Nee ik heb het over meiden die een klysma nemen.. Blijft gewoon nog steeds nasty is niks voor niks een ''uitgang''quote:

quote:Op maandag 9 december 2013 20:43 schreef E.B.A.H. het volgende:
Als het goedkoper moet:
[ afbeelding ]

Da's toch prima, goedkoop is soms beterquote:Op maandag 9 december 2013 20:43 schreef E.B.A.H. het volgende:
Als het goedkoper moet:
[ afbeelding ]

Gvd, zie bij jou al de stukjes ras el hanout kip en de köfte eruit pruttelenquote:Op maandag 9 december 2013 20:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Da's toch prima, goedkoop is soms beter
 .
.

teringquote:Op maandag 9 december 2013 20:52 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Gvd, zie bij jou al de stukjes ras el hanout kip en de köfte eruit pruttelen.

Hahahahahaha kkquote:Op maandag 9 december 2013 20:52 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Gvd, zie bij jou al de stukjes ras el hanout kip en de köfte eruit pruttelen.

Zag het je ooit zeggen, is me altijd bijgebleven omdat ik het daarvoor nog niet kendequote:
 . Weet alweer hoe tho.
. Weet alweer hoe tho.quote:Op woensdag 8 februari 2012 13:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Met meditteraanse groenten gemarineerd in ras el hanout.
Oké, diner samengesteld!

Damn sonquote:Op maandag 9 december 2013 20:58 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zag het je ooit zeggen, is me altijd bijgebleven omdat ik het daarvoor nog niet kende. Weet alweer hoe tho.
[..]

quote:Op maandag 9 december 2013 20:58 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zag het je ooit zeggen, is me altijd bijgebleven omdat ik het daarvoor nog niet kende. Weet alweer hoe tho.
[..]

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lol@ topic btw, hoe ik typte

quote:Op maandag 9 december 2013 21:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
DamnGemarineerd in ras= gemarineerd in hoofdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lol@ topic btw, hoe ik typte

Ja hallo wijsneus ik kan er ook niks aan doen dat het zo heetquote:Op maandag 9 december 2013 21:12 schreef ntm het volgende:
[..]
Gemarineerd in ras= gemarineerd in hoofd

quote:

Ja klopt ras el hanout betekend ook hoofd van de winkel, rare naam wel.quote:Op maandag 9 december 2013 21:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja hallo wijsneus ik kan er ook niks aan doen dat het zo heet

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |