quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:19 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Humberto Ban
[ afbeelding ]
Deze post is opgedragen aan Mani89
quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik speel nu emotionele muziek.
quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:19 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Humberto Ban
[ afbeelding ]
Deze post is opgedragen aan Mani89
quote:
Daar ben je nu.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:21 schreef k_man het volgende:
Hoi. Ik zoek het P&W-topic - waar is dat gebleven?
Doet me denken aan Watership Downquote:Op dinsdag 10 december 2013 23:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik speel nu emotionele muziek.
Die wordt toch gewoon naar een ver buitenland geëscorteerd?quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:21 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik neem aan dat Volkert van der Graaf wel in de gaten wordt gehouden door Justitie zodra hij vrijgelaten wordt toch?
De angst dat hij na zijn vrijlating zijn vizier op Wilders gaat richten lijkt mij dan ook niet helemaal realistisch.
Hier: TV / [Pauw & Witteman #371] Free Mani89!quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:21 schreef k_man het volgende:
Hoi. Ik zoek het P&W-topic - waar is dat gebleven?
quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik zo emotioneel was was toen Johan en Wilfred ruzie hadden over Veenstra.
Bovendien geniet Wilders 24/7 beveiliging.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:21 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik neem aan dat Volkert van der Graaf wel in de gaten wordt gehouden door Justitie zodra hij vrijgelaten wordt toch?
De angst dat hij na zijn vrijlating zijn vizier op Wilders gaat richten lijkt mij dan ook niet helemaal realistisch.
Nog beter, en ook geen onaannemelijke gedachte inderdaad.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:22 schreef alors het volgende:
[..]
Die wordt toch gewoon naar een ver buitenland geëscorteerd?
Ja, en dat was heel zielig.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:22 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Doet me denken aan Watership Down
Als je ze allemaal leest in zwaar Tilburgs is het nog ergerlijker.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:22 schreef OProg het volgende:
De site van die lijst Smolders is ook een fraaie verzameling oneliners en open deuren zeg.
Je verwacht het niet.
Daar je sta je dan. Het topic die je wist dat zou komen is eindelijk hier.quote:
P&W is een heel slecht programma, het gaat nergens over. Maanden lang herhaling van zetten en oersaaie discussies.quote:
Niet zo zielig als Plague Dogsquote:Op dinsdag 10 december 2013 23:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, en dat was heel zielig.
Ik vind "geniet" wel een mooie woordkeuze. Hij heeft pas het 9-jarig jubileum nog feestelijk gevierd.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:22 schreef regiliopeace het volgende:
[..]
Bovendien geniet Wilders 24/7 beveiliging.
Nog een paar weken geduld, dan hebben we weer de Renske showquote:Op dinsdag 10 december 2013 23:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
P&W is een heel slecht programma, het gaat nergens over. Maanden lang herhaling van zetten en oersaaie discussies.
Tevreden?
Bij RTL? Ja hij heeft de zoveelste facelift gehad.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:23 schreef Travel. het volgende:
Lol Alors, is dat Gerard Joling? Wtf is er met zijn haar
En zijn gezicht lol.
Nee. Hou eens op met het verpesten van deze reeks.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
P&W is een heel slecht programma, het gaat nergens over. Maanden lang herhaling van zetten en oersaaie discussies.
Tevreden?
Nou nou nou, je verpest het zelf.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:25 schreef k_man het volgende:
[..]
Nee. Hou eens op met het verpesten van deze reeks.
Je moeder ook.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:24 schreef Travel. het volgende:
[..]
Joling heeft zijn gezicht gespoten wtf
quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:25 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ze is voor Arsenal die moet je links laten liggen. Nu dat ze eindelijk weer een beetje succes hebben daar, gaan ze direct naast de schoenen lopen.
[ afbeelding ]
"Ja, ik weet het ook niet meer."
Nou zeg, wat onaardig.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je moeder ook.
Ga gewoon naar het Humberto topic met je normale account.
Pssst... dit is TV. Je bent hier geen mod.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je moeder ook.
Ga gewoon naar het Humberto topic met je normale account.
Vrijdag was het echt een topshow.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:27 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik heb die late night show van Humberto nog geen seconde aan gehad. Is dat eigenlijk wat? Of is het dergelijke bagger als ik verwacht van een RTL programma?
RTL Boulevard in de avond...quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:27 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik heb die late night show van Humberto nog geen seconde aan gehad. Is dat eigenlijk wat? Of is het dergelijke bagger als ik verwacht van een RTL programma?
Soort van Boulevard maar dan later.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:27 schreef Tomatenboer het volgende:
Ah, dan mis ik er inderdaad niks aan.quote:
Bij vlagen aardig. Beetje hoog incestgehalte; je kent het wel, de hele RTL-kliek komt wel een keertje langs.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:27 schreef Tomatenboer het volgende:
Bij Goedele bij incest gepleegd.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:29 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Bij vlagen aardig. Beetje hoog incestgehalte; je kent het wel, de hele RTL-kliek komt wel een keertje langs.
quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:30 schreef alors het volgende:
Boulevard in de avond vind ik het programma wel tekort doen.
Dat was vooral in het begin. Het is nu stukken minder.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:30 schreef alors het volgende:
Ik mag hier gewoon gastmodden met mijn powers.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Pssst... dit is TV. Je bent hier geen mod.
Volgens mij ben jij de blauwe power ranger.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik mag hier gewoon gastmodden met mijn powers.
Een held zou ik hem toch niet noemenquote:Op dinsdag 10 december 2013 23:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
Volgens mij is er nog een held uit Lemmer aanwezig: Jack de Vries.
Klopt. Humberto heeft geen partner die tongzoenend met een toyboy wordt aangetroffen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:30 schreef alors het volgende:
Elke dag moest hij 20 kilometer door weer en wind fietsen, gewoon een sportman.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:31 schreef alors het volgende:
[..]
Een held zou ik hem toch niet noemen
Bij Defensie noemt men dat een deserteur.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:31 schreef alors het volgende:
[..]
Een held zou ik hem toch niet noemen
Voor hem was tegen de wind fietsen sowieso zwaarquote:Op dinsdag 10 december 2013 23:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Elke dag moest hij 20 kilometer door weer en wind fietsen, gewoon een sportman.
Alleen dat blauwe klopt. En dan vooral op vrijdag en zaterdag heel laat op de avond en in de nacht.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij de blauwe power ranger.
Toen ben ik teruggezapt, want zodra het over Geers buikvet gaat haak ik af.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:35 schreef marcodej het volgende:
Geer heeft buikvet in zijn bakkes laten spuiten.
Ook Frits Wester heeft goede herinneringen aan dit boek.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:35 schreef waxmask het volgende:
Onze eigen Mandela!!!
RIP!
[ afbeelding ]
Dat is een soort bontkraag.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:35 schreef waxmask het volgende:
Onze eigen Mandela!!!
RIP!
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Alleen dat blauwe klopt. En dan vooral op vrijdag en zaterdag heel laat op de avond en in de nacht.
Eerst was zijn UI ook blauw vuur, maar dat heeft -ie weer teruggezet naar oranje.
Ik wil deze post typeren als licht kritisch.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Alleen dat blauwe klopt. En dan vooral op vrijdag en zaterdag heel laat op de avond en in de nacht.
Eerst was zijn UI ook blauw vuur, maar dat heeft -ie weer teruggezet naar oranje.
Inderdaad, wij dienen voor alles en iedereen bang te zijn en alle selectieve angstbeelden als absolute waarheid te zien.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:37 schreef OProg het volgende:
Oh. Schande. We maken die arme mensen zwart.
Als jij zegt dat je een post zo wilt typeren, dan zal dat wel kloppen, want je zegt het zelf.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wil deze post typeren als licht kritisch.
Klopt dat?
Gelukkig kan hij wel om zichzelf lachen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:40 schreef waxmask het volgende:
Oh dit is wel zo'n irritante niet grappige man.....
Suïcidaalmedia gebruik ik niet.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij bent daar toch de man achter?
Ik probeer het een betere plek te maken met in samenwerking met jvermeer3.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:41 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Suïcidaalmedia gebruik ik niet.
quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik probeer het een betere plek te maken met in samenwerking met jvermeer3.
Zeg, ga jij eens Hollands Got Talent op RTL4 kijken. kssst...quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:43 schreef waxmask het volgende:
Als je je theaters al niet vol krijgt wth doe je dan met je harses op TV?Ga toch weg man!
Een DWDD item dit.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:43 schreef waxmask het volgende:
Als je je theaters al niet vol krijgt wth doe je dan met je harses op TV?Ga toch weg man!
Nederland is een smakeloos land, die kunnen Matt Andersen, Jimmy LaFave en J.W. Roy ook niet waarderen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:43 schreef waxmask het volgende:
Bekendheid genereren; je eigen marktwaarde opvijzelen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:43 schreef waxmask het volgende:
quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:46 schreef DrDentz het volgende:
Met Van Merwijk aan het roer zijn de andere tafelgasten vissenvoer.
Als je geen humor hebt wel ja.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:46 schreef UncleDolan het volgende:
Stand up comedy/cabaret is sowieso kut.
Cabaret niet, stand-up comedy wel meestal inderdaad. Meestal zijn die stand-up comedians zo ontzettend niet-grappig.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:46 schreef UncleDolan het volgende:
Stand up comedy/cabaret is sowieso kut.
Dat hij op Runkle lijkt zei ik vorige keer al joh.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:44 schreef Specularium het volgende:
Is die kerel uit Californication nou een witte neger?
Freek de Jonge staat zelfs voor een negatief aantal mensen te spelen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
Door de crisis gaan de mensen als eerste op Van Merwijk bezuinigen.
Zo, dan heb ik die post vast niet gelezen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat hij op Runkle lijkt zei ik vorige keer al joh.
Inderdaad. Die is er zelf ook niet helemaal meer bij.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Freek de Jonge staat zelfs voor een negatief aantal mensen te spelen.
Oh ja natuurlijk. Snap ik.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zo, dan heb ik die post vast niet gelezen.
Ronald Goedemondtquote:Op dinsdag 10 december 2013 23:49 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Van welke cabaretier heb jij heeft laatst genoten. Noem er een.
Ronald Goedemondtquote:Op dinsdag 10 december 2013 23:49 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Ik kan er zo een heleboel opnoemen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:49 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Emile Schelvisquote:Op dinsdag 10 december 2013 23:49 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
En nu gaan we deels genieten van de allerbeste...Karin Bloemen....quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:49 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Bloemen moet de show reddenquote:Op dinsdag 10 december 2013 23:51 schreef tralalala het volgende:
Humbertoshow was weer een topshow, hoe was het hier?
Witteman wil buikvet in zijn gezicht spuiten.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:51 schreef tralalala het volgende:
Het is nog steeds bezig. Karin Bloemen gaat zingen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:51 schreef tralalala het volgende:
Ze willen nogmaals benadrukken dat "Apartheid" een Nederlands woord is en dat het eigenlijk nog steeds heel slecht vertoeven is in ons land.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:52 schreef waxmask het volgende:
Die VARA witjes die al heel de week Mandela opgeilen, wat denken ze hiermee eigenlijk te bereiken? Vergiffenis voor de slavernij?
Dan moet het publiek met Duitse vlaggetjes zwaaien, dan het is Andrétje.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je hebt geen enkele verbeelding nodig om te zien dat dit André Rieu is.
Dat noemen we verzuiling.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:56 schreef DrDentz het volgende:
Apartheid is ook niet per definitie een slecht iets zoals het nu afgeschilderd wordt. Apart, maar gelijk.
quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:56 schreef tralalala het volgende:
Als ze maar een strak shirtje aan heeft vind ik het prima.
Extreme verzuiling.quote:
quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
Yo leent haar songfestival jurkje even.
Eensquote:Op woensdag 11 december 2013 00:00 schreef Elfletterig het volgende:
Ik vind die neger in die Almhof-reclame irritant en stigmatiserend, mag dat?
Misschien moet P&W daar morgen eens een item aan wijden.
Oudere versie van Seabert.quote:Op woensdag 11 december 2013 20:35 schreef Specularium het volgende:
Sjuul Paradijs
Viel 40 kilo af door een gastric bypass
[ afbeelding ]
.
quote:Op woensdag 11 december 2013 00:00 schreef Elfletterig het volgende:
Ik vind die neger in die Almhof-reclame irritant en stigmatiserend, mag dat?
Misschien moet P&W daar morgen eens een item aan wijden.
Ik heb wel eens een beroerdere gastenlijst gezien dan die van vanavond.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Niet bepaald topgasten de laatste tijd
quote:Op woensdag 11 december 2013 00:02 schreef Elfletterig het volgende:
En ik vind die Peugeot-reclame met dat wijf op die weegschaal nóg irritanter.
* Elfletterig schrijft note to self: meteen uitschakelen als P&W is afgelopen.
Komt omdat dezelfde kutreclames als gisterenavond weer voorbijkomen. Daar waar we gisteren mee eindigden, is nu het begin.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:09 schreef Tem het volgende:
Elflettering gaat zichzelf maar quoten de hele tijd.
Ja precies, zonder die dikke flabbernek lijken zijn oren nog groter.quote:
hoort hij alle roddels goedquote:Op woensdag 11 december 2013 23:11 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Ja precies, zonder die dikke flabbernek lijken zijn oren nog groter.
Eindbazenquote:Op woensdag 11 december 2013 23:13 schreef marcodej het volgende:
Ja, de paus staat tussen Hitler en Stalin. Maar de andere winnaars dus ook...
Ze heeft iets laten doen, of niet? Ik lees de roddelbladen niet, maar ik zag gelijk iets raars aan haar gezicht. Vooral die mondhoeken. En het gezicht ziet er ook een beetje ingevallen uit. Alsof ze herstellende is van een ernstige ziekte.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:13 schreef Markeerstift het volgende:
Godverdomme Yo. Dan ben je zo mooi en dan doe je dit met je gezicht
Heel erg afgevallen en haar tanden zijn anders.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:14 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ze heeft iets laten doen, of niet? Ik lees de roddelbladen niet, maar ik zag gelijk iets raars aan haar gezicht. Vooral die mondhoeken. En het gezicht ziet er ook een beetje ingevallen uit. Alsof ze herstellende is van een ernstige ziekte.
Goudkoortsquote:Op woensdag 11 december 2013 23:14 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Alsof ze herstellende is van een ernstige ziekte.
Het lijkt ook wel of ze iets heeft laten straktrekken. Ze zou nu zo in Madame Tussaud kunnen staan.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:15 schreef Uccie het volgende:
[..]
Heel erg afgevallen en haar tanden zijn anders.
/rtl boulevardmodus
Wat? Iets met d'r neus?quote:Op woensdag 11 december 2013 23:13 schreef Markeerstift het volgende:
Godverdomme Yo. Dan ben je zo mooi en dan doe je dit met je gezicht
Ze hebben het plastic vervangenquote:Op woensdag 11 december 2013 23:16 schreef groenen het volgende:
Jezus, wat hebben ze met het gezicht van Yolanthe gedaan.
Want?quote:Op woensdag 11 december 2013 23:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
En dan ineens ALLAH AHKBAR BOEMMMMMMM
Ik snap jouw posts niet.quote:
Doe eens normaal. Nepper.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
En dan ineens ALLAH AHKBAR BOEMMMMMMM
twitter:el33ta twitterde op woensdag 11-12-2013 om 23:16:45Wat is er met Yolanthe d'r gezicht gebeurd? Kan haar voorhoofd en wangen niet eens bewegen! Arme meid. Zonde, die plastische chirurgie.#penw reageer retweet
twitter:norbertpek twitterde op woensdag 11-12-2013 om 23:15:46Yolanthe lijkt niet meer op Yolanthe. Reallife Photoshop uitgevoerd op 't neuske, zo lijkt het. Daar was natuurlijk héél veel mis mee. #penw reageer retweet
twitter:
twitter:sanne_verhoeven twitterde op woensdag 11-12-2013 om 23:16:59Oke, als je nu even naar ned 1 zappt zie je een strak getrokken barbie zonder bovenlip genaamd Yolanthe. OMG reageer retweet
twitter:I_am_Vaness twitterde op woensdag 11-12-2013 om 23:16:04Wat is er met het hoofd van Yolanthe gebeurd? Andere tanden, botoxbovenlip of gewoon veel afgevallen? #PenW reageer retweet
twitter:Lichtbolletje twitterde op woensdag 11-12-2013 om 23:13:01Juul is er wel smaller, maar niet mooier op geworden. En Yolanthe. Haar mond. reageer retweet
twitter:Geertje91 twitterde op woensdag 11-12-2013 om 23:12:28Hmmm. Yolanthe heeft iets aan haar neus laten doen? #vreemd reageer retweet
twitter:HansBoth twitterde op woensdag 11-12-2013 om 23:12:09Zie ik nu goed dat er bij #Yolanthe in #penw ook al 'wat' onnatuurlijke strakke gezichtslijnen waarneembaar zijn?#zojongnog reageer retweet
twitter:maxpijnenburg_ twitterde op woensdag 11-12-2013 om 23:11:40Heeft die Yolanthe aan de botox gezeten of zo? #penw reageer retweet
... en dit is slechts een kleine selectie.twitter:AlfredHiemstra twitterde op woensdag 11-12-2013 om 23:11:29Zoooo die #yolanthe is ook flink verbouwd #penw reageer retweet
Ik zit toch al wel ruim 9 jaar langer op fok dan jijquote:
U! Dan U!quote:Op woensdag 11 december 2013 23:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik zit toch al wel ruim 9 jaar langer op fok dan jij
Zou wel grappig zijn als daar over een jaar of 10 een soort Joan Rivers zitquote:Op woensdag 11 december 2013 23:21 schreef Elfletterig het volgende:
twitter:el33ta twitterde op woensdag 11-12-2013 om 23:16:45Wat is er met Yolanthe d'r gezicht gebeurd? Kan haar voorhoofd en wangen niet eens bewegen! Arme meid. Zonde, die plastische chirurgie.#penw reageer retweet
twitter:norbertpek twitterde op woensdag 11-12-2013 om 23:15:46Yolanthe lijkt niet meer op Yolanthe. Reallife Photoshop uitgevoerd op 't neuske, zo lijkt het. Daar was natuurlijk héél veel mis mee. #penw reageer retweet
twitter:twitter:sanne_verhoeven twitterde op woensdag 11-12-2013 om 23:16:59Oke, als je nu even naar ned 1 zappt zie je een strak getrokken barbie zonder bovenlip genaamd Yolanthe. OMG reageer retweet
twitter:I_am_Vaness twitterde op woensdag 11-12-2013 om 23:16:04Wat is er met het hoofd van Yolanthe gebeurd? Andere tanden, botoxbovenlip of gewoon veel afgevallen? #PenW reageer retweet
twitter:Lichtbolletje twitterde op woensdag 11-12-2013 om 23:13:01Juul is er wel smaller, maar niet mooier op geworden. En Yolanthe. Haar mond. reageer retweet
twitter:Geertje91 twitterde op woensdag 11-12-2013 om 23:12:28Hmmm. Yolanthe heeft iets aan haar neus laten doen? #vreemd reageer retweet
twitter:HansBoth twitterde op woensdag 11-12-2013 om 23:12:09Zie ik nu goed dat er bij #Yolanthe in #penw ook al 'wat' onnatuurlijke strakke gezichtslijnen waarneembaar zijn?#zojongnog reageer retweet
twitter:maxpijnenburg_ twitterde op woensdag 11-12-2013 om 23:11:40Heeft die Yolanthe aan de botox gezeten of zo? #penw reageer retweet
... en dit is slechts een kleine selectie.twitter:AlfredHiemstra twitterde op woensdag 11-12-2013 om 23:11:29Zoooo die #yolanthe is ook flink verbouwd #penw reageer retweet
Ik vind dat jij de merknaam Sinterklaas moet claimen.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik zit toch al wel ruim 9 jaar langer op fok dan jij
Wat haargroei doet wonderenquote:Op woensdag 11 december 2013 23:23 schreef Uccie het volgende:
Die oren zijn net zo groot als mijn hele hoofd
Bart de Wever is toch op eigen kracht afgevallen? Of ook na operatieve ingrepen?quote:Op woensdag 11 december 2013 23:24 schreef marcodej het volgende:
Sjuul Paradijs is de Bart de Wever van Nederland.
Eensquote:Op woensdag 11 december 2013 23:24 schreef marcodej het volgende:
Sjuul Paradijs is de Bart de Wever van Nederland.
Helemaal mee eens. Als je wilt klonen, doe het dan leuk.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ga weg joh met je matige kloon.
Met haar haar is niets mis.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:26 schreef UncleDolan het volgende:
Is dat vet bij Jolanthe ingespoten of zo? Wat is met haar?
Ja, al staat dit hem wel goed.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:24 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Wat haargroei doet wonderen
[ afbeelding ]
Ze is bekend van bekend zijnquote:Op woensdag 11 december 2013 23:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Waar is jolanthe eigenlijk bekend vanAlleen van jan smit toch
turks fruitquote:Op woensdag 11 december 2013 23:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Het mokkeltje van Sneijder.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Onderweg naar Morgen en tsja, dingen.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |