Maar ze is blond, koppig en heeft een vriend.quote:Op donderdag 28 maart 2013 13:54 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Het toont aan dat Veer een seksuele impuls bij je oproept, doe met deze informatie wat je wilt.
Damn wat tof. Herinneringen aan als jonge Panzermaus een beetje solo de hele middag rondkrabbelen op de rotsen in Portugal.quote:Op donderdag 28 maart 2013 13:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
Of als toerist een mooie wandeling maken.
Je wilt gewoon uitlokken dat ik haar geen mooie vrouw noem. Maar nee, Fas is een schoonheidquote:Op donderdag 28 maart 2013 13:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zit je weer op het twitter account van Fas?
Die vriend heeft ze al sinds haar 16e ofzo, dat kan je niet serieus nemen.quote:Op donderdag 28 maart 2013 13:59 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Maar ze is blond, koppig en heeft een vriend.Kun je haar beter vastbinden met je tanktop ofzo.
Huil van blijdschap nu.quote:Op donderdag 28 maart 2013 13:59 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Je wilt gewoon uitlokken dat ik haar geen mooie vrouw noem. Maar nee, Fas is een schoonheid.
Saai spelquote:Op donderdag 28 maart 2013 13:59 schreef Murdera het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/RapeLay
[ afbeelding ]
Ik heb geen hoogtevrees maar dit, sick fucking shit.quote:
Nee juist niet. Je had het over mooie vrouwen die foto;s posten die niet van zichzelf zijn. Doet Fas toch altijdquote:Op donderdag 28 maart 2013 13:59 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Je wilt gewoon uitlokken dat ik haar geen mooie vrouw noem. Maar nee, Fas is een schoonheid.
Ik heb dat serieus nog gespeeldquote:Op donderdag 28 maart 2013 13:59 schreef Murdera het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/RapeLay
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 28 maart 2013 13:59 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 maart 2013 14:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb dat serieus nog gespeeldZo waardeloos
Juist.quote:Op donderdag 28 maart 2013 13:59 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Die vriend heeft ze al sinds haar 16e ofzo, dat kan je niet serieus nemen.
Ze weet niet beter.
quote:S. fietste achter Vaatstra aan, die vrij snel fietste. Hij volgde haar door een tunnel. Hij had nog steeds de gedachte 'die is voor mij', bevestigt S.
quote:'ik weet niet meer wat er door mij heen ging. Ik was zo gefocust om haar in te halen' S. haalde Vaatstra in. 'Ik fiets heel dicht naast haar, ik pak haar vast en ik rem af. Ik probeer ons tot stilstand te krijgen en trok haar van haar fiets af.'
Weer die gedachte.quote:'Marianne keek verschrikt achterom en vroeg wie ik was. Ik reageerde niet. Ik heb haar vastgepakt. Zover ik mij kan herinneren heb ik mijn hand voor hand gelegd, al fietsend. Ik heb toen geremd om de snelheid eruit te krijgen. We zijn half struikelend tot stilstand gekomen. Fietsen vielen.
Oh, jij bent nog zo'n schatje dat denkt dat Bobby normaal isquote:
Ja er was toen zo'n hele ophef over dat ik het wel moest proberen. Maar het gaat echt nergens overquote:
Je moest eens weten hoeveel daar nog intrappenquote:Op donderdag 28 maart 2013 14:04 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Oh, jij bent nog zo'n schatje dat denkt dat Bobby normaal is?
quote:Op donderdag 28 maart 2013 14:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoeveel daar nog intrappen
quote:
Rivkah op het Veldquote:
Rivkah op het Veld heet ze.quote:
quote:
quote:Op donderdag 28 maart 2013 14:10 schreef BobbyB het volgende:
[ afbeelding ]
Bij vergelijkbare afbeeldingen____!
Volgens mij acteert die nog als ze thee drinktquote:
Net alsof iemand wise serieus neemt.quote:Op donderdag 28 maart 2013 14:11 schreef BobbyB het volgende:
Hmm. Ik wil nu niemand meer horen over mijn Taylor Swift zolang wise met dit soort gedrochten aan komt okee.
quote:S; 'Ze gaf aan dat ze ongesteld was en heeft voor dat ze mij oraal bevredigde haar tampon verwijderd. Ze stond toen nog. Ik heb me erover verwonderd dat die tampon nooit aangetroffen is.'
quote:De rechter vraagt S. of hij die tampon niet heeft meegenomen. 'Dat is echt niet zo', reageert hij.
quote:Er was tijdens het onderzoek sprake van mogelijke anale verkrachting. 'Ik ontken dat dat is gebeurd', zegt S.
quote:S: 'Ik blijf bij mijn verklaring. Ik heb haar van haar fiets gerukt, haar misbruikt en om het leven gebracht. Verder heb ik geen buitensporige dingen gedaan.'
quote:Op donderdag 28 maart 2013 14:11 schreef BobbyB het volgende:
Hmm. Ik wil nu niemand meer horen over mijn Taylor Swift zolang wise met dit soort gedrochten aan komt okee.
okequote:Op donderdag 28 maart 2013 14:11 schreef BobbyB het volgende:
Denk het.quote:Op donderdag 28 maart 2013 14:04 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Oh, jij bent nog zo'n schatje dat denkt dat Bobby normaal is?
Waarschijnlijk groene theequote:Op donderdag 28 maart 2013 14:11 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Volgens mij acteert die nog als ze thee drinkt.
Sick he. Gewoon licht in mijn hoofd toen ik het de 1e keer zag zo boven inquote:Op donderdag 28 maart 2013 14:00 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik heb geen hoogtevrees maar dit, sick fucking shit.
Ja, die is ook nicequote:Op donderdag 28 maart 2013 13:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
Of als toerist een mooie wandeling maken.
quote:Op donderdag 28 maart 2013 14:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja er was toen zo'n hele ophef over dat ik het wel moest proberen. Maar het gaat echt nergens over
mensen die met condoomquote:
Kutgevoel in mijn buik toen ik dit keek, vraag me af of L0t hetzelfde voelt momenteel.quote:Op donderdag 28 maart 2013 14:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Sick he. Gewoon licht in mijn hoofd toen ik het de 1e keer zag zo boven in
die met een condoom wat¿quote:
knapper wordt tie er toch niet van.quote:
Denk het nietquote:Op donderdag 28 maart 2013 14:15 schreef Zosk het volgende:
[..]
Kutgevoel in mijn buik toen ik dit keek, vraag me af of L0t hetzelfde voelt momenteel.
Nee. Haar ass is nog dikker dan d'r buik man, ziet er niet uitquote:Op donderdag 28 maart 2013 14:16 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ziet jouw kont er ook zo heerlijk uit nu?
Al die platte blanke vrouwen doen altijd jaloers omdat zij curves heeftquote:Op donderdag 28 maart 2013 14:17 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Nee. Haar ass is nog dikker dan d'r buik man, ziet er niet uit.
wat is er nou mooi aan zo'n enorme reet?quote:Op donderdag 28 maart 2013 14:16 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zou er mijn vis nog vanaf trappenquote:Op donderdag 28 maart 2013 14:16 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit inderdaad.quote:Op donderdag 28 maart 2013 14:17 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Nee. Haar ass is nog dikker dan d'r buik man, ziet er niet uit.
Pls stahp.quote:Op donderdag 28 maart 2013 14:18 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Al die platte blanke vrouwen doen altijd jaloers omdat zij curves heeft!
Oh ik heb wel curves hoor, een megacurve aan de voorkant zelfs.quote:Op donderdag 28 maart 2013 14:18 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Al die platte blanke vrouwen doen altijd jaloers omdat zij curves heeft!
quote:Op donderdag 28 maart 2013 14:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat is er nou mooi aan zo'n enorme reet?
quote:Op donderdag 28 maart 2013 14:20 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ga jij toch lekker hier op fappen, ieder zijn ding.
zit die baby in haar kont ofzoquote:Op donderdag 28 maart 2013 14:16 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:
Coolquote:Op donderdag 28 maart 2013 14:22 schreef L0t.. het volgende:
[..]
JaVergeten te reageren maar zoiets gaan we wel doen ja
zou doenquote:Op donderdag 28 maart 2013 14:22 schreef fyah het volgende:
[..]Tara Reid. Waarom mikken ze daar de lens nog op
Uhuh, ga er vanuit dat het nog wel een paar weken duurt hoor maar het zou ook zomaar vandaag al kunnen beginnenquote:
Ja soort van first person shooterquote:
quote:
quote:De rechter vraagt of de verwurging niet vóór de verkrachting plaats moet hebben gevonden, omdat hij nog steeds rekening houdt met de mogelijkheid dat Vaatstra al overleden was tijdens de verkrachting. S. ontkent dit.
quote:Nu komt het mes aan bod. 'Dat willen daders altijd zo snel mogelijk kwijtraken. Dat heeft u 13 jaar lang bij u gehouden. S: 'Mensen die mij kennen weten dat ik zuinig ben op mijn spullen. Ik heb dat altijd bij me.'
quote:'Later toen ik thuis was heb ik besloten om dat mes voorlopig niet weg te doen. Want als er op 1 mei een meisje wordt gevonden met een doorgesneden hals en ik zou net op die dag een mes kwijtraken dat ik al jaren in bezit heb zou dat wel opvallen, bijvoorbeeld bij mijn vader en mijn vrouw.'
quote:De rechter vindt het vreemd dat hij het mes zo lang heeft gehouden, terwijl er iemand mee omgebracht is. S: 'Ik heb bij me gehouden als een vorm van boete. Wat ik gedaan heb, zal ik nooit vergeten. Zo oud wordt ik niet. Ik heb besloten om het als een waarschuwende herinnering bij me te houden.'
dafuckquote:De rechter merkt op dat het mes zeer versleten was. 'Waarom gebruikte u dat nog?' S: 'Ik kon er prima mee uit de voeten.' Het mes was onderdeel van de verdachte geworden. 'Ik had hem al 27 jaar.'
Ik hou meer van multiplayer versies, ipv first personquote:
Heb je nog een echo deze week of ietsquote:Op donderdag 28 maart 2013 14:23 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Uhuh, ga er vanuit dat het nog wel een paar weken duurt hoor maar het zou ook zomaar vandaag al kunnen beginnen
Heeft 'ie de volgende dag weer netjes de groentes mee lopen te snijdenquote:
quote:Op donderdag 28 maart 2013 14:24 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Heeft 'ie de volgende dag weer netjes de groentes mee lopen te snijden.
Blijkbaar ja.quote:De rechter merkt op dat het mes zeer versleten was. 'Waarom gebruikte u dat nog?' S: 'Ik kon er prima mee uit de voeten.' Het mes was onderdeel van de verdachte geworden. 'Ik had hem al 27 jaar.'
da's dan gangrapelay. moet je meer voor betalen.quote:Op donderdag 28 maart 2013 14:23 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik hou meer van multiplayer versies, ipv first person
Komen er nog dan?quote:Op donderdag 28 maart 2013 14:24 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Heb je nog een echo deze week of ietslaatste keer oid. Of pas als je weeen beginnen? De eerste SC baby :$ :$ wow.
Hij heeft in paniek Marianne de keel doorgesneden, maar het mes heeft 'ie niet in paniek weggegooid of iets dergelijks. Hmmmmmmm.quote:
En Pharkus z'n baby dan?quote:Op donderdag 28 maart 2013 14:24 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Heb je nog een echo deze week of ietslaatste keer oid. Of pas als je weeen beginnen? De eerste SC baby :$ :$ wow.
Als er mee zouden komen was het alsnog de eerste en als er geen meer zouden komen was het ook alsnog de eerstequote:
Kan ik wel begrijpen, als je het mes al 10 jaar bij je draagt stop je het ook in paniek zoals altijd zonder na te denken in je zak.quote:Op donderdag 28 maart 2013 14:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hij heeft in paniek Marianne de keel doorgesneden, maar het mes heeft 'ie niet in paniek weggegooid of iets dergelijks. Hmmmmmmm.
Die was er al voor Pharkus hier kwam tochquote:
HNNNNNGGGGGGGGGquote:Op donderdag 28 maart 2013 14:28 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Situatie:
[ afbeelding ]
''Alsjeblieft Panzer, ik wil geen seks met je, spaar me''
Jouw volgende move?
Oh zou ook kunnen, weet het niet meerquote:Op donderdag 28 maart 2013 14:28 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Die was er al voor Pharkus hier kwam toch
Nee laatste echo heb ik 2 weken geleden al gehad. Nu zien we haar pas weer als ze geboren isquote:Op donderdag 28 maart 2013 14:24 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ben niet bekend met die afwijzing, dus je weet maar nooit.quote:Op donderdag 28 maart 2013 14:28 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Situatie:
[ afbeelding ]
Jouw volgende move?
quote:Op donderdag 28 maart 2013 14:30 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ben niet bekend met die afwijzing, dus je weet maar nooit.
Nee, denk het niet. Je wilt zo snel mogelijk van dat ding af, omdat het je herinnert aan je gruwelijke daad en het als bewijs kan dienen.quote:Op donderdag 28 maart 2013 14:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
Kan ik wel begrijpen, als je het mes al 10 jaar bij je draagt stop je het ook in paniek zoals altijd zonder na te denken in je zak.
Ach ja, hoop doet leven.quote:Op donderdag 28 maart 2013 14:28 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Als er mee zouden komen was het alsnog de eerste en als er geen meer zouden komen was het ook alsnog de eerste
Kreeg happyfeelings van deze moederpost.quote:Op donderdag 28 maart 2013 14:30 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Nee laatste echo heb ik 2 weken geleden al gehad. Nu zien we haar pas weer als ze geboren is
Jij en Tammi eerstquote:Op donderdag 28 maart 2013 14:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh zou ook kunnen, weet het niet meer
Wanneer ga jij een SC baby maken?
Dan is het nog steeds FPS he.quote:Op donderdag 28 maart 2013 14:23 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik hou meer van multiplayer versies, ipv first person
Awwquote:Op donderdag 28 maart 2013 14:31 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Kreeg happyfeelings van deze moederpost.Exciting. Thuis bevallen of sowieso ziekenhuis?
Hoef je ook geen lakens te wassen huhuhu.quote:Op donderdag 28 maart 2013 14:32 schreef L0t.. het volgende:
[..]
AwwGa in het ziekenhuis bevallen, fijner gevoel bij.
Preciesquote:Op donderdag 28 maart 2013 14:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hoef je ook geen lakens te wassen huhuhu.
oud en seniel?quote:Op donderdag 28 maart 2013 14:38 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Ik als ik cake wil bakken.
Nice.quote:Op donderdag 28 maart 2013 14:28 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Situatie:
[ afbeelding ]
Jouw volgende move?
Ik zou het bij me houden en hergebruiken voor de volgende.quote:Op donderdag 28 maart 2013 14:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, denk het niet. Je wilt zo snel mogelijk van dat ding af, omdat het je herinnert aan je gruwelijke daad en het als bewijs kan dienen.
Ok. Volgend jaar misschien.quote:
Elke dag wel een kattenissue in jouw leven.quote:Op donderdag 28 maart 2013 14:53 schreef Allure_ het volgende:
oh god katten zijn aan het vechten, hoerenbeesten maak elkaar gelijk dood
Die kat verpest mijn leven.quote:Op donderdag 28 maart 2013 14:55 schreef Zosk het volgende:
[..]
Elke dag wel een kattenissue in jouw leven.
Hebje voorbeeld?quote:Op donderdag 28 maart 2013 14:56 schreef Allure_ het volgende:
Met zo'n filtertje over je foto's heen zie je instant xtra xtra lekker uit. Wat een uitvinding
Ja, volgende maand gaan we trouwen en een jaar op huwelijksreisquote:
quote:Op donderdag 28 maart 2013 14:56 schreef Allure_ het volgende:
Met zo'n filtertje over je foto's heen zie je instant xtra xtra lekker uit. Wat een uitvinding
quote:
Pls.quote:Op donderdag 28 maart 2013 14:56 schreef Allure_ het volgende:
Groot gelijk.quote:Op donderdag 28 maart 2013 14:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, volgende maand gaan we trouwen en een jaar op huwelijksreis
Wat is qat?quote:Op donderdag 28 maart 2013 15:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Je bedoelt qat denk ik, junk.
'Wordt ik'quote:
Qat (ook wel: chewing khat, kat of mira) is een licht stimulerende drug. Qat is het blad van de gelijknamige plant (Catha edulis). Kauwen op de bladeren verdrijft vermoeidheid en honger.quote:
quote:Op donderdag 28 maart 2013 15:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Qat (ook wel: chewing khat, kat of mira) is een licht stimulerende drug. Qat is het blad van de gelijknamige plant (Catha edulis). Kauwen op de bladeren verdrijft vermoeidheid en honger.
quote:
quote:Op donderdag 28 maart 2013 15:23 schreef Zosk het volgende:
Niet gek, maar veel te groot die jetsers. Echt veel te groot.
O ja dan ben je homo inderdaad, even vergeten haha.quote:
Zou Melanotan II in haar vetjes spuiten zodat je ze een brunette wordt en geneest van haar gingerness.quote:Op donderdag 28 maart 2013 15:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lekkere ginger.
Wow, Zosk, relax man. Wist niet dat je kwaad werdquote:Op donderdag 28 maart 2013 15:25 schreef Zosk het volgende:
[..]
O ja dan ben je homo inderdaad, even vergeten haha.![]()
Nee die tieten zijn echt kanker lelijk gast, viezerik.
Haha.quote:Op donderdag 28 maart 2013 15:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wow, Zosk, relax man. Wist niet dat je kwaad werd!
Wel een TR gemacht.
Nou dat is ook weer overdreven maar ik denk dat ze zonder bh wel een beetje teveel op zuidelijke koers gaanquote:Op donderdag 28 maart 2013 15:25 schreef Zosk het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 maart 2013 15:32 schreef BobbyB het volgende:
Ben het wel net dWc eens. Maar jetsers zijn wel iets te groot ja
quote:Op donderdag 28 maart 2013 15:25 schreef Zosk het volgende:
[..]
Waarom zou iemand zulke hangzakken willen, echt.quote:Op donderdag 28 maart 2013 15:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Jij mocht willen dat je zulke tetten had.
Je overdrijft kaolohard man.quote:Op donderdag 28 maart 2013 15:39 schreef Zosk het volgende:
[..]
Waarom zou iemand zulke hangzakken willen, echt.![]()
Ik kan je echt niet serieus nemen in deze.
quote:Op donderdag 28 maart 2013 15:39 schreef Zosk het volgende:
[..]
Waarom zou iemand zulke hangzakken willen, echt.![]()
Ik kan je echt niet serieus nemen in deze.
Nee man, ik vind ze echt veel te groot. Op je 40ste hangen die echt onder je navel.quote:Op donderdag 28 maart 2013 15:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Je overdrijft kaolohard man.
quote:Op donderdag 28 maart 2013 15:41 schreef Zosk het volgende:
Denk dat ze haar clitoris kan kietelen met haar tepels zodra ze 50 is, zonder voorover te bukken.
[..]
Nee man, ik vind ze echt veel te groot. Op je 40ste hangen die echt onder je navel.
Denk dat ze haar clitoris kan kietelen met haar tepels zodra ze 50 is, zonder voorover te bukken.
Hehe ok nicequote:
Classic KT versier pogingquote:Op donderdag 28 maart 2013 15:59 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Kom we bewerken Murdera met zijn 2en.
Je hebt wel mooie oogjes.
quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:22 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
ik als die nieuwe guy tegen me praat
quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:22 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
ik als die nieuwe guy tegen me praat
Hahaquote:
Nee, niet omdat ik auti benquote:Op donderdag 28 maart 2013 16:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]Auti-girl.
[..]
Haha.
[ afbeelding ]
quote:
Ze worden gewoon te vaak gepost.. nieuwe shit willen we gvdquote:
Nee ook niet maar dacht dat je meer doelde op dat ik mensen in het algemeen gewoon irritant vind.quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wat, dus je bent wel echt auti?
quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ze worden gewoon te vaak gepost.. nieuwe shit willen we gvd
DAT HEB JY GOED GEZIEN AHAHAH ;Pquote:Op donderdag 28 maart 2013 16:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dafuq, zijn klauw zit gewoon door zn neus?![]()
ok.quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:43 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
DAT HEB JY GOED GEZIEN AHAHAH ;P
quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:43 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
DAT HEB JY GOED GEZIEN AHAHAH ;P
terechte klacht.quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:53 schreef BobbyB het volgende:
Ja heb ik niks aan.
Mag pas om 17.30 weg.
Net wakker en nu al een pauze willen. Je lijkt wel een ambtenaar.quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:54 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
ben pas een uurtje wakker give me a break
Ik heb enkel terechte klachten.quote:
Net geen 30 en nu al elke werkdag uitzitten tot de dag voorbij isquote:Op donderdag 28 maart 2013 16:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Net wakker en nu al een pauze willen. Je lijkt wel een ambtenaar.
quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Net geen 30 en nu al elke werkdag uitzitten tot de dag voorbij is.
hoe voel je je daarbij?quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:53 schreef BobbyB het volgende:
Ja heb ik niks aan.
Mag pas om 17.30 weg.
Wel goed hoor. Hoezo?quote:
ik hoop niet dat ik ooit zo eindigquote:Op donderdag 28 maart 2013 16:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Net geen 30 en nu al elke werkdag uitzitten tot de dag voorbij is.
Waarom zo gemeen?quote:
Eindig? Ben pas in de bloei van mijn leven. Het begint nu pas.quote:Op donderdag 28 maart 2013 17:03 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
ik hoop niet dat ik ooit zo eindig
Weet ikquote:
mag ik een keertje komen logeren?quote:Op donderdag 28 maart 2013 17:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Eindig? Ben pas in de bloei van mijn leven. Het begint nu pas.
Over 10 jaar zit ik in Frankrijk in een dikke villa met kids en mijn allesie.
Ja hoor.quote:Op donderdag 28 maart 2013 17:12 schreef Salatrel het volgende:
[..]
mag ik een keertje komen logeren?
mooie skelterquote:Op donderdag 28 maart 2013 17:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een plaatje is het ook.
Zul je zien dat 'ie straks van achter wordt geramd, een dwarslaesie oploopt en voor altijd door een rietje moet eten.quote:
jy had eerst tog ook zo'n nickselson =$ weet nog wel die hyves pica van je ;pquote:Op donderdag 28 maart 2013 17:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ondertussen in A'dam-West.
[ afbeelding ]
Klopt, heb ik alweer 4 á 5 jaar geleden aangeschaft, toen het nog enigszins 'in' was. Heb 'm nog liggen.quote:Op donderdag 28 maart 2013 17:43 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
jy had eerst tog ook zo'n nickselson =$ weet nog wel die hyves pica van je ;p
Ik snap niet hoe je je aan dit soort dingen kan ergeren, lekker laten leven toch.quote:Op donderdag 28 maart 2013 17:44 schreef Panzermaus het volgende:
Godverdomme, een meisje met een ectobetamannetje/sjaal in de trein. Ze zitten de hele tijd foto's van zichzelf te maken en hij ligt met zijn hoofd op haar schouder en praat als een baby.![]()
pocahontas
Heb haar een aantal bertstares en c'mon son gegeven en ze keek me onbegrepen aan.Dat dit soort wezens gaan broeden.
Hahaquote:Op donderdag 28 maart 2013 17:43 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
jy had eerst tog ook zo'n nickselson =$ weet nog wel die hyves pica van je ;p
Ze zitten tegenover me.quote:Op donderdag 28 maart 2013 17:45 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe je je aan dit soort dingen kan ergeren, lekker laten leven toch.
En er vervolgens serieus op ingaan.quote:
creepquote:Op donderdag 28 maart 2013 17:46 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ze zitten tegenover me.Jullie moeten een foto zien maar dan moet ik die fonna zo kantelen.
Schaam me er totaal niet voor hoor, wil die pic zelfs best posten ware het dat ik jullie niet ga voeden natuurlijkquote:
Problem?quote:Op donderdag 28 maart 2013 17:48 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
En er vervolgens serieus op ingaan.
Voed alleen mij dan met slechte foto's van jezelf bby.quote:Op donderdag 28 maart 2013 17:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Schaam me er totaal niet voor hoor, wil die pic zelfs best posten ware het dat ik jullie niet ga voeden natuurlijk.
quote:Op donderdag 28 maart 2013 17:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Voed alleen mij dan met slechte foto's van jezelf bby.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee dankje.quote:Op donderdag 28 maart 2013 17:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Schaam me er totaal niet voor hoor, wil die pic zelfs best posten ware het dat ik jullie niet ga voeden natuurlijk.
Zal me eens met jou voedenquote:Op donderdag 28 maart 2013 17:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Voed alleen mij dan met slechte foto's van jezelf bby.
Not sure how to interpret this.quote:Op donderdag 28 maart 2013 17:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Met jouw kaken moet kannibalisme geen probleem zijn!
quote:Op donderdag 28 maart 2013 17:49 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gvd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind het wel een slechte foto, je lijkt echt een papperige Indiër.Doe eens en vertel me ondertussen alles over je spannende avonturen.quote:
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
Reizen per treinquote:Op donderdag 28 maart 2013 17:52 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ]
Imagine die babytalk er ook nog bij.Waarom voert ze die jongen gewoon niet, dan houdt hij zijn mond tenminste.
quote:Op donderdag 28 maart 2013 17:53 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Not sure how to interpret this.
Nogmaals, can't Zosk mequote:Op donderdag 28 maart 2013 17:54 schreef Chloroform het volgende:
Ik vind het wel een slechte foto, je lijkt echt een papperige Indiër.
mensen die boven gaan zittenquote:Op donderdag 28 maart 2013 17:52 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ]
Imagine die babytalk er ook nog bij.Waarom voert ze die jongen gewoon niet, dan houdt hij zijn mond tenminste.
goede vergelijkingquote:Op donderdag 28 maart 2013 17:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Reizen per trein.
Foto's maken in de trein.
Dit kunnen doen zonder geluidje.
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Nogmaals, can't Zosk me.
wtf?quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:01 schreef Panzermaus het volgende:
Dankzij een oplettende en meelezende Chai zojuist uitgevonden dat de jongeman in kwestie inderdaad een boner heeft. Fuck dit ik ga wel weer Bad Piggies doen.
quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:01 schreef Panzermaus het volgende:
Dankzij een oplettende en meelezende Chai
Godverquote:Op donderdag 28 maart 2013 17:52 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ]
Met het router connecten en het een en ander even herconfigureren.quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:10 schreef Chloroform het volgende:
Oké guys, jullie zijn vast heel handig met routers 'n shit en kunnen mij vast wel helpen. Ons internet lag er gisteren uit dus m'n huisgenootje had de router gereset. Internet deed het daarna weer, maar ons netwerk is dus pleite. Hoe de fuck kunnen we nou dat netwerk weer terug krijgen?Of moet dat nu heuuuuuuulemaal opnieuw ingesteld worden enzo?
pls help sos women in need
Ja hoiiiii, jip-en-janneketaal aub.quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:11 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Met het router connecten en het een en ander even herconfigureren.
Roep-een-man !quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja hoiiiii, jip-en-janneketaal aub.
Als ik een ban heb kom ik nog maar 10% van de oorspronkelijke tijd op FOK!, maar zij leest blijkbaar gewoon ieder topic trouw meequote:Op donderdag 28 maart 2013 18:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mooie is dat ze niet kan antwoorden. Zal ze je DM'en? Of juist niet meer nu ik dit zeg?
Misschien helpt een simpel systeemherstel naar een eerder punt (dit is niet wat hij zegt btwquote:Op donderdag 28 maart 2013 18:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja hoiiiii, jip-en-janneketaal aub.
Incl. teruglezenquote:Op donderdag 28 maart 2013 18:14 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Als ik een ban heb kom ik nog maar 10% van de oorspronkelijke tijd op FOK!, maar zij leest blijkbaar gewoon ieder topic trouw mee.
Ben een goede jongen.quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:09 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Godver.
Die sokken/schoenen combo ook. Jammer van de blur alleen.
A_F ís een man hoor, weenie.quote:
Ik snap hier dus geen zak van eh.quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Misschien helpt een simpel systeemherstel naar een eerder punt (dit is niet wat hij zegt btw)?
geregistreerd op: woensdag 1 oktober 2008 @ 12:52quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Sinds wanneer prevel jij orakels?
Maar, voor zover je het kon opmaken: hebben ze iets of is het ultimate friend zone?quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:15 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ben een goede jongen.Maar man, dem legs. Dat is toch niet gezond meer.
Heb je Windows 7?quote:
Zoenen en friemelen in public, waarschijnlijk paren ze vandaag nog. Die spillepootjes. Mental image.quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:19 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Maar, voor zover je het kon opmaken: hebben ze iets of is het ultimate friend zone?
Feestje bij mij thuis?quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:21 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Zoenen en friemelen in public, waarschijnlijk paren ze vandaag nog. Die spillepootjes. Mental image.Ze verdienen elkaar.
Ben blij voor ze.
Ik ben net geswitched op Duivendrecht. Y'all know what that means.
quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Heb je Windows 7?
Start > typ in 'system restore' (of 'systeemherstel') > next > kies een herstelpunt waar het nog werkte > next.
Maar het ligt niet aan mijn laptop, maar aan het netwerk dat foetsie is.quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Heb je Windows 7?
Start > typ in 'system restore' (of 'systeemherstel') > next > kies een herstelpunt waar het nog werkte > next.
Ik heb geen idee wat dat betekent, Panziequote:Op donderdag 28 maart 2013 18:21 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Zoenen en friemelen in public, waarschijnlijk paren ze vandaag nog. Die spillepootjes. Mental image.Ze verdienen elkaar.
Ben blij voor ze.
Ik ben net geswitched op Duivendrecht. Y'all know what that means.
Hoezo? Gewoon een baas.quote:
Oh, dacht één of andere set-up ofzo die je nu was kwijtgeraakt. Heb zo ook wel eens m'n internet gefixt.quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Maar het ligt niet aan mijn laptop, maar aan het netwerk dat foetsie is. Heb zo ook wel eens m'n Internet weer gefixt.
Na doorscrollen 2 chicks gespot, piemel uit de broek gehaald en begonnen met fappen.quote:
Vertel meer.quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
GOD DAMN IK ZOU DIE 2 HOOCHIES KK HARD GEVEN.
De naam Bibi Schouten viel net in het topic.quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
GOD DAMN IK ZOU DIE 2 HOOCHIES KK HARD GEVEN.
Ik ga doen alsof ik na het zien van dit filmpje ook interesse in hun performance hebquote:
Is zij dat? En die ander?quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:26 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
De naam Bibi Schouten viel net in het topic.
quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:26 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
De naam Bibi Schouten viel net in het topic.
K.quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:29 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lelijke neus en geen kont, ik zou niet geven.
Ook zo heerlijk rustig articuleren, ben weer helemaal zenquote:Op donderdag 28 maart 2013 18:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Wat een baas die kerel, praat als een politicus. Staan ze klaar om op te nemen, schraapt 'ie z'n keel, "ja, net pindakaas gegeten"
! Wat een baas, zou biertje mee drinken.
quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:29 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geile neus en perfect kontje, ik zou hard geven.quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:29 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
zou haar anus likkenquote:Op donderdag 28 maart 2013 18:29 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:22 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat dat betekent, Panzie.
Dit fucking nummer, luv yu more every day nohomoquote:
Dit soort volk liep rond op die vorige werkplek waar ik een groep van dat soort figuren moest begeleiden. Gvd, af en toe.quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Wat een baas die kerel, praat als een politicus. Staan ze klaar om op te nemen, schraapt 'ie z'n keel, "ja, net pindakaas gegeten"
! Wat een baas, zou biertje mee drinken.
kk opquote:
Moet je tikke of sow :Squote:
Dat hoofd.quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:35 schreef krioro het volgende:
[ afbeelding ]
"Ik doe gewoon net alsof ik geen boner heb, niemand die het doorheeft."
quote:
ik ga fappen, veel plezier met elkaarquote:
hij wel erg anti-unibrowquote:
jy wil egt stote of sow he kk gek :Squote:Op donderdag 28 maart 2013 18:37 schreef Montelly het volgende:
[..]
[..]
ik ga fappen, veel plezier met elkaar
lelijke face die bibiquote:Op donderdag 28 maart 2013 18:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik weet niet voor jullie, maar ik heb een nieuwe crush <3.
Ik vind haar hoofd serieus 6/10 at best en ik ben zeer lage standaarden.quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
US reactie: "sow heej, zou wel open doen als zij voor de deur stond met dat suikervaatje"quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |