Jawelquote:
Haha, gekrompen.quote:Op maandag 9 december 2013 21:48 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
JawelIk dacht dat ik 186 was toch a zemer.
Nog steeds wel balen eigenlijk.
Nee alleen als transgender.quote:Op maandag 9 december 2013 21:47 schreef Dimachaerus het volgende:
mensen ik heb winterschoenen nodig
is timba als jongen acceptabel?
ehct?quote:Op maandag 9 december 2013 21:49 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Nee alleen als transgender.
Ben je dom of wat
lijkt me niet fijn zitten eigenlijkquote:
Ja alle turken zijn klein mattie wat d8 jy.quote:Op maandag 9 december 2013 21:48 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
JawelIk dacht dat ik 186 was toch a zemer.
Nog steeds wel balen eigenlijk.
Ewa ja, dat krijg je als je kkveel fapt.quote:
Niet? Zitten juist fokking chill! En zijn lekker warm.quote:Op maandag 9 december 2013 21:49 schreef aight1 het volgende:
[..]
lijkt me niet fijn zitten eigenlijk
ik ken een turk van 2.10mquote:Op maandag 9 december 2013 21:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja alle turken zijn klein mattie wat d8 jy.
oh maar kan je dan wel je knieën nog bewegenquote:Op maandag 9 december 2013 21:49 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Niet? Zitten juist fokking chill! En zijn lekker warm.
volgens mij meet ik inmiddels 1.643 ;s lijkt wel alsof elk meisje nog weer meer groter is geworden dan mijquote:Op maandag 9 december 2013 21:49 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Ewa ja, dat krijg je als je kkveel faptsquat.
nee grapje ik ook nietquote:
Wat bedoel je met klein?quote:Op maandag 9 december 2013 21:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja alle turken zijn klein mattie wat d8 jy.
Ja joh tuurlijk, zit net onder de knie.quote:Op maandag 9 december 2013 21:50 schreef aight1 het volgende:
[..]
oh maar kan je dan wel je knieën nog bewegen
oh dan moet ik ze ook maar eens proberenquote:Op maandag 9 december 2013 21:50 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja joh tuurlijk, zit net onder de knie.
Oh ok. Ik dacht dat je het over mijn 14cm had.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |