Jawelquote:
Haha, gekrompen.quote:Op maandag 9 december 2013 21:48 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
JawelIk dacht dat ik 186 was toch a zemer.
Nog steeds wel balen eigenlijk.
Nee alleen als transgender.quote:Op maandag 9 december 2013 21:47 schreef Dimachaerus het volgende:
mensen ik heb winterschoenen nodig
is timba als jongen acceptabel?
ehct?quote:Op maandag 9 december 2013 21:49 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Nee alleen als transgender.
Ben je dom of wat
lijkt me niet fijn zitten eigenlijkquote:
Ja alle turken zijn klein mattie wat d8 jy.quote:Op maandag 9 december 2013 21:48 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
JawelIk dacht dat ik 186 was toch a zemer.
Nog steeds wel balen eigenlijk.
Ewa ja, dat krijg je als je kkveel fapt.quote:
Niet? Zitten juist fokking chill! En zijn lekker warm.quote:Op maandag 9 december 2013 21:49 schreef aight1 het volgende:
[..]
lijkt me niet fijn zitten eigenlijk
ik ken een turk van 2.10mquote:Op maandag 9 december 2013 21:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja alle turken zijn klein mattie wat d8 jy.
oh maar kan je dan wel je knieën nog bewegenquote:Op maandag 9 december 2013 21:49 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Niet? Zitten juist fokking chill! En zijn lekker warm.
volgens mij meet ik inmiddels 1.643 ;s lijkt wel alsof elk meisje nog weer meer groter is geworden dan mijquote:Op maandag 9 december 2013 21:49 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Ewa ja, dat krijg je als je kkveel faptsquat.
nee grapje ik ook nietquote:
Wat bedoel je met klein?quote:Op maandag 9 december 2013 21:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja alle turken zijn klein mattie wat d8 jy.
Ja joh tuurlijk, zit net onder de knie.quote:Op maandag 9 december 2013 21:50 schreef aight1 het volgende:
[..]
oh maar kan je dan wel je knieën nog bewegen
oh dan moet ik ze ook maar eens proberenquote:Op maandag 9 december 2013 21:50 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja joh tuurlijk, zit net onder de knie.
Oh ok. Ik dacht dat je het over mijn 14cm had.quote:
Wat heb je te bieden?quote:
niks ik wou gewoon weten of iemand dat wildequote:
Wil je wat kwijt? Wil je een schouder?quote:Op maandag 9 december 2013 21:52 schreef aight1 het volgende:
[..]
niks ik wou gewoon weten of iemand dat wilde
ja ben gister met voetballen op schouder geraakt en nu doet ie flink pijn dus kan wel nieuwe gebruiken thnxquote:Op maandag 9 december 2013 21:53 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Wil je wat kwijt? Wil je een schouder?
Als man kleiner dan 190 zijnquote:Op maandag 9 december 2013 21:54 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Niet minimaal als man 188 zijn____
[ afbeelding ]
Wat voor eentje heb je nodig? Tata? Mocro? Turk? Coelie? En hoe breed?quote:Op maandag 9 december 2013 21:53 schreef aight1 het volgende:
[..]
ja ben gister met voetballen op schouder geraakt en nu doet ie flink pijn dus kan wel nieuwe gebruiken thnx
Doe normaal manquote:Op maandag 9 december 2013 21:54 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Niet minimaal als man 188 zijn____
[ afbeelding ]
welke kan je missen?quote:Op maandag 9 december 2013 21:54 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Wat voor eentje heb je nodig? Tata? Mocro? Turk? Coelie? En hoe breed?
quote:Op maandag 9 december 2013 21:53 schreef Dimachaerus het volgende:
[ afbeelding ]
kijk die hak ook![]()
is dit zelfde model als die gele eigek??
Je krijgt 'em vers a broeder. Ik chop die shit vers op bestelling.quote:
aight heb je iets oostbloksquote:Op maandag 9 december 2013 21:55 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Je krijgt 'em vers a broeder. Ik chop die shit vers op bestelling.
TMI.quote:Op maandag 9 december 2013 21:56 schreef Dimachaerus het volgende:
ik heb net gepoept
Laatste tijd wanneer ik vlak daarna weer achte rmijn desktop zit komen poepdampen vanonder mijn shirt vandaan ...
moet beter uitdampen
en soms ruikt mijn rechterpols naar schijt lol
echt raar
ik veeg met links af..
ik maak het papier nat met water uit zo'n gieterquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |