kijkt ze wel? misschien moeten we dr bellen...quote:Op woensdag 11 december 2013 22:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
eat your heart out Con!
Ze kan zo in de sound of musicquote:Op woensdag 11 december 2013 22:39 schreef JaneDoe het volgende:
willeke meid, wat zie je er uiiiiiiiiiiiiiiiiiit!
Jaaaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 11 december 2013 22:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
eat your heart out Con!
Ja of stuur een appjequote:Op woensdag 11 december 2013 22:40 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
kijkt ze wel? misschien moeten we dr bellen...
quote:Op woensdag 11 december 2013 22:41 schreef maily het volgende:
Ondanks dat we niet live in de uitzending zaten, geloof ik dat wij hier toch ook hartstikke veel leut hebben gehad![]()
Morgen bij Boulevardquote:Op woensdag 11 december 2013 22:42 schreef quirina het volgende:
Hoe zal die rel aflopen tussen connie/Conny en Gorrie?
Morgen even De Telegraaf checkenquote:Op woensdag 11 december 2013 22:42 schreef quirina het volgende:
Hoe zal die rel aflopen tussen connie/Conny en Gorrie?
Dus dat...maar al die chops en bitterballenquote:Op woensdag 11 december 2013 22:41 schreef maily het volgende:
Ondanks dat we niet live in de uitzending zaten, geloof ik dat wij hier toch ook hartstikke veel leut hebben gehad![]()
http://www.telegraaf.nl/prive/22131688/__Gordon_haalt_live_uit__.htmlquote:Op woensdag 11 december 2013 22:43 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Morgen even De Telegraaf checken
quote:wo 11 dec 2013, 22:18
Gordon haalt live opnieuw uit naar Connie
van onze redactie
AMSTERDAM -
De ruzie tussen Gordon en Connie Breukhoven is nog niet voorbij. Helemaal niet nu Goor live op tv het 06-nummer van Connie prijsgaf.
Gordon begon de benefietavond met het uitleggen over het belang van het Nationaal Ouderenfonds en vertelde dat er thuis ergens nog een 'oud vrouwtje' op de bank zat genaamd Connie Breukhoven.
Vervolgens riep hij de kijker op om haar te bellen en gaf het nummer van Connie voor de zekerheid twee keer op.
De zanger is woest op Connie sinds zij afzegde voor het benefietgala. Daar zou zij samen met Patricia Paay en Patty Brard optreden.
Het verhitte telefoongesprek dat Goor en Con daarna hadden, bleek door Connie te zijn opgenomen en is de volgende dag in de media verschenen.
Connie was niet bereikbaar voor commentaar.
quote:Op woensdag 11 december 2013 22:48 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Geeeeeeeeeeeeeen idee, maar ik ga d;r van tussenwas gezellig hier
Patty was in gesprek met de toyboyquote:Op woensdag 11 december 2013 22:58 schreef quirina het volgende:
Ik heb patty ook niet gezien..
Niet dat ik er op zat te wachten ofzo..
Ik zie ze nog nergens zitten?quote:Op woensdag 11 december 2013 23:03 schreef chufi het volgende:
Connie straks bij Humberto Late nite ...
ff zappenquote:Op woensdag 11 december 2013 23:03 schreef chufi het volgende:
Connie straks bij Humberto Late nite ...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |