P&W is een heel slecht programma, het gaat nergens over. Maanden lang herhaling van zetten en oersaaie discussies.quote:
Niet zo zielig als Plague Dogsquote:Op dinsdag 10 december 2013 23:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, en dat was heel zielig.
Ik vind "geniet" wel een mooie woordkeuze. Hij heeft pas het 9-jarig jubileum nog feestelijk gevierd.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:22 schreef regiliopeace het volgende:
[..]
Bovendien geniet Wilders 24/7 beveiliging.
Nog een paar weken geduld, dan hebben we weer de Renske showquote:Op dinsdag 10 december 2013 23:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
P&W is een heel slecht programma, het gaat nergens over. Maanden lang herhaling van zetten en oersaaie discussies.
Tevreden?
Bij RTL? Ja hij heeft de zoveelste facelift gehad.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:23 schreef Travel. het volgende:
Lol Alors, is dat Gerard Joling? Wtf is er met zijn haar
En zijn gezicht lol.
Nee. Hou eens op met het verpesten van deze reeks.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
P&W is een heel slecht programma, het gaat nergens over. Maanden lang herhaling van zetten en oersaaie discussies.
Tevreden?
Nou nou nou, je verpest het zelf.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:25 schreef k_man het volgende:
[..]
Nee. Hou eens op met het verpesten van deze reeks.
Je moeder ook.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:24 schreef Travel. het volgende:
[..]
Joling heeft zijn gezicht gespoten wtf
quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:25 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ze is voor Arsenal die moet je links laten liggen. Nu dat ze eindelijk weer een beetje succes hebben daar, gaan ze direct naast de schoenen lopen.
[ afbeelding ]
"Ja, ik weet het ook niet meer."
Nou zeg, wat onaardig.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je moeder ook.
Ga gewoon naar het Humberto topic met je normale account.
Pssst... dit is TV. Je bent hier geen mod.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je moeder ook.
Ga gewoon naar het Humberto topic met je normale account.
Vrijdag was het echt een topshow.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:27 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik heb die late night show van Humberto nog geen seconde aan gehad. Is dat eigenlijk wat? Of is het dergelijke bagger als ik verwacht van een RTL programma?
RTL Boulevard in de avond...quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:27 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik heb die late night show van Humberto nog geen seconde aan gehad. Is dat eigenlijk wat? Of is het dergelijke bagger als ik verwacht van een RTL programma?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |