mee.

Wat zij heeft gedaan met het openbaar maken van het gesprek is naar mijn mening net zo fout.quote:Op donderdag 12 december 2013 11:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik had het nog gezien, want de TV stond nog op dat netwas een rateltante
ik hoop alleen
niet dat Gordon écht te ver is gegaan, niet zo slim als het haar échte 06 nummer was want dan
krijgt ie misschien nog gezeik mee.
|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |