Zo, dan heb ik die post vast niet gelezen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat hij op Runkle lijkt zei ik vorige keer al joh.
Inderdaad. Die is er zelf ook niet helemaal meer bij.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Freek de Jonge staat zelfs voor een negatief aantal mensen te spelen.
Oh ja natuurlijk. Snap ik.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zo, dan heb ik die post vast niet gelezen.
Ronald Goedemondtquote:Op dinsdag 10 december 2013 23:49 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Van welke cabaretier heb jij heeft laatst genoten. Noem er een.
Ronald Goedemondtquote:Op dinsdag 10 december 2013 23:49 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Ik kan er zo een heleboel opnoemen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:49 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Emile Schelvisquote:Op dinsdag 10 december 2013 23:49 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
En nu gaan we deels genieten van de allerbeste...Karin Bloemen....quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:49 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Bloemen moet de show reddenquote:Op dinsdag 10 december 2013 23:51 schreef tralalala het volgende:
Humbertoshow was weer een topshow, hoe was het hier?
Witteman wil buikvet in zijn gezicht spuiten.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:51 schreef tralalala het volgende:
Het is nog steeds bezig. Karin Bloemen gaat zingen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:51 schreef tralalala het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |