Nee joh die is druk met appenquote:Op woensdag 11 december 2013 23:03 schreef chufi het volgende:
Connie straks bij Humberto Late nite ...
Duurt wel ff voordat die geplamuurd is he...quote:Op woensdag 11 december 2013 23:03 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Ik zie ze nog nergens zitten?
Valt wel mee hoor als je koppie strak in de botox staat.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:05 schreef maily het volgende:
[..]
Duurt wel ff voordat die geplamuurd is he...
quote:Op woensdag 11 december 2013 23:03 schreef chufi het volgende:
Is er al storing bij Vodafone?quote:Op woensdag 11 december 2013 23:13 schreef SecretStoryWous het volgende:
Telefoonnummer van Gordon nu ook op internet, steeds in gesprek
mail je hem toch ffquote:Op woensdag 11 december 2013 23:13 schreef SecretStoryWous het volgende:
Ik heb er de kracht niet meer voor ...quote:Op woensdag 11 december 2013 23:15 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]Diva oorlog
![]()
Ik hou er zo van![]()
Linkjequote:Op woensdag 11 december 2013 23:13 schreef SecretStoryWous het volgende:
Conny welquote:Op woensdag 11 december 2013 23:15 schreef maily het volgende:
Ik heb er de kracht niet meer voor ...
Grapje, toch?quote:Op woensdag 11 december 2013 23:03 schreef chufi het volgende:
Telefoon van dr vriendquote:Op woensdag 11 december 2013 23:20 schreef Greys het volgende:
Connie die telefonisch meldt dat ze telefonisch niet bereikbaar is voor haar kinderen![]()
![]()
Sure. Ze heeft natuurlijk maar een nummerquote:Op woensdag 11 december 2013 23:20 schreef Greys het volgende:
Connie die telefonisch meldt dat ze telefonisch niet bereikbaar is voor haar kinderen![]()
![]()
Toch lastig als je schoonzoon drugsdealer isquote:Op woensdag 11 december 2013 23:20 schreef Greys het volgende:
![]()
Alsof ze niet gewoon een vaste lijn heeft.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |