Ik heb ook een stelletje in m'n klas zitten die dezelfde paar uggs dragen, ziet er serieus niet uit als die twee naast elkaar lopenquote:
Ras dilah (oid).quote:Op maandag 9 december 2013 21:12 schreef ntm het volgende:
[..]
Gemarineerd in ras= gemarineerd in hoofd
quote:Op maandag 9 december 2013 21:16 schreef ntm het volgende:
[..]
Ik heb ook een stelletje in m'n klas zitten die dezelfde paar uggs dragen, ziet er serieus niet uit als die twee naast elkaar lopen
Een jongen bij mij op de middelbare werd gepest omdat hij uggs droeg en na het incident waarbij hij in de klas moest huilen heeft hij ze nooit meer aangetrokkenquote:Op maandag 9 december 2013 21:16 schreef ntm het volgende:
[..]
Ik heb ook een stelletje in m'n klas zitten die dezelfde paar uggs dragen, ziet er serieus niet uit als die twee naast elkaar lopen
Terechtquote:Op maandag 9 december 2013 21:18 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Een jongen bij mij op de middelbare werd gepest omdat hij uggs droeg en na het incident waarbij hij in de klas moest huilen heeft hij ze nooit meer aangetrokken![]()
Waren ook alleen flauwe grapjes zoals homo enzo niks extreems
Haha lullig welquote:Op maandag 9 december 2013 21:18 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Een jongen bij mij op de middelbare werd gepest omdat hij uggs droeg en na het incident waarbij hij in de klas moest huilen heeft hij ze nooit meer aangetrokken![]()
ik weet nie hoor??quote:Op maandag 9 december 2013 20:37 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Nee ik heb het over meiden die een klysma nemen.. Blijft gewoon nog steeds nasty is niks voor niks een ''uitgang''
Jij zou overal erin gaanquote:Op maandag 9 december 2013 21:20 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik weet nie hoor??
zou gewoon erin gaan..
Mur, kom er maar in.quote:Op maandag 9 december 2013 21:20 schreef ntm het volgende:
[..]
Haha lullig welIk had ook een weirdo bij mij in de klas die Schotse rokken droeg en hij had dreadlocks, echt gare combi
Kijk wat bij jongens echt niet kan (mijn mening) zijn van die extreme skinny jeans en leggings.. Maar ligt ook hoe jezelf presenteert etc..quote:
Ja dat is idd echt homo/hipster willen doen.. Alleen als je schots bent en voor speciale gelegenheden het aan doet zonder onderbroek dan mag hetquote:Op maandag 9 december 2013 21:20 schreef ntm het volgende:
[..]
Haha lullig welIk had ook een weirdo bij mij in de klas die Schotse rokken droeg en hij had dreadlocks, echt gare combi
Is toch niet vies?quote:Op maandag 9 december 2013 21:18 schreef ntm het volgende:
[..]
Heb je weer vieze woordjes geleerd van je mocromatties?
Jij ging zeker stiekem onder zn rokje kijken om te zien of hij daar ook dreads hadquote:Op maandag 9 december 2013 21:20 schreef ntm het volgende:
[..]
daar trek je je toch niks van aan, heb gehoord dat ze warm zitten. Maar beter timba's dragenquote:Op maandag 9 december 2013 21:18 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Ja kloptquote:Op maandag 9 december 2013 21:25 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Is toch niet vies?Gewoon een belediging?
Zijn idd lekker warm ik heb ook timba's maar draag ze te weinig vooral omdat het echt kut is kwa lopenquote:Op maandag 9 december 2013 21:27 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
daar trek je je toch niks van aan, heb gehoord dat ze warm zitten. Maar beter timba's dragen
Gvdquote:Op maandag 9 december 2013 21:25 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Jij ging zeker stiekem onder zn rokje kijken om te zien of hij daar ook dreads had
Goed zo jongen.quote:Op maandag 9 december 2013 21:20 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik weet nie hoor??
zou gewoon erin gaan..
Zie het steeds meer.quote:Op maandag 9 december 2013 21:31 schreef ntm het volgende:
Ik vind timba's bij vrouwen vaak wel lelijk staan, zo lomp
Jumi vs. Ntm, inleggen kan bij Nestalgie.quote:Op maandag 9 december 2013 21:31 schreef ntm het volgende:
Ik vind timba's bij vrouwen vaak wel lelijk staan, zo lomp
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |