Soort van Boulevard maar dan later.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:27 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik heb die late night show van Humberto nog geen seconde aan gehad. Is dat eigenlijk wat? Of is het dergelijke bagger als ik verwacht van een RTL programma?
Ah, dan mis ik er inderdaad niks aan.quote:
Bij vlagen aardig. Beetje hoog incestgehalte; je kent het wel, de hele RTL-kliek komt wel een keertje langs.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:27 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik heb die late night show van Humberto nog geen seconde aan gehad. Is dat eigenlijk wat? Of is het dergelijke bagger als ik verwacht van een RTL programma?
Bij Goedele bij incest gepleegd.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:29 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Bij vlagen aardig. Beetje hoog incestgehalte; je kent het wel, de hele RTL-kliek komt wel een keertje langs.
quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:30 schreef alors het volgende:
Boulevard in de avond vind ik het programma wel tekort doen.
Dat was vooral in het begin. Het is nu stukken minder.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:30 schreef alors het volgende:
Ik mag hier gewoon gastmodden met mijn powers.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Pssst... dit is TV. Je bent hier geen mod.
Volgens mij ben jij de blauwe power ranger.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik mag hier gewoon gastmodden met mijn powers.
Een held zou ik hem toch niet noemenquote:Op dinsdag 10 december 2013 23:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
Volgens mij is er nog een held uit Lemmer aanwezig: Jack de Vries.
Klopt. Humberto heeft geen partner die tongzoenend met een toyboy wordt aangetroffen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:30 schreef alors het volgende:
Elke dag moest hij 20 kilometer door weer en wind fietsen, gewoon een sportman.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:31 schreef alors het volgende:
[..]
Een held zou ik hem toch niet noemen
Bij Defensie noemt men dat een deserteur.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:31 schreef alors het volgende:
[..]
Een held zou ik hem toch niet noemen
Voor hem was tegen de wind fietsen sowieso zwaarquote:Op dinsdag 10 december 2013 23:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Elke dag moest hij 20 kilometer door weer en wind fietsen, gewoon een sportman.
Alleen dat blauwe klopt. En dan vooral op vrijdag en zaterdag heel laat op de avond en in de nacht.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij de blauwe power ranger.
Toen ben ik teruggezapt, want zodra het over Geers buikvet gaat haak ik af.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:35 schreef marcodej het volgende:
Geer heeft buikvet in zijn bakkes laten spuiten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |