Yes, Maar eerlijk gezegd vind ik 6 uur opstaan voor werk 100x makkelijker dan om 7 uur opstaan voor schoolquote:
wist niet dat je wilde dat mensen wisten wat voor werk je deedquote:Op woensdag 8 februari 2012 10:31 schreef Salatrel het volgende:
[..]
echt niet want dan had je wel goed 'gegokt'
tja, met werk verdien je geld, met school kost het (wat je dan later terug gaat verdienen)quote:Op woensdag 8 februari 2012 10:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Yes, Maar eerlijk gezegd vind ik 6 uur opstaan voor werk 100x makkelijker dan om 7 uur opstaan voor school
Is dit hoe de wereld werkt?quote:Op woensdag 8 februari 2012 10:34 schreef wise het volgende:
[..]
tja, met werk verdien je geld, met school kost het (wat je dan later terug gaat verdienen)
carequote:Op woensdag 8 februari 2012 10:33 schreef wise het volgende:
[..]
wist niet dat je wilde dat mensen wisten wat voor werk je deed
Buiten dat, ik ben altijd zo'n tiepje geweest die geen flikker aan school deed en werkstukken en shit dag voor de deadline inlevertquote:Op woensdag 8 februari 2012 10:34 schreef wise het volgende:
[..]
tja, met werk verdien je geld, met school kost het (wat je dan later terug gaat verdienen)
Herkenbaar...quote:Op woensdag 8 februari 2012 10:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Buiten dat, ik ben altijd zo'n tiepje geweest die geen flikker aan school deed en werkstukken en shit dag voor de deadline inlevert
Dat is ook de reden dat ik gezakt benquote:Op woensdag 8 februari 2012 10:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Herkenbaar...
Zeker met tentamens.. de avond ervoor even leren.
voortrekkerijżquote:Op woensdag 8 februari 2012 12:19 schreef .C het volgende:
Waarom zijn er drie posts verwijderd uit het vorige deel?
Je mallequote:Op woensdag 8 februari 2012 12:28 schreef Furdinand het volgende:
Haal mijn naam eens uit de op
Ik kan mijzelf niet meer normaal spytoolen
Waarom vragen terwijl je zelf al iets kankerlekkers suggereert?quote:Op woensdag 8 februari 2012 13:22 schreef o.us het volgende:
Iemand een idee voor wat ik vanavond moet koken?
Ik zat te denken aan een Spaanse tortilla met een lekker gemarineerd kipfiletje erbij.
Dan train je te lang.quote:Op woensdag 8 februari 2012 13:21 schreef Juminelle het volgende:
Pasteitjes
Oh en hai y'all. Ik ben vanmorgen als een ekte bikkel om half 8 opgestaan om te sporten en ik ben net pas terug
Nee, niet die dingen. Indonesische pasteitjes met kipquote:
Meh, ik ging dansen, dus dan is het geen probleem. Fitness begint me te vervelen de laatste tijd.quote:
Goed puntquote:Op woensdag 8 februari 2012 13:23 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Waarom vragen terwijl je zelf al iets kankerlekkers suggereert?
Namu namu. En het is Moluks niet Indonesisch.quote:Op woensdag 8 februari 2012 13:24 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Nee, niet die dingen. Indonesische pasteitjes met kip
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |