nevar forgetquote:
Ik vind het wel wat hebben eigenlijkquote:Op maandag 9 december 2013 21:31 schreef ntm het volgende:
Ik vind timba's bij vrouwen vaak wel lelijk staan, zo lomp
ja net als pudding hahaquote:Op maandag 9 december 2013 21:33 schreef Rozzje het volgende:
Timbas bij meiden is een 50/50 soms staat het leuk soms weer ook totaal niet..
ik zet al mn bezittingen in op jumiquote:Op maandag 9 december 2013 21:34 schreef Nestalgie het volgende:
3 uur vanacht, kalverstraat. Ntm vs jumi, grote kans dat jumi niet komt opdagen. Geen geld terug. Beste bitchfight van de eeuw. O
Die 3equote:Op maandag 9 december 2013 21:35 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
Ja - nee - nee
[ afbeelding ]
Ja - ja - nee
Ik vind juist nee-nee-jaquote:Op maandag 9 december 2013 21:35 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
Ja - nee - nee
[ afbeelding ]
Ja - ja - nee
Neger, jij hebt verstand.quote:Op maandag 9 december 2013 21:35 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
Ja - nee - nee
[ afbeelding ]
Ja - ja - nee
Ja - nee - neequote:Op maandag 9 december 2013 21:35 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
Ja - nee - nee
[ afbeelding ]
Ja - ja - nee
srslyquote:Op maandag 9 december 2013 21:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik vind juist nee-nee-ja
en
nee-ja-ja
Er staat nu ¤3.11 en een veer op jumi. Ik zet zelf 10 euro in op ntmquote:Op maandag 9 december 2013 21:36 schreef aight1 het volgende:
[..]
ik zet al mn bezittingen in op jumi
ik hou faith
quote:Op maandag 9 december 2013 21:39 schreef MMGYMCMB het volgende:
Bitch lookin' like she dressed for all 4 seasons.
Ik vind jou ja-ja-jaquote:Op maandag 9 december 2013 21:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik vind juist nee-nee-ja
en
nee-ja-ja
Ik had mijn paar voor 170-200 nog wat gekocht man gewoon die standaardquote:Op maandag 9 december 2013 21:41 schreef E.B.A.H. het volgende:
Wat kosten Timba's eigenlijk tegenwoordig?
Dat werkt niet bij Vas. Je kan beter een foto van haar uitprinten en onderkwakken.quote:
Ik overweeg het wel maar ben bang dat ik ze zelf ook te lomp ga vinden. Heb maat 45.5/46quote:Op maandag 9 december 2013 21:42 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Ik had mijn paar voor 170-200 nog wat gekocht man gewoon die standaard
Hoe lang ben je? ik ben 194-195 en draag ook maat 45-46 maar weet niet of timbas groot vallen denk van wel.. Echt het ziet er niet uit en dan ook nog dat ze echt kut lopen je raakt er wel aan gewend maar toch heb liever sneakers aanquote:Op maandag 9 december 2013 21:43 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Ik overweeg het wel maar ben bang dat ik ze zelf ook te lomp ga vinden. Heb maat 45.5/46
En moet ik daar dan ook nog een foto maken? Want die vorige is al opgedroogdquote:Op maandag 9 december 2013 21:43 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Dat werkt niet bij Vas. Je kan beter een foto van haar uitprinten en onderkwakken.
Kan niet haten op timba'squote:Op maandag 9 december 2013 21:31 schreef ntm het volgende:
Ik vind timba's bij vrouwen vaak wel lelijk staan, zo lomp
Als je smalle schoudertjes hebt staan ze wel gauw lomp.quote:Op maandag 9 december 2013 21:43 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Ik overweeg het wel maar ben bang dat ik ze zelf ook te lomp ga vinden. Heb maat 45.5/46
Welke danquote:Op maandag 9 december 2013 21:44 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Kan niet haten op timba's![]()
Ik heb die in laars vorm trouwens. En niet de standaard kleur die door half NL gedragen wordt.
1.83 ik ben zelf ook van de sneakers.. Denk dat ik het gewoon bij sneakers houd.quote:Op maandag 9 december 2013 21:44 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Hoe lang ben je? ik ben 194-195 en draag ook maat 45-46 maar weet niet of timbas groot vallen denk van wel.. Echt het ziet er niet uit en dan ook nog dat ze echt kut lopen je raakt er wel aan gewend maar toch heb liever sneakers aan
Dan hoef ik me dus geen zorgen te makenquote:Op maandag 9 december 2013 21:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Als je smalle schoudertjes hebt staan ze wel gauw lomp.
ligt eraan, hoe hoog je swagniveauquote:Op maandag 9 december 2013 21:47 schreef Dimachaerus het volgende:
mensen ik heb winterschoenen nodig
is timba als jongen acceptabel?
Plsquote:Op maandag 9 december 2013 21:43 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Dat werkt niet bij Vas. Je kan beter een foto van haar uitprinten en onderkwakken.
Heb je daar ook pics van? Wajow fix lingerie pics met je timba's aanquote:Op maandag 9 december 2013 21:44 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Kan niet haten op timba's![]()
Ik heb die in laars vorm trouwens. En niet de standaard kleur die door half NL gedragen wordt.
Ja.. maar beter koop je gewoon sneakers je gaat moe worden van je timbasquote:Op maandag 9 december 2013 21:47 schreef Dimachaerus het volgende:
Jij bent gen 1.83 niggerquote:Op maandag 9 december 2013 21:46 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
1.83 ik ben zelf ook van de sneakers.. Denk dat ik het gewoon bij sneakers houd.
hoezo ik draag nog steeds allstarsquote:Op maandag 9 december 2013 21:48 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Ja.. maar beter koop je gewoon sneakers je gaat moe worden van je timbas
Jawelquote:
Haha, gekrompen.quote:Op maandag 9 december 2013 21:48 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
JawelIk dacht dat ik 186 was toch a zemer.
Nog steeds wel balen eigenlijk.
Nee alleen als transgender.quote:Op maandag 9 december 2013 21:47 schreef Dimachaerus het volgende:
ehct?quote:Op maandag 9 december 2013 21:49 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Nee alleen als transgender.
Ben je dom of wat
lijkt me niet fijn zitten eigenlijkquote:
Ja alle turken zijn klein mattie wat d8 jy.quote:Op maandag 9 december 2013 21:48 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
JawelIk dacht dat ik 186 was toch a zemer.
Nog steeds wel balen eigenlijk.
Ewa ja, dat krijg je als je kkveel fapt.quote:
Niet? Zitten juist fokking chill! En zijn lekker warm.quote:Op maandag 9 december 2013 21:49 schreef aight1 het volgende:
[..]
lijkt me niet fijn zitten eigenlijk
ik ken een turk van 2.10mquote:Op maandag 9 december 2013 21:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja alle turken zijn klein mattie wat d8 jy.
oh maar kan je dan wel je knieën nog bewegenquote:Op maandag 9 december 2013 21:49 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Niet? Zitten juist fokking chill! En zijn lekker warm.
volgens mij meet ik inmiddels 1.643 ;s lijkt wel alsof elk meisje nog weer meer groter is geworden dan mijquote:Op maandag 9 december 2013 21:49 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Ewa ja, dat krijg je als je kkveel faptsquat.
nee grapje ik ook nietquote:
Wat bedoel je met klein?quote:Op maandag 9 december 2013 21:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja alle turken zijn klein mattie wat d8 jy.
Ja joh tuurlijk, zit net onder de knie.quote:Op maandag 9 december 2013 21:50 schreef aight1 het volgende:
[..]
oh maar kan je dan wel je knieën nog bewegen
oh dan moet ik ze ook maar eens proberenquote:Op maandag 9 december 2013 21:50 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja joh tuurlijk, zit net onder de knie.
Oh ok. Ik dacht dat je het over mijn 14cm had.quote:
Wat heb je te bieden?quote:
niks ik wou gewoon weten of iemand dat wildequote:
Wil je wat kwijt? Wil je een schouder?quote:Op maandag 9 december 2013 21:52 schreef aight1 het volgende:
[..]
niks ik wou gewoon weten of iemand dat wilde
ja ben gister met voetballen op schouder geraakt en nu doet ie flink pijn dus kan wel nieuwe gebruiken thnxquote:Op maandag 9 december 2013 21:53 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Wil je wat kwijt? Wil je een schouder?
Als man kleiner dan 190 zijnquote:Op maandag 9 december 2013 21:54 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Niet minimaal als man 188 zijn____
[ afbeelding ]
Wat voor eentje heb je nodig? Tata? Mocro? Turk? Coelie? En hoe breed?quote:Op maandag 9 december 2013 21:53 schreef aight1 het volgende:
[..]
ja ben gister met voetballen op schouder geraakt en nu doet ie flink pijn dus kan wel nieuwe gebruiken thnx
Doe normaal manquote:Op maandag 9 december 2013 21:54 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Niet minimaal als man 188 zijn____
[ afbeelding ]
welke kan je missen?quote:Op maandag 9 december 2013 21:54 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Wat voor eentje heb je nodig? Tata? Mocro? Turk? Coelie? En hoe breed?
quote:Op maandag 9 december 2013 21:53 schreef Dimachaerus het volgende:
[ afbeelding ]
kijk die hak ook![]()
is dit zelfde model als die gele eigek??
Je krijgt 'em vers a broeder. Ik chop die shit vers op bestelling.quote:
aight heb je iets oostbloksquote:Op maandag 9 december 2013 21:55 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Je krijgt 'em vers a broeder. Ik chop die shit vers op bestelling.
TMI.quote:Op maandag 9 december 2013 21:56 schreef Dimachaerus het volgende:
ik heb net gepoept
Laatste tijd wanneer ik vlak daarna weer achte rmijn desktop zit komen poepdampen vanonder mijn shirt vandaan ...
moet beter uitdampen
en soms ruikt mijn rechterpols naar schijt lol
echt raar
ik veeg met links af..
ik maak het papier nat met water uit zo'n gieterquote:
Is wel de ''ideale'' lengte of dat zegt menquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-12-2013 21:58:53 ]
quote:Op maandag 9 december 2013 21:56 schreef Dimachaerus het volgende:
ik heb net gepoept
Laatste tijd wanneer ik vlak daarna weer achte rmijn desktop zit komen poepdampen vanonder mijn shirt vandaan ...
moet beter uitdampen
echt raar
ik veeg met links af..
quote:Op maandag 9 december 2013 21:58 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik kan een Roemeens schouder aanraden. Hiermee gaat je diefstal stats met +3 omhoog en je niffie handling met +5quote:
Aye, klinkt goed, ik neem em. Waar moet ik tekenen?quote:Op maandag 9 december 2013 22:02 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Ik kan een Roemeens schouder aanraden. Hiermee gaat je diefstal stats met +3 omhoog en je niffie handling met +5
kkhard op zijn kaak stompenquote:
Nooo G niks tekenen. Pijp je?quote:Op maandag 9 december 2013 22:03 schreef aight1 het volgende:
[..]
Aye, klinkt goed, ik neem em. Waar moet ik tekenen?
shi stewie edde ieksquote:Op maandag 9 december 2013 22:03 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Ik zou m letterlijk gewoon weg gooien net shi wahed american football
nee sorry alleen op zon- en feestdagen in schrikkeljarenquote:
weet jij alles van fniequote:Op maandag 9 december 2013 22:04 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Vinger in je gat,
dan ruik je wat!
goeie prostaatmassage op zn tijd is niks mis mee neequote:Op maandag 9 december 2013 22:07 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Lekker diep in je anus met je vinger dat doet elke man toch!
Ja dat voelt grappig aan je piemel danquote:Op maandag 9 december 2013 22:07 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Lekker diep in je anus met je vinger dat doet elke man toch!
Komt omdat je met je rechterhand je penis naar beneden duwt om te voorkomen dat je de rand raakt.quote:Op maandag 9 december 2013 21:56 schreef Dimachaerus het volgende:
echt raar
ik veeg met links af..
Mijn anus is verboden toegangquote:Op maandag 9 december 2013 22:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja dat voelt grappig aan je piemel dan
Redwings?quote:Op maandag 9 december 2013 22:15 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
rozzje ik heb nieuwe winterschoen nodig help is
Ik eet niks. Nog erger.quote:Op maandag 9 december 2013 22:23 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Dat feel wanneer je nu pindas zit te eten
Ja maar NL is geen Siberië a mattie hou je geld en koop wat klerenquote:Op maandag 9 december 2013 22:17 schreef Dimachaerus het volgende:
ik wil van die winter desert clark kent boots oid
zijn die goed
is deze goedquote:Op maandag 9 december 2013 22:25 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Ja maar NL is geen Siberië a mattie hou je geld en koop wat kleren
Koop gewoon hoge allstars in het zwart a zemmelquote:Op maandag 9 december 2013 22:27 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
is deze goed
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
die zijn wahaed koudquote:Op maandag 9 december 2013 22:28 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Koop gewoon hoge allstars in het zwart a zemmel
ik heb deze maar is koudquote:Op maandag 9 december 2013 22:28 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Koop gewoon hoge allstars in het zwart a zemmel
What.quote:Op maandag 9 december 2013 14:51 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hahahahaha![]()
![]()
Nee gebeurt niks op die foto, staat gewoon een dude op maar Chai heeft z'n gezicht wazig gemaakt. Ik denk die jongen te kennen dus ik wil foto met gezicht zodat ik het zeker kan weten
Oh.quote:Op maandag 9 december 2013 22:49 schreef Chocolatebear het volgende:
GVD GVD
morgen een black tie feestje en nu kan ik vandoaag nergens mn zwarte das en witte pochet vindon.
[ afbeelding ]
PANZER, stuur me die pic zonder blur over het gezicht. Serieus. Ik MOET weten of hij het isquote:
Kan je niks van je pa lenenquote:Op maandag 9 december 2013 22:49 schreef Chocolatebear het volgende:
GVD GVD
morgen een black tie feestje en nu kan ik vandoaag nergens mn zwarte das en witte pochet vindon.
[ afbeelding ]
wil je nou echt mijn oplossing horen..quote:Op maandag 9 december 2013 22:49 schreef Chocolatebear het volgende:
GVD GVD
[ afbeelding ]
toiletpapier vouwt nie zo handigquote:Op maandag 9 december 2013 23:02 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
wil je nou echt mijn oplossing horen..
ben weeskindje kk lijerquote:
dasje paar keer door je anus halenquote:Op maandag 9 december 2013 23:03 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
toiletpapier vouwt nie zo handig
nigger ik wil er dapper as fuark uit zienquote:
Swag is kantjesquote:Op maandag 9 december 2013 23:05 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
nigger ik wil er dapper as fuark uit zien
cant get on my levelquote:
Wanneer was die foto gemaakt? Dan kijk ik of ik het origineel nog heb.quote:Op maandag 9 december 2013 22:52 schreef VeerEli het volgende:
[..]
PANZER, stuur me die pic zonder blur over het gezicht. Serieus. Ik MOET weten of hij het is
Dwc heeft wel een zwart ding wat hij in je nek kan leggenquote:Op maandag 9 december 2013 22:49 schreef Chocolatebear het volgende:
GVD GVD
[ afbeelding ]
Niet willen pijpen en dan ook nog dit durven te vragen?quote:
Hihiquote:Op dinsdag 10 december 2013 07:29 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Niet willen pijpen en dan ook nog dit durven te vragen?
heb r wel een voor je. Zwarte mc gregor stropdasquote:Op maandag 9 december 2013 22:49 schreef Chocolatebear het volgende:
GVD GVD
[ afbeelding ]
Niks mis mee, kan ergerquote:
Wie nietquote:
KLB / [KLB SEXY SC] Okquote:Op maandag 9 december 2013 23:44 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Wanneer was die foto gemaakt? Dan kijk ik of ik het origineel nog heb.
En op deze datumquote:
quote:Op donderdag 28 maart 2013 17:52 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ]
Imagine die babytalk er ook nog bij.Waarom voert ze die jongen gewoon niet, dan houdt hij zijn mond tenminste.
?quote:
1. Ik kan het hebben.quote:
Echt he.quote:
Hey bobbyquote:
En jij kan het ook hebbenquote:Op dinsdag 10 december 2013 10:36 schreef Chai het volgende:
Ik kies ook 1, want mijn hik is te hinderlijk.
Picsquote:
jij had toch geld genoegquote:Op dinsdag 10 december 2013 10:56 schreef Murdera het volgende:
wel lastig dat het onverwacht is. Krijg je die kleding dan wel weer terug? Anders kan het een dure grap worden.
Wow zou doodgaan.quote:
Als ze recht staat heeft ze toch helemaal geen tietjes en kontquote:Op dinsdag 10 december 2013 11:17 schreef krioro het volgende:
[..]
Wat?
[..]
Vond het gewoon een leuke foto.
Word altijd kwaad van dat soort figuren, gtfo m'n squatrack met die onzin.quote:Op dinsdag 10 december 2013 11:17 schreef Robophatt het volgende:
ShitBij de gym, meisje gaat naar squatrek, begint met 70kg dus ik fucking jaloers want dat is mijn max en zij warmt er blijkbaar mee op. Vervolgens doet ze 1 set van 10 en gaat ze tot zo'n 140 graden, toen was het blijkbaar tijd voor cardio. Goeien workout
Pics van je quads.quote:Op dinsdag 10 december 2013 11:19 schreef krioro het volgende:
[..]
Wordt altijd kwaad van dat soort figuren, gtfo m'n squatrack met die onzin.(srs)
Ging me niet eens om de chick, al valt het allemaal best mee imo.quote:Op dinsdag 10 december 2013 11:18 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Als ze recht staat heeft ze toch helemaal geen tietjes en kont.
Ja naja ik was daar al klaar, dus wat dat betreft had ik er geen last van. Was al verbaasd want ze zag er ook niet echt uit als iemand die met 70kg opwarmt zeg maarquote:Op dinsdag 10 december 2013 11:19 schreef krioro het volgende:
[..]
Wordt altijd kwaad van dat soort figuren, gtfo m'n squatrack met die onzin.(srs)
Tevens: Pics van je quads.
Sowieso die eerst he wie wil er nou de hik hebbenquote:
Hmm, geen idee hoe je daar bij komt. Al ben ik in real life wel een stralende verschijningquote:Op dinsdag 10 december 2013 11:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
heeey ik hoorde dat jij lekker was. Pics gaarne
quote:Op dinsdag 10 december 2013 11:22 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hmm, geen idee hoe je daar bij komt. Al ben ik in real life wel een stralende verschijning.
quote:Op maandag 9 december 2013 15:21 schreef MMGYMCMB het volgende:
FOK!sma's december 2013:
1. Veer
...
[tijdje niks]
...
2. Allure_
3. Robophatt
4. ntm
5. Vaseline_
quote:
Mensen die maar 70 halenquote:Op dinsdag 10 december 2013 11:21 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja naja ik was daar al klaar, dus wat dat betreft had ik er geen last van. Was al verbaasd want ze zag er ook niet echt uit als iemand die met 70kg opwarmt zeg maar![]()
[ afbeelding ]
quote:
Tijd om uit de buurt van die kerncentrale te verhuizen dan.quote:Op dinsdag 10 december 2013 11:22 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hmm, geen idee hoe je daar bij komt. Al ben ik in real life wel een stralende verschijning.
Afgelopen weekend was wel vergraft uit mijn dak zombie, maar geen pics daarvan neequote:Op dinsdag 10 december 2013 11:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik hoopte op van die vergrafte uit je dak zombie pics, maar dat zit er zeker niet in?
Als er een tijdje niks is, waarom gaat de lijst dan weer verder bij 2?quote:
tragisch.quote:Op dinsdag 10 december 2013 11:30 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Afgelopen weekend was wel vergraft uit mijn dak zombie, maar geen pics daarvan nee.
Heb je nog wat leuke nieuwe muziek dan, gorgeous?quote:Op dinsdag 10 december 2013 11:30 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Afgelopen weekend was wel vergraft uit mijn dak zombie, maar geen pics daarvan nee.
Ik zou wel een paar dick moves maken ja.quote:Op dinsdag 10 december 2013 11:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee maar zo'n kluns als jij bent zou je gaan bewegen en dan rip nek
plsquote:Op dinsdag 10 december 2013 11:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik zou wel een paar dick moves maken ja.
Ja, heftig weer. ben gebrokenquote:Op dinsdag 10 december 2013 11:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
tragisch.Wel goed weekend gehad dus?
Nee, kan echt nooit meer wat leuks vindenquote:Op dinsdag 10 december 2013 11:31 schreef krioro het volgende:
[..]
Heb je nog wat leuke nieuwe muziek dan, gorgeous?
Nee, I got nothing. Vroeger was alles beter.quote:Op dinsdag 10 december 2013 11:32 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, kan echt nooit meer wat leuks vinden. Na Drake ben ik maar een beetje bij zijn album blijven hangen. Jij wel?
Lijkt er wel op ja.quote:Op dinsdag 10 december 2013 11:34 schreef krioro het volgende:
[..]
Nee, I got nothing. Vroeger was alles beter.
quote:Op dinsdag 10 december 2013 11:37 schreef Murdera het volgende:
Zou raken, beetje teleurgesteld in mezelf.
quote:This whole time I thought it was going to be a music video
Hoezo teleurgesteld in jezelf?quote:
die tattoo boven haar oog.quote:Op dinsdag 10 december 2013 11:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoezo teleurgesteld in jezelf?
Je kunt wel haar oorlel neuken als je zou willen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 11:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
die tattoo boven haar oog.toch opgewonden geworden.
hnnnngquote:Op dinsdag 10 december 2013 11:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je kunt wel haar oorlel neuken als je zou willen.
Jiggly Bell' vs. Nappy 'Froquote:Op dinsdag 10 december 2013 11:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
mooi die prioriteiten. "eerst mn broek optrekken"
ik haat zwahtenquote:Op dinsdag 10 december 2013 08:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
heb r wel een voor je. Zwarte mc gregor stropdas
wowwww.quote:
Vind dr centebakkie niet zo best.quote:Op dinsdag 10 december 2013 11:47 schreef Chocolatebear het volgende:
[ afbeelding ]
zou neuken
und haht
Misschien heeft ze wel een penis.quote:Op dinsdag 10 december 2013 11:47 schreef Chocolatebear het volgende:
[ afbeelding ]
zou neuken
und haht
Wat.quote:Op dinsdag 10 december 2013 11:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
Vind dr centebakkie niet zo best.
quote:
Maar ondertussen wel Vas neuken.quote:Op dinsdag 10 december 2013 11:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
Vind dr centebakkie niet zo best.
quote:Op dinsdag 10 december 2013 11:49 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
Maar ondertussen wel Vas neuken.
quote:
Al heb ik je recente cutieface al tijden niet gezien, ik koester de herinneringen uit het verledenquote:Op dinsdag 10 december 2013 11:48 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Alleen maar omdat ik jointjes rook en een dikke kont heb zeker.
quote:Op dinsdag 10 december 2013 11:49 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
Maar ondertussen wel Vas neuken.
quote:
Maar zou je?quote:
Ik kan bevestigen dat dat niet het geval is.quote:
quote:
Godkk.quote:Op dinsdag 10 december 2013 11:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
schmink haar bruin, geef wise een moker,
quote:Op dinsdag 10 december 2013 11:52 schreef Murdera het volgende:
[..]uiteraard.
schmink haar bruin, geef wise een moker, en daarna zou ik haar waarschijnlijk nog wel doen.
Deze man. Labieler dan.. ja, weet niet, you get the idea.quote:Op dinsdag 10 december 2013 11:50 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Al heb ik je recente cutieface al tijden niet gezien, ik koester de herinneringen uit het verleden.
ik mag niet klagen denk ikquote:Op dinsdag 10 december 2013 11:50 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Al heb ik je recente cutieface al tijden niet gezien, ik koester de herinneringen uit het verleden.
KKquote:Op dinsdag 10 december 2013 11:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
schmink haar bruin, geef wise een moker
Hij mag nog even doorbikkelen, maar hij heeft nog kans.quote:Op dinsdag 10 december 2013 11:54 schreef Allure_ het volgende:
[..]
ik mag niet klagen denk ikHoe is t onderhand met je vriendin. Forever alone gij
en jij en mozy? of is dat allang uit? Ben niet meer op de hoogtequote:Op dinsdag 10 december 2013 11:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij mag nog even doorbikkelen, maar hij heeft nog kans.
YOU AIN'T GOT THE ANSWERS, KRI'.quote:Op dinsdag 10 december 2013 11:53 schreef krioro het volgende:
[..]
Deze man. Labieler dan.. ja, weet niet, you get the idea.
Ze is toevallig vandaag jarigquote:Op dinsdag 10 december 2013 11:54 schreef Allure_ het volgende:
[..]
ik mag niet klagen denk ikHoe is t onderhand met je vriendin. Forever alone gij
Dat gaat goed.quote:Op dinsdag 10 december 2013 11:56 schreef Allure_ het volgende:
[..]
en jij en mozy? of is dat allang uit? Ben niet meer op de hoogte
Leuk cadeautje gekocht?quote:
Dee-Dee, please. Ally is gewoon 10/10, kuhlaar.quote:Op dinsdag 10 december 2013 11:56 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
YOU AIN'T GOT THE ANSWERS, KRI'.
Gefeliciteerd.quote:[..]
Ze is toevallig vandaag jarig.
(Wat) ga je haar geven?quote:
Oh, gelukkig. Nog steeds een open relatie? Kan me er niks bij voorstellenquote:Op dinsdag 10 december 2013 11:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat gaat goed.
[..]
Leuk cadeautje gekocht?
Je vriendin? Je crush? Je banga?quote:Op dinsdag 10 december 2013 11:56 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
YOU AIN'T GOT THE ANSWERS, KRI'.
[..]
Ze is toevallig vandaag jarig.
Haha nee nooit gehad joh.quote:Op dinsdag 10 december 2013 11:58 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Oh, gelukkig. Nog steeds een open relatie? Kan me er niks bij voorstellen.
quote:
A-HA!quote:
quote:
Laatst nog keuze uit 4 dingen gepost en keuze gemaaktquote:
Thanksquote:
Haha ik ook idd, Sway die volgens mij voor het eerst spazz out gaat gewoonquote:Op dinsdag 10 december 2013 11:58 schreef krioro het volgende:
En dat interview had ik al gezien ja, maar dan met beeld, wat een kkmongool is die gast, echt.
Ik heb binnenkort tentamens man, ben te druk om hier altijd te kijken.quote:Op dinsdag 10 december 2013 11:59 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[..]
Laatst nog keuze uit 4 dingen gepost en keuze gemaakt. Werd deze.
[ afbeelding ]
Waarom geen rose horloge.quote:Op dinsdag 10 december 2013 11:59 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[..]
Laatst nog keuze uit 4 dingen gepost en keuze gemaakt. Werd deze.
[ afbeelding ]
[..]
Thanks.
[..]
Haha ik ook idd, Sway die volgens mij voor het eerst spazz out gaat gewoon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |