Oude testament was gewoon een nimbus van vroeger, kinderboek voor volwassen kinderen.quote:Op maandag 9 december 2013 20:14 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Oude Testament is veel ouder, Nieuwe Testament jonger dan 2000 jaar.
2000 jaar geleden waren deze vermoeiende discussies er nogniet en lliepiedereen gelukkig nnogals een mak schaap aachterelkaar aanquote:Op maandag 9 december 2013 20:13 schreef Gridlok het volgende:
[..]
2000 jaar geleden was de wereld nog niet rond.
Zo boos.jpegquote:Op maandag 9 december 2013 20:15 schreef Dven het volgende:
[..]
2000 jaar geleden waren deze vermoeiende discussies er nogniet en lliepiedereen gelukkig nnogals een mak schaap aachterelkaar aan
Wim? Of die jongere vent? Wim was echt een baasquote:Op maandag 9 december 2013 20:14 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Haha ikr, enige goede docent die we daar hadden was voor filosofie, die had lekker ritme, 8 voor kunst geschiedenis.
grappig, ik denk dat het onderwerp het meest overdachte onderwerp is dat bestaatquote:Op maandag 9 december 2013 20:13 schreef Dven het volgende:
[..]
ik noem mezelf ook nergens gelovig. Ik vind beide extremen nogal ondoordacht
Best mooie verhalen op zich. Beter dan dat kut NTquote:Op maandag 9 december 2013 20:15 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Oude testament was gewoon een nimbus van vroeger, kinderboek voor volwassen kinderen.
Geen idee hoe die miensch heette, was er bijna nooit.quote:Op maandag 9 december 2013 20:15 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Wim? Of die jongere vent? Wim was echt een baas
Rob Leidekkers was ook wel een goeien docent.
Olivia![]()
![]()
was op dezelfde dag jarig als ik
Dood en verderf, daar hou je dus wel vanquote:Op maandag 9 december 2013 20:16 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Best mooie verhalen op zich. Beter dan dat kut NT
Man man man, als ik knetterstoned ben en me besef hoe complex en HUGE AS FUARK het heelal ook alweer isquote:Op maandag 9 december 2013 20:12 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Dat dan eerder, maar niks met goden en shit, ik geloof wel in iets dat het heelal bij elkaar houdt, en dat is geen man in een wit gewaad + baard
Slecht.quote:Op maandag 9 december 2013 20:17 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Geen idee hoe die miensch heette, was er bijna nooit.
Zal het boek even voor je verpesten.quote:Op maandag 9 december 2013 20:16 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Best mooie verhalen op zich. Beter dan dat kut NT
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Te groot voor het menselijk brein braddaaaaquote:Op maandag 9 december 2013 20:17 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Man man man, als ik knetterstoned ben en me besef hoe complex en HUGE AS FUARK het heelal ook alweer is.
En even nadenken wat het nut is van die andere planeten behalve de zon en maan als er geeneens leven op mogelijk isquote:Op maandag 9 december 2013 20:17 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Man man man, als ik knetterstoned ben en me besef hoe complex en HUGE AS FUARK het heelal ook alweer is.
Behalve tegen die mensen op straat die je proberen te bekeren of jehova'sgetuigen aan de deur, dan is het toegestaan.quote:Op maandag 9 december 2013 20:19 schreef Chocolatebear het volgende:
beter dat mensen gewoon elkaar lekker met rust laten
heb zelf ook een periode gehad dat ik hardcore atheïstisch ging doen en constant de discussie aan gingfock die shit. Lekker elkaar zn gang laten gaan en je vrijheden benutten.
In een piepklein lamphuisjequote:Op maandag 9 december 2013 20:17 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 december 2013 20:19 schreef Chocolatebear het volgende:
heb zelf ook een periode gehad dat ik hardcore atheïstisch ging doen en constant de discussie aan gingfock die shit. Lekker elkaar zn gang laten gaan en je vrijheden benutten.
Laat ieder zn leven lijden we gaan toch allemaal dood ja tochhquote:Op maandag 9 december 2013 20:19 schreef Chocolatebear het volgende:
Jammere is dat het heel weinig mensen boeit wat er buiten deze dampkring gebeurt, kk sad.quote:Op maandag 9 december 2013 20:17 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 december 2013 20:18 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zal het boek even voor je verpesten.Wel fijn dat het in een spoiler stondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
Dan zeg ik: "nee dankje" of "geen interesse"quote:Op maandag 9 december 2013 20:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Behalve tegen die mensen op straat die je proberen te bekeren of jehova'sgetuigen aan de deur, dan is het toegestaan.
np ik denk aan je gevoelens.quote:Op maandag 9 december 2013 20:20 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Wel fijn dat het in een spoiler stond
21 december 2012 zijn we allemaal overleden.quote:Op maandag 9 december 2013 20:20 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Laat ieder zn leven lijden we gaan toch allemaal dood ja tochh
Dat is nog knap moeilijk als je niet accepteert of begrijpt wat de ander zegt..quote:Op maandag 9 december 2013 20:20 schreef VeerEli het volgende:
[..]Zou ook mooi zijn als je er ook gewoon wél over kon praten met elkaar, zonder continu alleen maar erop gefocust te zijn om elkaar te overtuigen van je eigen gelijk. Informatieve gesprekken zijn ook leuk.
afgaande op die foto waar tli op had gecomment zal ik je informeren dat ik in die positie alles zou doen wat god verboden heeft. DUS OOK ANAAL JAquote:Op maandag 9 december 2013 20:20 schreef VeerEli het volgende:
[..]Zou ook mooi zijn als je er ook gewoon wél over kon praten met elkaar, zonder continu alleen maar erop gefocust te zijn om elkaar te overtuigen van je eigen gelijk. Informatieve gesprekken zijn ook leuk.
Een discussie aanwakkeren, wegblijven en pas weer posten als het een beetje is overgewaaid.quote:
Godverquote:Op maandag 9 december 2013 20:23 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Een discussie aanwakkeren, wegblijven en pas weer posten als het een beetje is overgewaaid.
Props gast.
Vraag me af wat dWc zou doen als hij de kans krijgt om seksuele interactie met Veer te hebben, maar anaal de enige optie is.quote:Op maandag 9 december 2013 20:22 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
afgaande op die foto waar tli op had gecomment zal ik je informeren dat ik in die positie alles zou doen wat god verboden heeft. DUS OOK ANAAL JA
probably dr huiswerk makenquote:Op maandag 9 december 2013 20:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Vraag me af wat dWc zou doen als hij de kans krijgt om seksuele interactie met Veer te hebben, maar anaal de enige optie is.
Godsammequote:Op maandag 9 december 2013 20:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Vraag me af wat dWc zou doen als hij de kans krijgt om seksuele interactie met Veer te hebben, maar anaal de enige optie is.
Doorgeven aan zijn bro die wel anaal zou vernederen.quote:Op maandag 9 december 2013 20:24 schreef Chai het volgende:
[..]
K-K-Kapot makenquote:Op maandag 9 december 2013 20:25 schreef E.B.A.H. het volgende:
Maar genoeg religie voor vandaag. Tijd voor billen.![]()
[ afbeelding ]
Vraag me af wat jij zou doen als je niet geestesziek wasquote:Op maandag 9 december 2013 20:24 schreef Chai het volgende:
[..]
quote:
NEEEE, NEEE, NEE. Je MOET kiezen. Anaal of niets.quote:Op maandag 9 december 2013 20:26 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Vraag me af wat jij zou doen als je niet geestesziek was.
Anaal zou nooit de enige optie zijn, ongesteld = gewoon d'r in, dichtgenaaid = openscheuren etc.
quote:Op maandag 9 december 2013 20:27 schreef Chai het volgende:
[..]
NEEEE, NEEE, NEE. Je MOET kiezen. Anaal of niets.
Niet eens doorgeven? Tag die shit gewoon door man.quote:
Bizar. Ik voel me naakt. Alsof ik niet in m'n eigen huis durf te schijten omdat er visite is. Heel naar dit, Chaiquote:Op maandag 9 december 2013 20:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej![]()
Hoe voelt dat? in gedachten even je comfortzone verlaten?
quote:Op maandag 9 december 2013 20:22 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
afgaande op die foto waar tli op had gecomment zal ik je informeren dat ik in die positie alles zou doen wat god verboden heeft. DUS OOK ANAAL JA
Hahahaquote:Op maandag 9 december 2013 20:30 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Bizar. Ik voel me naakt. Alsof ik niet in m'n eigen huis durf te schijten omdat er visite is. Heel naar dit, Chai.
Mensen die een klysma nemenquote:Op maandag 9 december 2013 20:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Is het minder erg als ze vooraf zo'n endeldarmspoeling heeft gehad?
Huh? ben jij gay?quote:Op maandag 9 december 2013 20:31 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Mensen die een klysma nemenhup gewoon de douche in en de douchekop erin joh!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |