Een discussie aanwakkeren, wegblijven en pas weer posten als het een beetje is overgewaaid.quote:
Godverquote:Op maandag 9 december 2013 20:23 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Een discussie aanwakkeren, wegblijven en pas weer posten als het een beetje is overgewaaid.
Props gast.
Vraag me af wat dWc zou doen als hij de kans krijgt om seksuele interactie met Veer te hebben, maar anaal de enige optie is.quote:Op maandag 9 december 2013 20:22 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
afgaande op die foto waar tli op had gecomment zal ik je informeren dat ik in die positie alles zou doen wat god verboden heeft. DUS OOK ANAAL JA
probably dr huiswerk makenquote:Op maandag 9 december 2013 20:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Vraag me af wat dWc zou doen als hij de kans krijgt om seksuele interactie met Veer te hebben, maar anaal de enige optie is.
Godsammequote:Op maandag 9 december 2013 20:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Vraag me af wat dWc zou doen als hij de kans krijgt om seksuele interactie met Veer te hebben, maar anaal de enige optie is.
Doorgeven aan zijn bro die wel anaal zou vernederen.quote:Op maandag 9 december 2013 20:24 schreef Chai het volgende:
[..]
K-K-Kapot makenquote:Op maandag 9 december 2013 20:25 schreef E.B.A.H. het volgende:
Maar genoeg religie voor vandaag. Tijd voor billen.![]()
[ afbeelding ]
Vraag me af wat jij zou doen als je niet geestesziek wasquote:Op maandag 9 december 2013 20:24 schreef Chai het volgende:
[..]
quote:
NEEEE, NEEE, NEE. Je MOET kiezen. Anaal of niets.quote:Op maandag 9 december 2013 20:26 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Vraag me af wat jij zou doen als je niet geestesziek was.
Anaal zou nooit de enige optie zijn, ongesteld = gewoon d'r in, dichtgenaaid = openscheuren etc.
quote:Op maandag 9 december 2013 20:27 schreef Chai het volgende:
[..]
NEEEE, NEEE, NEE. Je MOET kiezen. Anaal of niets.
Niet eens doorgeven? Tag die shit gewoon door man.quote:
Bizar. Ik voel me naakt. Alsof ik niet in m'n eigen huis durf te schijten omdat er visite is. Heel naar dit, Chaiquote:Op maandag 9 december 2013 20:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej![]()
Hoe voelt dat? in gedachten even je comfortzone verlaten?
quote:Op maandag 9 december 2013 20:22 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
afgaande op die foto waar tli op had gecomment zal ik je informeren dat ik in die positie alles zou doen wat god verboden heeft. DUS OOK ANAAL JA
Hahahaquote:Op maandag 9 december 2013 20:30 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Bizar. Ik voel me naakt. Alsof ik niet in m'n eigen huis durf te schijten omdat er visite is. Heel naar dit, Chai.
Mensen die een klysma nemenquote:Op maandag 9 december 2013 20:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Is het minder erg als ze vooraf zo'n endeldarmspoeling heeft gehad?
Huh? ben jij gay?quote:Op maandag 9 december 2013 20:31 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Mensen die een klysma nemenhup gewoon de douche in en de douchekop erin joh!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |