Ook Frits Wester heeft goede herinneringen aan dit boek.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:35 schreef waxmask het volgende:
Onze eigen Mandela!!!
RIP!
[ afbeelding ]
Dat is een soort bontkraag.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:35 schreef waxmask het volgende:
Onze eigen Mandela!!!
RIP!
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Alleen dat blauwe klopt. En dan vooral op vrijdag en zaterdag heel laat op de avond en in de nacht.
Eerst was zijn UI ook blauw vuur, maar dat heeft -ie weer teruggezet naar oranje.
Ik wil deze post typeren als licht kritisch.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Alleen dat blauwe klopt. En dan vooral op vrijdag en zaterdag heel laat op de avond en in de nacht.
Eerst was zijn UI ook blauw vuur, maar dat heeft -ie weer teruggezet naar oranje.
Inderdaad, wij dienen voor alles en iedereen bang te zijn en alle selectieve angstbeelden als absolute waarheid te zien.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:37 schreef OProg het volgende:
Oh. Schande. We maken die arme mensen zwart.
Als jij zegt dat je een post zo wilt typeren, dan zal dat wel kloppen, want je zegt het zelf.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wil deze post typeren als licht kritisch.
Klopt dat?
Gelukkig kan hij wel om zichzelf lachen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:40 schreef waxmask het volgende:
Oh dit is wel zo'n irritante niet grappige man.....
Suïcidaalmedia gebruik ik niet.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij bent daar toch de man achter?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |