Ik probeer het een betere plek te maken met in samenwerking met jvermeer3.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:41 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Suïcidaalmedia gebruik ik niet.
quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik probeer het een betere plek te maken met in samenwerking met jvermeer3.
Zeg, ga jij eens Hollands Got Talent op RTL4 kijken. kssst...quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:43 schreef waxmask het volgende:
Als je je theaters al niet vol krijgt wth doe je dan met je harses op TV?Ga toch weg man!
Een DWDD item dit.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:43 schreef waxmask het volgende:
Als je je theaters al niet vol krijgt wth doe je dan met je harses op TV?Ga toch weg man!
Nederland is een smakeloos land, die kunnen Matt Andersen, Jimmy LaFave en J.W. Roy ook niet waarderen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:43 schreef waxmask het volgende:
Bekendheid genereren; je eigen marktwaarde opvijzelen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:43 schreef waxmask het volgende:
quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:46 schreef DrDentz het volgende:
Met Van Merwijk aan het roer zijn de andere tafelgasten vissenvoer.
Als je geen humor hebt wel ja.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:46 schreef UncleDolan het volgende:
Stand up comedy/cabaret is sowieso kut.
Cabaret niet, stand-up comedy wel meestal inderdaad. Meestal zijn die stand-up comedians zo ontzettend niet-grappig.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:46 schreef UncleDolan het volgende:
Stand up comedy/cabaret is sowieso kut.
Dat hij op Runkle lijkt zei ik vorige keer al joh.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:44 schreef Specularium het volgende:
Is die kerel uit Californication nou een witte neger?
Freek de Jonge staat zelfs voor een negatief aantal mensen te spelen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
Door de crisis gaan de mensen als eerste op Van Merwijk bezuinigen.
Zo, dan heb ik die post vast niet gelezen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat hij op Runkle lijkt zei ik vorige keer al joh.
Inderdaad. Die is er zelf ook niet helemaal meer bij.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Freek de Jonge staat zelfs voor een negatief aantal mensen te spelen.
Oh ja natuurlijk. Snap ik.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zo, dan heb ik die post vast niet gelezen.
Ronald Goedemondtquote:Op dinsdag 10 december 2013 23:49 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Van welke cabaretier heb jij heeft laatst genoten. Noem er een.
Ronald Goedemondtquote:Op dinsdag 10 december 2013 23:49 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Ik kan er zo een heleboel opnoemen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:49 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Emile Schelvisquote:Op dinsdag 10 december 2013 23:49 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
En nu gaan we deels genieten van de allerbeste...Karin Bloemen....quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:49 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Bloemen moet de show reddenquote:Op dinsdag 10 december 2013 23:51 schreef tralalala het volgende:
Humbertoshow was weer een topshow, hoe was het hier?
Witteman wil buikvet in zijn gezicht spuiten.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:51 schreef tralalala het volgende:
Het is nog steeds bezig. Karin Bloemen gaat zingen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:51 schreef tralalala het volgende:
Ze willen nogmaals benadrukken dat "Apartheid" een Nederlands woord is en dat het eigenlijk nog steeds heel slecht vertoeven is in ons land.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:52 schreef waxmask het volgende:
Die VARA witjes die al heel de week Mandela opgeilen, wat denken ze hiermee eigenlijk te bereiken? Vergiffenis voor de slavernij?
Dan moet het publiek met Duitse vlaggetjes zwaaien, dan het is Andrétje.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je hebt geen enkele verbeelding nodig om te zien dat dit André Rieu is.
Dat noemen we verzuiling.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:56 schreef DrDentz het volgende:
Apartheid is ook niet per definitie een slecht iets zoals het nu afgeschilderd wordt. Apart, maar gelijk.
quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:56 schreef tralalala het volgende:
Als ze maar een strak shirtje aan heeft vind ik het prima.
Extreme verzuiling.quote:
quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
Yo leent haar songfestival jurkje even.
Eensquote:Op woensdag 11 december 2013 00:00 schreef Elfletterig het volgende:
Ik vind die neger in die Almhof-reclame irritant en stigmatiserend, mag dat?
Misschien moet P&W daar morgen eens een item aan wijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |