nevar forgetquote:
Ik vind het wel wat hebben eigenlijkquote:Op maandag 9 december 2013 21:31 schreef ntm het volgende:
Ik vind timba's bij vrouwen vaak wel lelijk staan, zo lomp
ja net als pudding hahaquote:Op maandag 9 december 2013 21:33 schreef Rozzje het volgende:
Timbas bij meiden is een 50/50 soms staat het leuk soms weer ook totaal niet..
ik zet al mn bezittingen in op jumiquote:Op maandag 9 december 2013 21:34 schreef Nestalgie het volgende:
3 uur vanacht, kalverstraat. Ntm vs jumi, grote kans dat jumi niet komt opdagen. Geen geld terug. Beste bitchfight van de eeuw. O
Die 3equote:Op maandag 9 december 2013 21:35 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
Ja - nee - nee
[ afbeelding ]
Ja - ja - nee
Ik vind juist nee-nee-jaquote:Op maandag 9 december 2013 21:35 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
Ja - nee - nee
[ afbeelding ]
Ja - ja - nee
Neger, jij hebt verstand.quote:Op maandag 9 december 2013 21:35 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
Ja - nee - nee
[ afbeelding ]
Ja - ja - nee
Ja - nee - neequote:Op maandag 9 december 2013 21:35 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
Ja - nee - nee
[ afbeelding ]
Ja - ja - nee
srslyquote:Op maandag 9 december 2013 21:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik vind juist nee-nee-ja
en
nee-ja-ja
Er staat nu ¤3.11 en een veer op jumi. Ik zet zelf 10 euro in op ntmquote:Op maandag 9 december 2013 21:36 schreef aight1 het volgende:
[..]
ik zet al mn bezittingen in op jumi
ik hou faith
quote:Op maandag 9 december 2013 21:39 schreef MMGYMCMB het volgende:
Bitch lookin' like she dressed for all 4 seasons.
Ik vind jou ja-ja-jaquote:Op maandag 9 december 2013 21:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik vind juist nee-nee-ja
en
nee-ja-ja
Ik had mijn paar voor 170-200 nog wat gekocht man gewoon die standaardquote:Op maandag 9 december 2013 21:41 schreef E.B.A.H. het volgende:
Wat kosten Timba's eigenlijk tegenwoordig?
Dat werkt niet bij Vas. Je kan beter een foto van haar uitprinten en onderkwakken.quote:
Ik overweeg het wel maar ben bang dat ik ze zelf ook te lomp ga vinden. Heb maat 45.5/46quote:Op maandag 9 december 2013 21:42 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Ik had mijn paar voor 170-200 nog wat gekocht man gewoon die standaard
Hoe lang ben je? ik ben 194-195 en draag ook maat 45-46 maar weet niet of timbas groot vallen denk van wel.. Echt het ziet er niet uit en dan ook nog dat ze echt kut lopen je raakt er wel aan gewend maar toch heb liever sneakers aanquote:Op maandag 9 december 2013 21:43 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Ik overweeg het wel maar ben bang dat ik ze zelf ook te lomp ga vinden. Heb maat 45.5/46
En moet ik daar dan ook nog een foto maken? Want die vorige is al opgedroogdquote:Op maandag 9 december 2013 21:43 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Dat werkt niet bij Vas. Je kan beter een foto van haar uitprinten en onderkwakken.
Kan niet haten op timba'squote:Op maandag 9 december 2013 21:31 schreef ntm het volgende:
Ik vind timba's bij vrouwen vaak wel lelijk staan, zo lomp
Als je smalle schoudertjes hebt staan ze wel gauw lomp.quote:Op maandag 9 december 2013 21:43 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Ik overweeg het wel maar ben bang dat ik ze zelf ook te lomp ga vinden. Heb maat 45.5/46
Welke danquote:Op maandag 9 december 2013 21:44 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Kan niet haten op timba's![]()
Ik heb die in laars vorm trouwens. En niet de standaard kleur die door half NL gedragen wordt.
1.83 ik ben zelf ook van de sneakers.. Denk dat ik het gewoon bij sneakers houd.quote:Op maandag 9 december 2013 21:44 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Hoe lang ben je? ik ben 194-195 en draag ook maat 45-46 maar weet niet of timbas groot vallen denk van wel.. Echt het ziet er niet uit en dan ook nog dat ze echt kut lopen je raakt er wel aan gewend maar toch heb liever sneakers aan
Dan hoef ik me dus geen zorgen te makenquote:Op maandag 9 december 2013 21:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Als je smalle schoudertjes hebt staan ze wel gauw lomp.
ligt eraan, hoe hoog je swagniveauquote:Op maandag 9 december 2013 21:47 schreef Dimachaerus het volgende:
mensen ik heb winterschoenen nodig
is timba als jongen acceptabel?
Plsquote:Op maandag 9 december 2013 21:43 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Dat werkt niet bij Vas. Je kan beter een foto van haar uitprinten en onderkwakken.
Heb je daar ook pics van? Wajow fix lingerie pics met je timba's aanquote:Op maandag 9 december 2013 21:44 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Kan niet haten op timba's![]()
Ik heb die in laars vorm trouwens. En niet de standaard kleur die door half NL gedragen wordt.
Ja.. maar beter koop je gewoon sneakers je gaat moe worden van je timbasquote:Op maandag 9 december 2013 21:47 schreef Dimachaerus het volgende:
mensen ik heb winterschoenen nodig
is timba als jongen acceptabel?
Jij bent gen 1.83 niggerquote:Op maandag 9 december 2013 21:46 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
1.83 ik ben zelf ook van de sneakers.. Denk dat ik het gewoon bij sneakers houd.
hoezo ik draag nog steeds allstarsquote:Op maandag 9 december 2013 21:48 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Ja.. maar beter koop je gewoon sneakers je gaat moe worden van je timbas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |