quote:Op donderdag 12 december 2013 11:23 schreef Ole het volgende:
[..]
Wat zij heeft gedaan met het openbaar maken van het gesprek is naar mijn mening net zo fout.
Er is wel iets als je een gesprek opneemt zonder dat de ander dat weet. Bedrijf mag dat in elk geval niet zomaar doen.quote:Op donderdag 12 december 2013 11:26 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]en met voorbedachte rade volgens mij
staat daar geen boete op?
Chic is het niet in elk gevalquote:Op donderdag 12 december 2013 11:28 schreef Ole het volgende:
[..]
Er is wel iets als je een gesprek opneemt zonder dat de ander dat weet. Bedrijf mag dat in elk geval niet zomaar doen.
Het is wel haar echte nummer.quote:Op donderdag 12 december 2013 11:54 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Chic is het niet in elk gevaleen vuile rotstreek zou ik het eerder noemen, tja en toen werd Goor pas écht link. Die was ook niet Chic, maar in dit geval kan ik het wél begrijpen, al hoop ik écht dat ie met zijn stomme kop niet haar echte nummer heeft geroepen, want dat zou dan wel weer dom zijn
Dat is het punt juist, daar begon ZIJ mee en niet hij, door het met het publiek te delen toen ze dat gesprek openbaarde. Dat is vragen om revanche natuurlijk als je dat met Gordon doetquote:Op donderdag 12 december 2013 11:23 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Net terug geluisterd. Vond Conny nog wel meevallen eigenlijk, ik had haar erger over de zeik verwacht
En van die 06, ik dacht inderdaad tijdens de uitzending dat het een nep 06 was. Als ie echt is zoals Conny zegt, vind ik dat behoorlijk ondermaats. Als je woorden hebt met elkaar, regel dat met elkaar en haal er geen (miljoenen)publiek bij.
Omdat er geen beelden waren van uit elkaar gerukte families, kinderen met tranen rollend over hun wangen/vliegen op hun gezicht, en/of huizen die aan gort zijn. Denk ik.quote:Op donderdag 12 december 2013 13:33 schreef Sorella het volgende:
Wat ik me nu afvraag: waarom is er maar een schamele +/- 400.000 euro opgehaald (met alle respect naar degene die gedoneerd hebben toe natuurlijk) voor onze ouderen terwijl er miljoenen naar het buitenland gaan.
Met 1.2 miljoen kijkers had er toch wel +/- 1 miljoen binnengehaald kunnen worden ?
Tranen over mijn wangenquote:Op donderdag 12 december 2013 13:41 schreef Sunshine1982 het volgende:
Die slechtziende mevrouwGordon: 'Hoe weet u het verschil tussen een leverworst en een komkommer?' Mevrouw: 'Daar heb jij meer verstand van'
![]()
![]()
Luister zelf maar ffquote:Op donderdag 12 december 2013 17:53 schreef Greys het volgende:
... want ook al begon hij kennelijk met schelden door de telefoon, .......
Ja is lastig twee topics. Eens even kijken hoe dat op te lossen..quote:Op donderdag 12 december 2013 17:57 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Er moet wel snel een Gate topic komen, want ik zit steeds in het verkeerde topic
Misschien loopt het wel met een sisser af en is het niet eens nodigquote:Op donderdag 12 december 2013 18:11 schreef Ole het volgende:
[..]
Ja is lastig twee topics. Eens even kijken hoe dat op te lossen..
Als dat niet gezellig wordtquote:Op donderdag 12 december 2013 18:47 schreef Deisyy het volgende:
Advies van Bram Moszkowicz: "Laat ze maar koffie gaan drinken".
Ze heeft de tape aan Marc van der Linden gegeven en Marc heeft het openbaar gemaakt.quote:Op donderdag 12 december 2013 18:41 schreef ikweethetookniet het volgende:
Nu Bram aan het woord![]()
Wat Connie heeft gedaan het openbaar maken is strafbaar![]()
En wat Gordon heeft gedaan is onrechtmatig en zou schadevergoeding kunnen opleveren
quote:Op donderdag 12 december 2013 18:39 schreef ikweethetookniet het volgende:
http://www.advocatie.nl/kalff-katz-koedooder
Is advocaat connie was ook ff in beeld met een reactie
KKK?quote:Kalff Katz Koedooder
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |