quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:19 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Humberto Ban
[ afbeelding ]
Deze post is opgedragen aan Mani89
quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik speel nu emotionele muziek.
quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:19 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Humberto Ban
[ afbeelding ]
Deze post is opgedragen aan Mani89
quote:
Daar ben je nu.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:21 schreef k_man het volgende:
Hoi. Ik zoek het P&W-topic - waar is dat gebleven?
Doet me denken aan Watership Downquote:Op dinsdag 10 december 2013 23:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik speel nu emotionele muziek.
Die wordt toch gewoon naar een ver buitenland geëscorteerd?quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:21 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik neem aan dat Volkert van der Graaf wel in de gaten wordt gehouden door Justitie zodra hij vrijgelaten wordt toch?
De angst dat hij na zijn vrijlating zijn vizier op Wilders gaat richten lijkt mij dan ook niet helemaal realistisch.
Hier: TV / [Pauw & Witteman #371] Free Mani89!quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:21 schreef k_man het volgende:
Hoi. Ik zoek het P&W-topic - waar is dat gebleven?
quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik zo emotioneel was was toen Johan en Wilfred ruzie hadden over Veenstra.
Bovendien geniet Wilders 24/7 beveiliging.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:21 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik neem aan dat Volkert van der Graaf wel in de gaten wordt gehouden door Justitie zodra hij vrijgelaten wordt toch?
De angst dat hij na zijn vrijlating zijn vizier op Wilders gaat richten lijkt mij dan ook niet helemaal realistisch.
Nog beter, en ook geen onaannemelijke gedachte inderdaad.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:22 schreef alors het volgende:
[..]
Die wordt toch gewoon naar een ver buitenland geëscorteerd?
Ja, en dat was heel zielig.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:22 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Doet me denken aan Watership Down
Als je ze allemaal leest in zwaar Tilburgs is het nog ergerlijker.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:22 schreef OProg het volgende:
De site van die lijst Smolders is ook een fraaie verzameling oneliners en open deuren zeg.
Je verwacht het niet.
Daar je sta je dan. Het topic die je wist dat zou komen is eindelijk hier.quote:
P&W is een heel slecht programma, het gaat nergens over. Maanden lang herhaling van zetten en oersaaie discussies.quote:
Niet zo zielig als Plague Dogsquote:Op dinsdag 10 december 2013 23:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, en dat was heel zielig.
Ik vind "geniet" wel een mooie woordkeuze. Hij heeft pas het 9-jarig jubileum nog feestelijk gevierd.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:22 schreef regiliopeace het volgende:
[..]
Bovendien geniet Wilders 24/7 beveiliging.
Nog een paar weken geduld, dan hebben we weer de Renske showquote:Op dinsdag 10 december 2013 23:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
P&W is een heel slecht programma, het gaat nergens over. Maanden lang herhaling van zetten en oersaaie discussies.
Tevreden?
Bij RTL? Ja hij heeft de zoveelste facelift gehad.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:23 schreef Travel. het volgende:
Lol Alors, is dat Gerard Joling? Wtf is er met zijn haar
En zijn gezicht lol.
Nee. Hou eens op met het verpesten van deze reeks.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
P&W is een heel slecht programma, het gaat nergens over. Maanden lang herhaling van zetten en oersaaie discussies.
Tevreden?
Nou nou nou, je verpest het zelf.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:25 schreef k_man het volgende:
[..]
Nee. Hou eens op met het verpesten van deze reeks.
Je moeder ook.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:24 schreef Travel. het volgende:
[..]
Joling heeft zijn gezicht gespoten wtf
quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:25 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ze is voor Arsenal die moet je links laten liggen. Nu dat ze eindelijk weer een beetje succes hebben daar, gaan ze direct naast de schoenen lopen.
[ afbeelding ]
"Ja, ik weet het ook niet meer."
Nou zeg, wat onaardig.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je moeder ook.
Ga gewoon naar het Humberto topic met je normale account.
Pssst... dit is TV. Je bent hier geen mod.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je moeder ook.
Ga gewoon naar het Humberto topic met je normale account.
Vrijdag was het echt een topshow.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:27 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik heb die late night show van Humberto nog geen seconde aan gehad. Is dat eigenlijk wat? Of is het dergelijke bagger als ik verwacht van een RTL programma?
RTL Boulevard in de avond...quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:27 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik heb die late night show van Humberto nog geen seconde aan gehad. Is dat eigenlijk wat? Of is het dergelijke bagger als ik verwacht van een RTL programma?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |