Die jaquote:Op woensdag 8 februari 2012 13:25 schreef Jajong het volgende:
[..]
Namu namu. En het is Moluks niet Indonesisch.
Hossel ras el hanout ergens en maak er lekkere shit vanquote:Op woensdag 8 februari 2012 13:25 schreef o.us het volgende:
[..]
Goed punt. Maar misschien zijn er elders betere ideeën te vangen.
Spaanse tortilla met uitjes![]()
.
Nee die vieze Javanen stelen alles van de Molukkers.quote:Op woensdag 8 februari 2012 13:28 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Die jaAh, ik haalde ze net bij de toko dus ik ging er vanuit dat het ook gewoon Indonesisch is.
quote:Op woensdag 8 februari 2012 13:30 schreef Jajong het volgende:
[..]
Nee die vieze Javanen stelen alles van de Molukkers.
Wat heeft dat er nou weer mee te maken?quote:Op woensdag 8 februari 2012 13:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]Zegt iemand die laatst pas voor het eerst in z'n leven onder echte molukkers was
Wat is dit nou weer ontzettend achterlijke opmerkingquote:Op woensdag 8 februari 2012 13:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]Zegt iemand die laatst pas voor het eerst in z'n leven onder echte molukkers was
Ik heb wel een Marokkaanse supermarkt hier om de hoek zitten (waar ik nooit komquote:Op woensdag 8 februari 2012 13:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hossel ras el hanout ergens en maak er lekkere shit van
Dat Jajong alleen Molukker is als het hem uitkomtquote:Op woensdag 8 februari 2012 13:33 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Wat heeft dat er nou weer mee te maken?
Joh, Amsterdamquote:Op woensdag 8 februari 2012 13:34 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik heb wel een Marokkaanse supermarkt hier om de hoek zitten (waar ik nooit kom) en dat ik daar ras el hânout kan fixen.
Omg, hoe ken je dat (alweer)?
quote:Op woensdag 8 februari 2012 13:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat Jajong alleen Molukker is als het hem uitkomt
Volgens mij begrijp je me verkeerd, begrijpelijk want je ziet m'n gezichtsuitdrukking niet. Laat maar weer.quote:Op woensdag 8 februari 2012 13:36 schreef Jajong het volgende:
[..]. Jij weet helemaal niks van mij domme fopneger.
Gek he als je achter een fucking beeldscherm zit.quote:Op woensdag 8 februari 2012 13:37 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Volgens mij begrijp je me verkeerd, begrijpelijk want je ziet m'n gezichtsuitdrukking niet. Laat maar weer.
Moeilijk he, normaal reageren.quote:Op woensdag 8 februari 2012 13:40 schreef Jajong het volgende:
[..]
Gek he als je achter een fucking beeldscherm zit.
Achterlijke.
gekruide witvis (pangasius) uit de oven met witte rijst, vissausje en doperwtenquote:Op woensdag 8 februari 2012 13:22 schreef o.us het volgende:
Iemand een idee voor wat ik vanavond moet koken?
Ik zat te denken aan een Spaanse tortilla met een lekker gemarineerd kipfiletje erbij.
Iddquote:
die laatste had ik vorige week gekocht. Vond em niet zo lekker terwijl ik hem hetzelfde gekruid had als pangasiusquote:
Met meditteraanse groenten gemarineerd in ras el hanout.quote:Op woensdag 8 februari 2012 13:45 schreef o.us het volgende:
[..]
Idd.
Maar ik heb eigenlijk trek in een lekkere kipfilet. Ik ben een baas in lekkere marinades.
Apart, ik vind Tilapia meestal lekkerder juistquote:Op woensdag 8 februari 2012 13:47 schreef wise het volgende:
[..]
die laatste had ik vorige week gekocht. Vond em niet zo lekker terwijl ik hem hetzelfde gekruid had als pangasius
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |