Maar ze is blond, koppig en heeft een vriend.quote:Op donderdag 28 maart 2013 13:54 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Het toont aan dat Veer een seksuele impuls bij je oproept, doe met deze informatie wat je wilt.
Damn wat tof. Herinneringen aan als jonge Panzermaus een beetje solo de hele middag rondkrabbelen op de rotsen in Portugal.quote:Op donderdag 28 maart 2013 13:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
Of als toerist een mooie wandeling maken.
Je wilt gewoon uitlokken dat ik haar geen mooie vrouw noem. Maar nee, Fas is een schoonheidquote:Op donderdag 28 maart 2013 13:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zit je weer op het twitter account van Fas?
Die vriend heeft ze al sinds haar 16e ofzo, dat kan je niet serieus nemen.quote:Op donderdag 28 maart 2013 13:59 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Maar ze is blond, koppig en heeft een vriend.Kun je haar beter vastbinden met je tanktop ofzo.
Huil van blijdschap nu.quote:Op donderdag 28 maart 2013 13:59 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Je wilt gewoon uitlokken dat ik haar geen mooie vrouw noem. Maar nee, Fas is een schoonheid.
Saai spelquote:Op donderdag 28 maart 2013 13:59 schreef Murdera het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/RapeLay
[ afbeelding ]
Ik heb geen hoogtevrees maar dit, sick fucking shit.quote:
Nee juist niet. Je had het over mooie vrouwen die foto;s posten die niet van zichzelf zijn. Doet Fas toch altijdquote:Op donderdag 28 maart 2013 13:59 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Je wilt gewoon uitlokken dat ik haar geen mooie vrouw noem. Maar nee, Fas is een schoonheid.
Ik heb dat serieus nog gespeeldquote:Op donderdag 28 maart 2013 13:59 schreef Murdera het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/RapeLay
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 28 maart 2013 13:59 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 maart 2013 14:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb dat serieus nog gespeeldZo waardeloos
Juist.quote:Op donderdag 28 maart 2013 13:59 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Die vriend heeft ze al sinds haar 16e ofzo, dat kan je niet serieus nemen.
Ze weet niet beter.
quote:S. fietste achter Vaatstra aan, die vrij snel fietste. Hij volgde haar door een tunnel. Hij had nog steeds de gedachte 'die is voor mij', bevestigt S.
quote:'ik weet niet meer wat er door mij heen ging. Ik was zo gefocust om haar in te halen' S. haalde Vaatstra in. 'Ik fiets heel dicht naast haar, ik pak haar vast en ik rem af. Ik probeer ons tot stilstand te krijgen en trok haar van haar fiets af.'
Weer die gedachte.quote:'Marianne keek verschrikt achterom en vroeg wie ik was. Ik reageerde niet. Ik heb haar vastgepakt. Zover ik mij kan herinneren heb ik mijn hand voor hand gelegd, al fietsend. Ik heb toen geremd om de snelheid eruit te krijgen. We zijn half struikelend tot stilstand gekomen. Fietsen vielen.
Oh, jij bent nog zo'n schatje dat denkt dat Bobby normaal isquote:
Ja er was toen zo'n hele ophef over dat ik het wel moest proberen. Maar het gaat echt nergens overquote:
Je moest eens weten hoeveel daar nog intrappenquote:Op donderdag 28 maart 2013 14:04 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Oh, jij bent nog zo'n schatje dat denkt dat Bobby normaal is?
quote:Op donderdag 28 maart 2013 14:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoeveel daar nog intrappen
quote:
Rivkah op het Veldquote:
Rivkah op het Veld heet ze.quote:
quote:
quote:Op donderdag 28 maart 2013 14:10 schreef BobbyB het volgende:
[ afbeelding ]
Bij vergelijkbare afbeeldingen____!
Volgens mij acteert die nog als ze thee drinktquote:
Net alsof iemand wise serieus neemt.quote:Op donderdag 28 maart 2013 14:11 schreef BobbyB het volgende:
Hmm. Ik wil nu niemand meer horen over mijn Taylor Swift zolang wise met dit soort gedrochten aan komt okee.
quote:S; 'Ze gaf aan dat ze ongesteld was en heeft voor dat ze mij oraal bevredigde haar tampon verwijderd. Ze stond toen nog. Ik heb me erover verwonderd dat die tampon nooit aangetroffen is.'
quote:De rechter vraagt S. of hij die tampon niet heeft meegenomen. 'Dat is echt niet zo', reageert hij.
quote:Er was tijdens het onderzoek sprake van mogelijke anale verkrachting. 'Ik ontken dat dat is gebeurd', zegt S.
quote:S: 'Ik blijf bij mijn verklaring. Ik heb haar van haar fiets gerukt, haar misbruikt en om het leven gebracht. Verder heb ik geen buitensporige dingen gedaan.'
quote:Op donderdag 28 maart 2013 14:11 schreef BobbyB het volgende:
Hmm. Ik wil nu niemand meer horen over mijn Taylor Swift zolang wise met dit soort gedrochten aan komt okee.
okequote:Op donderdag 28 maart 2013 14:11 schreef BobbyB het volgende:
Denk het.quote:Op donderdag 28 maart 2013 14:04 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Oh, jij bent nog zo'n schatje dat denkt dat Bobby normaal is?
Waarschijnlijk groene theequote:Op donderdag 28 maart 2013 14:11 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Volgens mij acteert die nog als ze thee drinkt.
Sick he. Gewoon licht in mijn hoofd toen ik het de 1e keer zag zo boven inquote:Op donderdag 28 maart 2013 14:00 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik heb geen hoogtevrees maar dit, sick fucking shit.
Ja, die is ook nicequote:Op donderdag 28 maart 2013 13:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
Of als toerist een mooie wandeling maken.
quote:Op donderdag 28 maart 2013 14:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja er was toen zo'n hele ophef over dat ik het wel moest proberen. Maar het gaat echt nergens over
mensen die met condoomquote:
Kutgevoel in mijn buik toen ik dit keek, vraag me af of L0t hetzelfde voelt momenteel.quote:Op donderdag 28 maart 2013 14:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Sick he. Gewoon licht in mijn hoofd toen ik het de 1e keer zag zo boven in
die met een condoom wat¿quote:
knapper wordt tie er toch niet van.quote:
Denk het nietquote:Op donderdag 28 maart 2013 14:15 schreef Zosk het volgende:
[..]
Kutgevoel in mijn buik toen ik dit keek, vraag me af of L0t hetzelfde voelt momenteel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |